eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnicaorganizacja i przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych i kursów zawodowych w ramach projektu systemowego Uwierz we własne siły.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-24

Świdnica: organizacja i przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych i kursów zawodowych w ramach projektu systemowego Uwierz we własne siły.
Numer ogłoszenia: 126160 - 2011; data zamieszczenia: 24.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8537139, faks 074 8537139.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.swidncia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizacja i przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych i kursów zawodowych w ramach projektu systemowego Uwierz we własne siły..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych i kursów zawodowych w ramach projektu systemowego Uwierz we własne siły współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet - VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej na lata 2007-2013. Szkolenie skierowane jest do 12 dorosłych osób: - w wieku aktywności zawodowej, - bezrobotnych i lub nieaktywnych zawodowo, poszukujących pracy, - korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, - posiadających wykształcenie co najwyżej średnie (ogólne lub zawodowe), - zagrożonych wykluczeniem społecznym, - osoby niepełnosprawne. 1.2. INSTRUMENT AKTYWIZACJI SPOŁECZNEJ W ramach warsztatów szkoleniowych zaplanowano moduły o następujących kierunkach: Moduł I - warsztaty rozwoju osobistego - komunikacja interpersonalna, - budowanie zaufania oraz poczucia własnej wartości i samooceny, - poczucie bezpieczeństwa w grupie, - wstępne rozpoznanie oczekiwań, umiejętności i możliwości, - radzenie sobie ze stresem i sytuacjami trudnymi, - radzenie sobie z własnymi uczuciami w sytuacjach trudnych, - przełamywanie barier tkwiących w nas, autoprezentacja. W ramach warsztatów przewidziane są 4 spotkania po 6 godzin lekcyjnych (cała grupa) - łącznie - 24 godziny lekcyjne. Moduł II - warsztaty kreowania własnego wizerunku - elementy wizerunku wpływające na sukces, - psychologia koloru, - dobór stroju do typu sylwetki, - światło i kolor, - podstawy wizażu, czym jest profesjonalny wizerunek - usługa fryzjerska (strzyżenie i modelowanie włosów) dla 12 uczestników. W ramach warsztatów przewidziane są 2 spotkania po 6 godzin lekcyjnych (cała grupa) - łącznie 12 godzin lekcyjnych, W ramach modułu przewiduje się usługę fryzjerską dla wszystkich uczestników (12 osób) - strzyżenie i modelowanie włosów wykonane przez wykwalifikowanego fryzjera - stylistę. Moduł III - Warsztaty dobrego zarządzania gospodarstwem domowym - racjonalne, prawidłowe odżywianie dostosowane do wieku członków rodziny, - zarządzanie budżetem domowym, - planowanie potrzeb i dbanie o zdrowie, W ramach warsztatów przewidziane są 4 spotkania po 6 godzin lekcyjnych dla wszystkich 12 uczestników - łącznie 24 godziny lekcyjne. Moduł IV - Pierwsza pomoc przedmedyczna - 8 godzin lekcyjnych dla całej grupy (12 osób) Zajęcia odbywać się będą co najmniej 2 razy w tygodniu 6 godzin lekcyjnych (1 godz. - 45 minut) dziennie, od godziny 8,00, z zachowaniem przerw międzylekcyjnych. 1.3 INSTRUMENT AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ - obejmuje: - warsztaty wzmacniające z doradcą zawodowym: - odkrywanie potencjału zawodowego, - podniesienie poczucia własnej wartości, motywujące i aktywizujące poprzez rozpoznanie kompetencji i predyspozycji zawodowych, - poznanie sposobów i metod poszukiwania zatrudnienia, - przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej (CV, list motywacyjny), - przygotowanie do spotkania z potencjalnym pracodawcą, - rozmowa kwalifikacyjna, - komunikacja interpersonalna, - autoprezentacja. W ramach warsztatów przewidziane są 3 spotkania po 6 godzin lekcyjnych dla całej grupy - łącznie 18 godzin lekcyjnych. Zajęcia odbywać się będą co najmniej 2 razy w tygodniu 6 godzin lekcyjnych (1 godz. - 45 minut) dziennie, od godziny ósmej, z zachowaniem przerw międzylekcyjnych. Dodatkowo indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym - dla każdego uczestnika uczestniczki projektu po 2 godziny lekcyjne x 12 osób = 24 godziny lekcyjne. 1.4 INSTRUMENT AKTYWIZACJI EDUKACYJNEJ - zaplanowano następujące kursy zawodowe zgodnie z indywidualnymi potrzebami: 1. Kurs zawodowy - Obsługi komputera + logistyka magazynu - 3 osoby 2. Kurs zawodowy -Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej z minimum sanitarnym - 1 osoba, 3. Kurs zawodowy Bukieciarstwo ogrodnik florysta - 2 osoby 4. Kurs zawodowy Magazyniera z obsługą kasy fiskalnej - 2 osoby 5. Kurs zawodowy Kurs operatorów wózków widłowych - 4 osoby Czas trwania kursu średnio 70 godzin na 1 uczestnika Dodatkowym kursem dla wszystkich 12 uczestników uczestniczek jest kurs prawa jazdy kategorii B (30 pełnych godz. teorii + 30 pełnych godz. zajęć praktycznych + badania lekarskie + 1 egzamin). Czas trwania na realizacje ww kursów - średnio 5 miesięcy - zajęcia odbywać się będą co najmniej 2 razy w tygodniu , - zajęcia teoretyczne 6 godzin lekcyjnych (1 godz.- 45 min.) dziennie od godz. 8.00.z zachowaniem przerw międzylekcyjnych. 1.5 INSTRUMENT AKTYWIZACJI ZDROWOTNEJ 1. badania lekarza medycyny pracy dla 12 osób (pod kątem zatrudnienia - potwierdzone zaświadczeniem lekarskim). 1.6 W ramach każdego INSTRUMENTU AKTYWNEJ INTEGRACJI Wykonawca zobowiązuje się przeszkolić grupę 12 - osobową. 1.7 W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość łączenia szkoleń w ramach kursów o podobnej tematyce 1.8 Warsztaty szkoleniowe w ramach INSTRUMENTU AKTYWIZACJI SPOŁECZNEJ I ZAWODOWEJ - obejmować mają 110 godzin lekcyjnych dydaktycznych (w tym 2 godz. lekcyjne Indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym dla każdego uczestnika projektu) oraz w ramach INSTRUMENTU AKTYWIZACJI EDUKACYJNEJ- średnio. po 70 godzin lekcyjnych na każdy z kursów zawodowych wybranych indywidualnie zgodnie z potrzebami uczestników (jedna godzina lekcyjna to 45 minut zajęć z przerwą międzylekcyjną), kurs prawa jazdy kat. B dla wszystkich uczestników - 60 godzin (30 pełnych godz. zajęć praktycznych i 30 pełnych godz. teoretycznych oraz obejmuje przeprowadzenie badań lekarskich i pokrycie kosztów 1 egzaminu). 1.9 Warsztaty szkoleniowe i kursy zawodowe odbywać się będą od 08:00 w dniach od poniedziałku do piątku. 1.10. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się: 1.10.1. Dostarczyć ramowy program realizacji szkoleń/kursów uwzględniający: - program nauczania, - proponowaną liczbę godzin na poszczególne bloki tematyczne, - ilość godzin praktycznych i teoretycznych, 1.10.2. Zapewnić, na potrzeby realizacji warsztatów szkoleniowych i kursów zawodowych, bazę lokalową i zaplecze dydaktyczne, znajdujące się na terenie miasta Świdnicy. 1.10.3. Przygotować i oznaczyć dokumentację związaną z przeprowadzonymi cyklami szkoleń i kursów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, sporządzać listy obecności na zajęciach, 1.10.4. W zakresie wykonywania usługi Wykonawca zobowiązuje się dodatkowo informować Zamawiającego o wszelkich nieobecnościach uczestników szkolenia do 2 dni po zaistnieniu tego faktu. Informację o nieobecności uczestników szkolenia i kursów zawodowych Wykonawca prześle Zamawiającemu e-mailem, faxem lub telefonicznie do Kierownika lub Koordynatora projektu. 1.10.5. Zabezpieczyć każdemu z uczestników szkoleń i kursów warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania cyklu szkoleń i kursów jak i materiałów szkoleniowych i sprzętów niezbędnych do realizacji zajęć szkoleniowych, 1.10.6. Przekazania uczestnikom oraz Zamawiającemu przed rozpoczęciem cyklu szkoleń i kursów harmonogramu zajęć a w przypadku nanoszenia w nim zmian informowania pisemnie Zamawiającego o tych zmianach i dostarczenia aktualnego harmonogramu, 1.10.7. Prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: - listy obecności, dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych - rejestr wydanych zaświadczeń lub innych wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie cyklu szkoleń i uzyskanie kwalifikacji zawodowych (odbiór dokumentów winien być potwierdzony w rejestrze przez każdego uczestnika własnoręcznym podpisem) 1.10.8. Dostarczenia Zamawiającemu w terminie do: 5-go dnia każdego miesiąca oryginału listy obecności za poprzedni miesiąc (listy muszą być czytelne, kompletne i zatwierdzone przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy, natomiast obecność uczestnika musi być każdorazowo potwierdzona własnoręcznym podpisem przez uczestnika szkolenia kursu) 1.10.9. Przeprowadzić ewaluacje i monitoring szkoleń. 1.10.10. Przekazać dokumentację dot. cyklu szkoleń i kursów do siedziby Zamawiającego w terminie do 14 dni po zakończeniu szkoleń kursów. 1.1011. Wydać uczestnikowi Projektu zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkoleń i kursu zawodowego. 1.10.12. Dla wszystkich uczestników szkoleń i kursów wykonawca zapewni przez okres ich trwania obsługę cateringową w formie serwisu kawowego (kawa, herbata, ciastka różne, cukier, cytryna, mleko lub śmietanka). W przypadku warsztatów szkoleniowych dodatkowo obiad w postaci drugiego dania każdego dnia szkolenia trwającego minimum 6 godzin lekcyjnych. 1.10.13. Ubezpieczyć uczestników cyklu szkoleń i kursów od nieszczęśliwych wypadków powstałych w czasie trwania cyklu szkoleń i kursów w drodze do i z miejsca szkoleń i kursów na czas prowadzonych zajęć oraz zobowiązuje się do prowadzenia ewentualnego postępowania o wyrównanie szkody powstałej z tytułu wypadków w czasie cyklu szkoleń i kursów oraz w drodze do i z miejsca cyklu szkoleń i kursów (potwierdzone uwierzytelnioną kserokopią polisy ubezpieczeniowej do okazania Zamawiającemu przed podpisaniem umowy) 1.10.14. Przedstawienia na pisemne wezwania Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją cyklu szkoleń i kursów zawodowych w terminie określonym w wezwaniu. 1.10.15. Przestrzegania zasad wynikających z przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). 1.10.16. Wykonawca zobowiązuje się po zrealizowanej umowie do przedstawienia w terminie 7 dni raportu końcowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunki dotyczące: 7.1. posiadania uprawnień do wykonania zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm. tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych (Posiadanie przez instytucję szkoleniową wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych Zamawiający sprawdzi w centralnym rejestrze instytucji szkoleniowych, dostępnym na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl) 7.2. Posiadania doświadczenia zawodowego wyrażającego się wykonaniem przynajmniej dwóch szkoleń w ramach projektów systemowych w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł z potwierdzeniem, że usługi zostały wykonane należycie 7.3. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. 11 osób (1 osoba na moduł I warsztaty rozwoju osobistego, 1 osoba na moduł II warsztatu kreowania własnego wizerunku, 1 osoba na moduł III warsztaty dobrego zarządzania gospodarstwem domowym, 1 osoba na moduł IV- pierwsza pomoc przedmedyczna, 1 osoba na instrument aktywizacji zawodowej, 1 osoba na kurs zawodowy - Obsługi komputera + logistyka magazynu, Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej z minimum sanitarnym, Bukieciarstwo ogrodnik florysta, Magazynier z obsługą kasy fiskalnej, Operator wózków widłowych, Prawo jazdy kat B, (legitymującymi się dyplomem ukończenia studiów wyższych z minimum 3 letnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia przedmiotowych warsztatów szkoleniowych oraz odpowiednimi uprawnieniami w przypadku kursów zawodowych (dyplomy, certyfikaty). 7.4. Nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie ww warunków lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 8.1.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ 8.1.2. Wykaz wykonanych usług polegających na wykonaniu przynajmniej dwóch szkoleń w ramach projektów systemowych w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie (wg załącznika nr 5 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. 11 osób (1 osoba na moduł I warsztaty rozwoju osobistego , 1 osoba na moduł II warsztatu kreowania własnego wizerunku, 1 osoba na moduł III warsztaty dobrego zarządzania gospodarstwem domowym, 1 osoba na moduł IV- pierwsza pomoc przedmedyczna, 1 osoba na instrument aktywizacji zawodowej, 1 osoba na kurs zawodowy: Obsługi komputera + logistyka magazynu, Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej z minimum sanitarnym, Bukieciarstwo/ogrodnik/florysta, Magazynier z obsługą kasy fiskalnej, Operator wózków widłowych, Prawo jazdy kat B, według załącznika nr 6 do SIWZ 8.1.4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia według załącznika nr 7 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. 11 osób (1 osoba na moduł I warsztaty rozwoju osobistego, 1 osoba na moduł II warsztatu kreowania własnego wizerunku, 1 osoba na moduł III warsztaty dobrego zarządzania gospodarstwem domowym, 1 osoba na moduł IV- pierwsza pomoc przedmedyczna, 1 osoba na instrument aktywizacji zawodowej, 1 osoba na kurs zawodowy - Obsługi komputera + logistyka magazynu, Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej z minimum sanitarnym, Bukieciarstwo ogrodnik florysta, Magazynier z obsługą kasy fiskalnej, Operator wózków widłowych, Prawo jazdy kat B, legitymującymi się dyplomem ukończenia studiów wyższych z minimum 3 letnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia przedmiotowych warsztatów szkoleniowych oraz odpowiednimi uprawnieniami w przypadku kursów zawodowych (dyplomy, certyfikaty)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - liczba szkoleń - 20
  • 3 - wykształcenie kadry - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.swidnica.bip-gov.info.pl oraz http://www.mops.swidnica.pl/projekt/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdnicy ul. Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdnicy ul. Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica, pok.203, piętro II - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Uwierz we własne siły współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet - VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.