eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyzdroje › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokali usługowych na mieszkania, znajdujących się na I piętrze północnego skrzydła budynku handlowo-usługowo-mieszkalnego w Międzyzdrojach, przy ul. Gryfa Pomorskiego 21

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-29

Międzyzdroje: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokali usługowych na mieszkania, znajdujących się na I piętrze północnego skrzydła budynku handlowo-usługowo-mieszkalnego w Międzyzdrojach, przy ul. Gryfa Pomorskiego 21
Numer ogłoszenia: 125974 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39946 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyzdrojski Rynek Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Gryfa Pomorskiego 23/108, 72-500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 488 48 83, faks 91 448 08 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna pod nadzorem jednostki sektora finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokali usługowych na mieszkania, znajdujących się na I piętrze północnego skrzydła budynku handlowo-usługowo-mieszkalnego w Międzyzdrojach, przy ul. Gryfa Pomorskiego 21.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Montaż ślusarki. 2. Podniesienie posadzki pod montaż instalacji wod-kan: 1) wykonanie konstrukcji podestów z płyt styropianowych poziomych na wierzchu konstrukcji na sucho, 2) wykonanie izolacji z folii polietylenowej, 3) wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej grubości 20 mm, 4) wykonanie posadzki cementowej, 5) uszczelnienie pomieszczeń mokrych i wilgotnych płynną folią uszczelniającą. 3.Instalacje: 1) rozprowadzenie instalacji wod-kan z wykonaniem przyłączy wodnych i kanalizacyjnych wraz montażem opomiarowania, 2) rozprowadzenie instalacji c.o. z budową przyłączy grzejnikowych wraz z montażem opomiarowania oraz grzejników, 3) wykonanie prób szczelności instalacji wodnej i c.o. 4) wykonanie przyłączy energetycznych lokali wraz z montażem rozdzielnicy, zabezpieczeń przedlicznikowych i opomiarowania, 5) rozprowadzenie wewnętrznych instalacji elektrycznych wraz z montażem puszek, zabezpieczeń i osprzętu. 4. Prace wewnętrzne wykończeniowe: 1) wykonanie sufitów z płyt gipsowo-kartonowych, 2) docieplenie stropu wełną mineralną, 3) wykonanie ścian działowych z podwójnych płyt gipsowo-kartonowych wraz z akustyczną izolacją wewnętrzną, 4) spoinowanie płyt gipsowo-kartonowych na suficie oraz ścianach działowych, 5) roboty malarskie - uszczelnienie akrylem - jednokrotne malowanie z gruntowaniem. 5. Montaż drzwi wyjściowych na taras w ramie Aluprof. 6. Wykonanie wygrodzeń tarasów z desek kompozytowych np. plastivan w wysokości od 1,2 do 2m 1) demontaż płyt chodnikowych, 2) montaż słupków nośnych, przęseł oraz furtek, 3) docięcie i montaż płyt chodnikowych. 7. Rozprowadzenie przewodów i montaż oświetlenia zewnętrznego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-HANDLOWO-USŁUGOWE BUDKON ROMUALD RUDZIŃSKI, UL. OBOTRYCKA 14B, 71-684 SZCZECIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 570000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 561406,07

  • Oferta z najniższą ceną: 561406,07 / Oferta z najwyższą ceną: 561406,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.