Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-24
Świdnica: organizacja i przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych i kursów zawodowych w ramach projektu systemowego Uwierz we własne siły.
Numer ogłoszenia: 126160 - 2011; data zamieszczenia: 24.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8537139, faks 074 8537139.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.swidncia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizacja i przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych i kursów zawodowych w ramach projektu systemowego Uwierz we własne siły..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych i kursów zawodowych w ramach projektu systemowego Uwierz we własne siły współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet - VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej na lata 2007-2013. Szkolenie skierowane jest do 12 dorosłych osób: - w wieku aktywności zawodowej, - bezrobotnych i lub nieaktywnych zawodowo, poszukujących pracy, - korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, - posiadających wykształcenie co najwyżej średnie (ogólne lub zawodowe), - zagrożonych wykluczeniem społecznym, - osoby niepełnosprawne. 1.2. INSTRUMENT AKTYWIZACJI SPOŁECZNEJ W ramach warsztatów szkoleniowych zaplanowano moduły o następujących kierunkach: Moduł I - warsztaty rozwoju osobistego - komunikacja interpersonalna, - budowanie zaufania oraz poczucia własnej wartości i samooceny, - poczucie bezpieczeństwa w grupie, - wstępne rozpoznanie oczekiwań, umiejętności i możliwości, - radzenie sobie ze stresem i sytuacjami trudnymi, - radzenie sobie z własnymi uczuciami w sytuacjach trudnych, - przełamywanie barier tkwiących w nas, autoprezentacja. W ramach warsztatów przewidziane są 4 spotkania po 6 godzin lekcyjnych (cała grupa) - łącznie - 24 godziny lekcyjne. Moduł II - warsztaty kreowania własnego wizerunku - elementy wizerunku wpływające na sukces, - psychologia koloru, - dobór stroju do typu sylwetki, - światło i kolor, - podstawy wizażu, czym jest profesjonalny wizerunek - usługa fryzjerska (strzyżenie i modelowanie włosów) dla 12 uczestników. W ramach warsztatów przewidziane są 2 spotkania po 6 godzin lekcyjnych (cała grupa) - łącznie 12 godzin lekcyjnych, W ramach modułu przewiduje się usługę fryzjerską dla wszystkich uczestników (12 osób) - strzyżenie i modelowanie włosów wykonane przez wykwalifikowanego fryzjera - stylistę. Moduł III - Warsztaty dobrego zarządzania gospodarstwem domowym - racjonalne, prawidłowe odżywianie dostosowane do wieku członków rodziny, - zarządzanie budżetem domowym, - planowanie potrzeb i dbanie o zdrowie, W ramach warsztatów przewidziane są 4 spotkania po 6 godzin lekcyjnych dla wszystkich 12 uczestników - łącznie 24 godziny lekcyjne. Moduł IV - Pierwsza pomoc przedmedyczna - 8 godzin lekcyjnych dla całej grupy (12 osób) Zajęcia odbywać się będą co najmniej 2 razy w tygodniu 6 godzin lekcyjnych (1 godz. - 45 minut) dziennie, od godziny 8,00, z zachowaniem przerw międzylekcyjnych. 1.3 INSTRUMENT AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ - obejmuje: - warsztaty wzmacniające z doradcą zawodowym: - odkrywanie potencjału zawodowego, - podniesienie poczucia własnej wartości, motywujące i aktywizujące poprzez rozpoznanie kompetencji i predyspozycji zawodowych, - poznanie sposobów i metod poszukiwania zatrudnienia, - przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej (CV, list motywacyjny), - przygotowanie do spotkania z potencjalnym pracodawcą, - rozmowa kwalifikacyjna, - komunikacja interpersonalna, - autoprezentacja. W ramach warsztatów przewidziane są 3 spotkania po 6 godzin lekcyjnych dla całej grupy - łącznie 18 godzin lekcyjnych. Zajęcia odbywać się będą co najmniej 2 razy w tygodniu 6 godzin lekcyjnych (1 godz. - 45 minut) dziennie, od godziny ósmej, z zachowaniem przerw międzylekcyjnych. Dodatkowo indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym - dla każdego uczestnika uczestniczki projektu po 2 godziny lekcyjne x 12 osób = 24 godziny lekcyjne. 1.4 INSTRUMENT AKTYWIZACJI EDUKACYJNEJ - zaplanowano następujące kursy zawodowe zgodnie z indywidualnymi potrzebami: 1. Kurs zawodowy - Obsługi komputera + logistyka magazynu - 3 osoby 2. Kurs zawodowy -Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej z minimum sanitarnym - 1 osoba, 3. Kurs zawodowy Bukieciarstwo ogrodnik florysta - 2 osoby 4. Kurs zawodowy Magazyniera z obsługą kasy fiskalnej - 2 osoby 5. Kurs zawodowy Kurs operatorów wózków widłowych - 4 osoby Czas trwania kursu średnio 70 godzin na 1 uczestnika Dodatkowym kursem dla wszystkich 12 uczestników uczestniczek jest kurs prawa jazdy kategorii B (30 pełnych godz. teorii + 30 pełnych godz. zajęć praktycznych + badania lekarskie + 1 egzamin). Czas trwania na realizacje ww kursów - średnio 5 miesięcy - zajęcia odbywać się będą co najmniej 2 razy w tygodniu , - zajęcia teoretyczne 6 godzin lekcyjnych (1 godz.- 45 min.) dziennie od godz. 8.00.z zachowaniem przerw międzylekcyjnych. 1.5 INSTRUMENT AKTYWIZACJI ZDROWOTNEJ 1. badania lekarza medycyny pracy dla 12 osób (pod kątem zatrudnienia - potwierdzone zaświadczeniem lekarskim). 1.6 W ramach każdego INSTRUMENTU AKTYWNEJ INTEGRACJI Wykonawca zobowiązuje się przeszkolić grupę 12 - osobową. 1.7 W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość łączenia szkoleń w ramach kursów o podobnej tematyce 1.8 Warsztaty szkoleniowe w ramach INSTRUMENTU AKTYWIZACJI SPOŁECZNEJ I ZAWODOWEJ - obejmować mają 110 godzin lekcyjnych dydaktycznych (w tym 2 godz. lekcyjne Indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym dla każdego uczestnika projektu) oraz w ramach INSTRUMENTU AKTYWIZACJI EDUKACYJNEJ- średnio. po 70 godzin lekcyjnych na każdy z kursów zawodowych wybranych indywidualnie zgodnie z potrzebami uczestników (jedna godzina lekcyjna to 45 minut zajęć z przerwą międzylekcyjną), kurs prawa jazdy kat. B dla wszystkich uczestników - 60 godzin (30 pełnych godz. zajęć praktycznych i 30 pełnych godz. teoretycznych oraz obejmuje przeprowadzenie badań lekarskich i pokrycie kosztów 1 egzaminu). 1.9 Warsztaty szkoleniowe i kursy zawodowe odbywać się będą od 08:00 w dniach od poniedziałku do piątku. 1.10. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się: 1.10.1. Dostarczyć ramowy program realizacji szkoleń/kursów uwzględniający: - program nauczania, - proponowaną liczbę godzin na poszczególne bloki tematyczne, - ilość godzin praktycznych i teoretycznych, 1.10.2. Zapewnić, na potrzeby realizacji warsztatów szkoleniowych i kursów zawodowych, bazę lokalową i zaplecze dydaktyczne, znajdujące się na terenie miasta Świdnicy. 1.10.3. Przygotować i oznaczyć dokumentację związaną z przeprowadzonymi cyklami szkoleń i kursów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, sporządzać listy obecności na zajęciach, 1.10.4. W zakresie wykonywania usługi Wykonawca zobowiązuje się dodatkowo informować Zamawiającego o wszelkich nieobecnościach uczestników szkolenia do 2 dni po zaistnieniu tego faktu. Informację o nieobecności uczestników szkolenia i kursów zawodowych Wykonawca prześle Zamawiającemu e-mailem, faxem lub telefonicznie do Kierownika lub Koordynatora projektu. 1.10.5. Zabezpieczyć każdemu z uczestników szkoleń i kursów warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania cyklu szkoleń i kursów jak i materiałów szkoleniowych i sprzętów niezbędnych do realizacji zajęć szkoleniowych, 1.10.6. Przekazania uczestnikom oraz Zamawiającemu przed rozpoczęciem cyklu szkoleń i kursów harmonogramu zajęć a w przypadku nanoszenia w nim zmian informowania pisemnie Zamawiającego o tych zmianach i dostarczenia aktualnego harmonogramu, 1.10.7. Prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: - listy obecności, dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych - rejestr wydanych zaświadczeń lub innych wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie cyklu szkoleń i uzyskanie kwalifikacji zawodowych (odbiór dokumentów winien być potwierdzony w rejestrze przez każdego uczestnika własnoręcznym podpisem) 1.10.8. Dostarczenia Zamawiającemu w terminie do: 5-go dnia każdego miesiąca oryginału listy obecności za poprzedni miesiąc (listy muszą być czytelne, kompletne i zatwierdzone przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy, natomiast obecność uczestnika musi być każdorazowo potwierdzona własnoręcznym podpisem przez uczestnika szkolenia kursu) 1.10.9. Przeprowadzić ewaluacje i monitoring szkoleń. 1.10.10. Przekazać dokumentację dot. cyklu szkoleń i kursów do siedziby Zamawiającego w terminie do 14 dni po zakończeniu szkoleń kursów. 1.1011. Wydać uczestnikowi Projektu zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkoleń i kursu zawodowego. 1.10.12. Dla wszystkich uczestników szkoleń i kursów wykonawca zapewni przez okres ich trwania obsługę cateringową w formie serwisu kawowego (kawa, herbata, ciastka różne, cukier, cytryna, mleko lub śmietanka). W przypadku warsztatów szkoleniowych dodatkowo obiad w postaci drugiego dania każdego dnia szkolenia trwającego minimum 6 godzin lekcyjnych. 1.10.13. Ubezpieczyć uczestników cyklu szkoleń i kursów od nieszczęśliwych wypadków powstałych w czasie trwania cyklu szkoleń i kursów w drodze do i z miejsca szkoleń i kursów na czas prowadzonych zajęć oraz zobowiązuje się do prowadzenia ewentualnego postępowania o wyrównanie szkody powstałej z tytułu wypadków w czasie cyklu szkoleń i kursów oraz w drodze do i z miejsca cyklu szkoleń i kursów (potwierdzone uwierzytelnioną kserokopią polisy ubezpieczeniowej do okazania Zamawiającemu przed podpisaniem umowy) 1.10.14. Przedstawienia na pisemne wezwania Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją cyklu szkoleń i kursów zawodowych w terminie określonym w wezwaniu. 1.10.15. Przestrzegania zasad wynikających z przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). 1.10.16. Wykonawca zobowiązuje się po zrealizowanej umowie do przedstawienia w terminie 7 dni raportu końcowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunki dotyczące: 7.1. posiadania uprawnień do wykonania zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm. tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych (Posiadanie przez instytucję szkoleniową wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych Zamawiający sprawdzi w centralnym rejestrze instytucji szkoleniowych, dostępnym na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl) 7.2. Posiadania doświadczenia zawodowego wyrażającego się wykonaniem przynajmniej dwóch szkoleń w ramach projektów systemowych w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł z potwierdzeniem, że usługi zostały wykonane należycie 7.3. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. 11 osób (1 osoba na moduł I warsztaty rozwoju osobistego, 1 osoba na moduł II warsztatu kreowania własnego wizerunku, 1 osoba na moduł III warsztaty dobrego zarządzania gospodarstwem domowym, 1 osoba na moduł IV- pierwsza pomoc przedmedyczna, 1 osoba na instrument aktywizacji zawodowej, 1 osoba na kurs zawodowy - Obsługi komputera + logistyka magazynu, Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej z minimum sanitarnym, Bukieciarstwo ogrodnik florysta, Magazynier z obsługą kasy fiskalnej, Operator wózków widłowych, Prawo jazdy kat B, (legitymującymi się dyplomem ukończenia studiów wyższych z minimum 3 letnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia przedmiotowych warsztatów szkoleniowych oraz odpowiednimi uprawnieniami w przypadku kursów zawodowych (dyplomy, certyfikaty). 7.4. Nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie ww warunków lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
8.1.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ 8.1.2. Wykaz wykonanych usług polegających na wykonaniu przynajmniej dwóch szkoleń w ramach projektów systemowych w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie (wg załącznika nr 5 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. 11 osób (1 osoba na moduł I warsztaty rozwoju osobistego , 1 osoba na moduł II warsztatu kreowania własnego wizerunku, 1 osoba na moduł III warsztaty dobrego zarządzania gospodarstwem domowym, 1 osoba na moduł IV- pierwsza pomoc przedmedyczna, 1 osoba na instrument aktywizacji zawodowej, 1 osoba na kurs zawodowy: Obsługi komputera + logistyka magazynu, Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej z minimum sanitarnym, Bukieciarstwo/ogrodnik/florysta, Magazynier z obsługą kasy fiskalnej, Operator wózków widłowych, Prawo jazdy kat B, według załącznika nr 6 do SIWZ 8.1.4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia według załącznika nr 7 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. 11 osób (1 osoba na moduł I warsztaty rozwoju osobistego, 1 osoba na moduł II warsztatu kreowania własnego wizerunku, 1 osoba na moduł III warsztaty dobrego zarządzania gospodarstwem domowym, 1 osoba na moduł IV- pierwsza pomoc przedmedyczna, 1 osoba na instrument aktywizacji zawodowej, 1 osoba na kurs zawodowy - Obsługi komputera + logistyka magazynu, Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej z minimum sanitarnym, Bukieciarstwo ogrodnik florysta, Magazynier z obsługą kasy fiskalnej, Operator wózków widłowych, Prawo jazdy kat B, legitymującymi się dyplomem ukończenia studiów wyższych z minimum 3 letnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia przedmiotowych warsztatów szkoleniowych oraz odpowiednimi uprawnieniami w przypadku kursów zawodowych (dyplomy, certyfikaty)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - liczba szkoleń - 20
- 3 - wykształcenie kadry - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.swidnica.bip-gov.info.pl oraz http://www.mops.swidnica.pl/projekt/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdnicy ul. Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdnicy ul. Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica, pok.203, piętro II - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Uwierz we własne siły współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet - VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Dostawa artykułów żywnościowych Z PODZIAŁEM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w Świdnicy
- Termomodernizacja budynku ZS w Żarowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Świdnickiego pełniących funkcje oświatowe"
- Zakup oleju napędowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy
- Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posiłków Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- "Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w Świdnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.