To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-27
Inowrocław: P r z e d m i o t e m zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla personelu Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.
Numer ogłoszenia: 126324 - 2015; data zamieszczenia: 27.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82262 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, faks 052 3574667.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P r z e d m i o t e m zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla personelu Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) P r z e d m i o t e m zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla personelu Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, wg zadań opisanych szczegółowo w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. 2) Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem sprawy PM-18/2015. IV. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA , JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH. 1. Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 3 częściach i obejmuje niżej wymieniony asortyment: 1.1 odzież ochronna dla personelu medycznego 1.2 odzież ochronna dla pracowników SOR 1.3 odzież ochronna dla personelu technicznego 2. Każda część zamówienia określona będzie dalej w SWZ mianem - ZADANIE , które zostało oznaczone w dokumentacji jako zadanie od nr 1 do 3 . 3. Każdy pakiet stanowi odrębny przedmiot zamówienia. 4. Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego zadania lub dla całości zamówienia ;..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALGA-BIS EWA ANDRZEJEWSKA, KRZYSZTOF KRYSIAK S.C.
jakie przetargi wygrała firma
ALGA-BIS EWA ANDRZEJEWSKA, KRZYSZTOF KRYSIAK S.C.
- Alga-Bis Ewa Andrzejewska Krzysztof Krysiak s. c., ul. Siedlecka 3, Łódź, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62209,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42644,10
Oferta z najniższą ceną: 41562,93 / Oferta z najwyższą ceną: 42644,10
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALGA-BIS EWA ANDRZEJEWSKA, KRZYSZTOF KRYSIAK S.C.
jakie przetargi wygrała firma
ALGA-BIS EWA ANDRZEJEWSKA, KRZYSZTOF KRYSIAK S.C.
- Alga-Bis Ewa Andrzejewska Krzysztof Krysiak s. c., ul. Siedlecka, Łódź, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62209,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7951,95
Oferta z najniższą ceną: 6573,12 / Oferta z najwyższą ceną: 7951,95
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Market BHP Sp. z o.o.,, ul. Marcinkowskiego 121,, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62209,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4836,33
Oferta z najniższą ceną: 4836,33 / Oferta z najwyższą ceną: 5375,14
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Wykonanie dokumentacji przebudowy ulicy Szymborskiej oraz koncepcji rozbudowy ulicy Wielkopolskiej w zakresie drogi dla pieszych i rowerów.
- Budowa oświetlenia ulic: Tadeusza Kaźmierskiego i Jana Jaskólskiego w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Inowrocławiu przy ul. Toruńskiej 165
- Wycena nieruchomości dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Dynów w roku 2025
- ,, Dostawa elementów umundurowania oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2025 roku".
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp dla pracowników Nadleśnictwa Tomaszów w 2025 r.
- Dostawa odzieży ochronnej i roboczej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.