Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-24
Rogoźno: Wykonanie kontroli wewnętrznej oraz audytu zewnętrznego dla projektu.
Numer ogłoszenia: 125785 - 2007; data zamieszczenia: 24.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie MONAR Wielkopolskie Centrum Pomocy Bliźniemu MONAR-MARKOT, Rożnowice 33, 64-610 Rogoźno, tel. 067 2610678, fax 067 2610884.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.monar-markot.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kontroli wewnętrznej oraz audytu zewnętrznego dla projektu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących usług: Część I: przeprowadzenie kontroli wewnętrznej projektu. Część II: wykonanie badania audytu zewnętrznego projektu. Ww. usługi zostaną przeprowadzone dla projektu Partnerstwo Na Rzecz Rozwoju Kampania Przeciw Ubóstwu Najwyższy Szczebel Dobroczynności, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Program Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL. Wartość projektu wynosi ok. 15 milionów zł. 2.Wykonawca winien przeprowadzić badanie (audyt) zgodnie z powszechnie uznawanymi, międzynarodowymi standardami audytu. Audyt winien zostać przeprowadzony dla wszystkich partnerów projektu (czterech partnerów). 3.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Część I: kontrola wewnętrzna: a)badanie czy opracowano w projekcie procedury zarządzania i kontroli oraz ich analiza, b)sprawdzenie dokumentacji oraz stosowanych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do: -przekazywania i rozliczania otrzymanych środków, -procedur akceptacji wydatków kwalifikowanych w zakresie ich zasadności, odpowiedniego udokumentowania i ujęcia na wyodrębnionym rachunku bankowym wyszczególnionym w planie kont beneficjenta, -sprawozdań z realizacji projektu ze szczególnym uwzględnieniem realizacji przyjętych celów i postanowień umowy o dofinansowanie projektu. c)sprawdzenie czy projekt realizowany jest zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, a w szczególności: -czy działania przewidziane we wniosku o dofinansowanie realizacji projektu zostały rzeczywiście podjęte, -czy wydatki wykazane w dokumentach i ujęte w budżecie projektu, będącym załącznikiem do umowy o dofinansowanie zostały rzeczywiście poniesione, -czy poniesione wydatki są kwalifikowane oraz czy zostały prawidłowo udokumentowane i ujęte na wyodrębnionym rachunku bankowym wyszczególnionym w planie kont beneficjenta (w tym badanie zgodności kwot wynikających z wniosków o płatność z zapisami księgowymi, w rozbiciu na poszczególne kwoty kwalifikowane), -czy sprawozdania z realizacji projektu są wiarygodne, -czy sposób monitorowania projektu (osiągania celu projektu), raportowania o postępach wdrażania projektu jest prawidłowy, -czy dotrzymywany jest harmonogram realizacji zadań i podzadań projektu, -czy stosowane są zasady dotyczące promocji i reklamy projektu, w tym badanie sposobu ich dokumentowania, -czy beneficjent prawidłowo stosuje procedury ustawy Prawo zamówień publicznych. d)sporządzenie szczegółowego sprawozdania z przeprowadzonej kontroli wraz z wnioskami pokontrolnymi. Sprawozdanie sporządzone zostanie w trzech egzemplarzach, dla każdego z partnerów projektu odrębnie. Część II: audyt zewnętrzny: a)badanie czy opracowano w projekcie procedury zarządzania i kontroli oraz ich analiza, b)badanie dokumentacji oraz stosowanych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do: -przekazywania i rozliczania otrzymanych środków, -procedur akceptacji wydatków kwalifikowanych w zakresie ich zasadności, odpowiedniego udokumentowania i ujęcia na wyodrębnionym rachunku bankowym wyszczególnionym w planie kont beneficjenta, -sprawozdań z realizacji projektu ze szczególnym uwzględnieniem realizacji przyjętych celów i postanowień umowy o dofinansowanie projektu. c)badanie czy projekt realizowany jest zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, a w szczególności: -czy działania przewidziane we wniosku o dofinansowanie realizacji projektu zostały rzeczywiście podjęte, -czy zapewniona została dostateczna ścieżka audytu projektu, -czy wydatki wykazane w dokumentach i ujęte w budżecie projektu, będącym załącznikiem do umowy o dofinansowanie zostały rzeczywiście poniesione, -czy poniesione wydatki są kwalifikowane oraz czy zostały prawidłowo udokumentowane i ujęte na wyodrębnionym rachunku bankowym wyszczególnionym w planie kont beneficjenta (w tym badanie zgodności kwot wynikających z wniosków o płatność z zapisami księgowymi, w rozbiciu na poszczególne kwoty kwalifikowane), -czy sprawozdania z realizacji projektu są wiarygodne, -czy sposób monitorowania projektu (osiągania celu projektu), raportowania o postępach wdrażania projektu jest prawidłowy, -czy dotrzymywany jest harmonogram realizacji zadań i podzadań projektu, -czy stosowane są zasady dotyczące promocji i reklamy projektu, w tym badanie sposobu ich dokumentowania, -czy beneficjent prawidłowo stosuje procedury ustawy Prawo zamówień publicznych. d)koordynowanie działań wynikających ze współpracy z kontrolerem wewnętrznym, e)sporządzenie szczegółowego raportu z przeprowadzonego audytu wraz z opinią o prawidłowości i rzetelności realizacji umowy o dofinansowanie projektu, wskazujący próg istotności i poziom ufności zgodny z międzynarodowymi standardami. Raport sporządzony zostanie w trzech egzemplarzach, dla każdego z partnerów projektu odrębnie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.00 - Usługi audytu Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.20.00 - Usługi audytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Złożą ofertę i zaakceptują istotne postanowienia umowy. 2)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 3)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 4)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania tj. dniem 24.07.2007 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują minimum dwie usługi, których przedmiotem było wykonanie usługi badania audytowego projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, o wartości audytowanego projektu min. 5 milionów każdy. 5)Wyznaczą do realizacji przedmiotu zamówienia: a)część I zamówienia - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do badania sprawozdań finansowych w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1994 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie (Dz. U. z roku 2001, Nr 31 poz. 359 z późn. zm.) lub posiadająca międzynarodowe lub krajowe uprawnienia audytora wewnętrznego, która przeprowadziła w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. dniem 24.07.2007 r., przynajmniej dwa badania projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, b)część II zamówienia - co najmniej jedna osoba posiadająca międzynarodowe lub krajowe uprawnienia audytora wewnętrznego, która przeprowadziła w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. dniem 24.07.2007 r., przynajmniej dwa badania projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, 6)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC delikt) w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 % ceny oferty brutto, ważne w pełnym okresie realizacji zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 specyfikacji). 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ustęp 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 specyfikacji). 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 24.07.2007 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 3 specyfikacji). 5)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 4 specyfikacji). 6)Dokumenty ( uprawnienia, certyfikaty, decyzje) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. 7)Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Metodologia audytu - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.monar-markot.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzszenie MONAR, WCPB MARKOT Sekretariat Partnerstwa Kowanówko, ul. Obornicka 2 64-600 OBorniki.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2007 godzina 15:00, miejsce: Stowarzyszenie MONAR, WCPB MARKOT Sekretariat Partnerstwa Kowanówko, ul. Obornicka 2 64-600 Oborniki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 06.09.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Program Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie kontroli wewnętrznej projektu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: kontrola wewnętrzna: a)badanie czy opracowano w projekcie procedury zarządzania i kontroli oraz ich analiza, b)sprawdzenie dokumentacji oraz stosowanych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do: -przekazywania i rozliczania otrzymanych środków, -procedur akceptacji wydatków kwalifikowanych w zakresie ich zasadności, odpowiedniego udokumentowania i ujęcia na wyodrębnionym rachunku bankowym wyszczególnionym w planie kont beneficjenta, -sprawozdań z realizacji projektu ze szczególnym uwzględnieniem realizacji przyjętych celów i postanowień umowy o dofinansowanie projektu. c) sprawdzenie czy projekt realizowany jest zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, a w szczególności: -czy działania przewidziane we wniosku o dofinansowanie realizacji projektu zostały rzeczywiście podjęte, -czy wydatki wykazane w dokumentach i ujęte w budżecie projektu, będącym załącznikiem do umowy o dofinansowanie zostały rzeczywiście poniesione, -czy poniesione wydatki są kwalifikowane oraz czy zostały prawidłowo udokumentowane i ujęte na wyodrębnionym rachunku bankowym wyszczególnionym w planie kont beneficjenta (w tym badanie zgodności kwot wynikających z wniosków o płatność z zapisami księgowymi, w rozbiciu na poszczególne kwoty kwalifikowane), -czy sprawozdania z realizacji projektu są wiarygodne, -czy sposób monitorowania projektu (osiągania celu projektu), raportowania o postępach wdrażania projektu jest prawidłowy, -czy dotrzymywany jest harmonogram realizacji zadań i podzadań projektu, -czy stosowane są zasady dotyczące promocji i reklamy projektu, w tym badanie sposobu ich dokumentowania, -czy beneficjent prawidłowo stosuje procedury ustawy Prawo zamówień publicznych. d)sporządzenie szczegółowego sprawozdania z przeprowadzonej kontroli wraz z wnioskami pokontrolnymi. Sprawozdanie sporządzone zostanie w trzech egzemplarzach, dla każdego z partnerów projektu odrębnie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.12.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie badania audytu zewnętrznego projektu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: audyt zewnętrzny: a)badanie czy opracowano w projekcie procedury zarządzania i kontroli oraz ich analiza, b)badanie dokumentacji oraz stosowanych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do: -przekazywania i rozliczania otrzymanych środków, -procedur akceptacji wydatków kwalifikowanych w zakresie ich zasadności, odpowiedniego udokumentowania i ujęcia na wyodrębnionym rachunku bankowym wyszczególnionym w planie kont beneficjenta, -sprawozdań z realizacji projektu ze szczególnym uwzględnieniem realizacji przyjętych celów i postanowień umowy o dofinansowanie projektu. c)badanie czy projekt realizowany jest zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, a w szczególności: -czy działania przewidziane we wniosku o dofinansowanie realizacji projektu zostały rzeczywiście podjęte, -czy zapewniona została dostateczna ścieżka audytu projektu, -czy wydatki wykazane w dokumentach i ujęte w budżecie projektu, będącym załącznikiem do umowy o dofinansowanie zostały rzeczywiście poniesione, -czy poniesione wydatki są kwalifikowane oraz czy zostały prawidłowo udokumentowane i ujęte na wyodrębnionym rachunku bankowym wyszczególnionym w planie kont beneficjenta (w tym badanie zgodności kwot wynikających z wniosków o płatność z zapisami księgowymi, w rozbiciu na poszczególne kwoty kwalifikowane), -czy sprawozdania z realizacji projektu są wiarygodne, -czy sposób monitorowania projektu (osiągania celu projektu), raportowania o postępach wdrażania projektu jest prawidłowy, -czy dotrzymywany jest harmonogram realizacji zadań i podzadań projektu, -czy stosowane są zasady dotyczące promocji i reklamy projektu, w tym badanie sposobu ich dokumentowania, -czy beneficjent prawidłowo stosuje procedury ustawy Prawo zamówień publicznych. d)koordynowanie działań wynikających ze współpracy z kontrolerem wewnętrznym, e)sporządzenie szczegółowego raportu z przeprowadzonego audytu wraz z opinią o prawidłowości i rzetelności realizacji umowy o dofinansowanie projektu, wskazujący próg istotności i poziom ufności zgodny z międzynarodowymi standardami. Raport sporządzony zostanie w trzech egzemplarzach, dla każdego z partnerów projektu odrębnie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.12.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Metodologia audytu - 50
INNE PRZETARGI Z ROGOŹNA
- Dostawa sprzętu związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Rogoźno"
- Utwardzenie nawierzchni dróg gminnych kruszywem w 2025 roku
więcej: przetargi w Rogoźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd dla Gminy Recz" w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniami i szkoleniami w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Zakrzew"
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Barciany w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Wykonanie usługi audytu i ocena zdolności instytucjonalnej i funkcjonowania NAWA
- Wykonanie inwentaryzacji i audytu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasta Radomia
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.