Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-11
Poznań: Sukcesywna dostawa papieru ksero i komputerowego w okresie 12 miesięcy na bieżące potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu i Delegatur Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie, Koninie, Kaliszu i Pile oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych ZOA WUW w Lesznie, Koninie, Kaliszu i Pile, z możliwością składania ofert częściowych
Numer ogłoszenia: 126355 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Administracji Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541722, 8541888, fax 061 8541500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoa.poznan.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gpspodarstwo pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa papieru ksero i komputerowego w okresie 12 miesięcy na bieżące potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu i Delegatur Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie, Koninie, Kaliszu i Pile oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych ZOA WUW w Lesznie, Koninie, Kaliszu i Pile, z możliwością składania ofert częściowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru ksero, do drukowania, komputerowego, pakowego w okresie 12 miesięcy na bieżące potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu i Delegatur Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie, Koninie, Kaliszu i Pile oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych ZOA WUW w Lesznie, Kaliszu, Koninie i Pile z możliwością składania ofert częściowych, według następujących części: część I - dostawa papieru ksero i komputerowego na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu, zamówienie obejmuje łącznie 10 pozycji asortymentowych; część II - dostawa papieru ksero i komputerowego na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - Delegatura w Lesznie oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu - Oddział Zamiejscowy ZOA WUW w Lesznie, zamówienie obejmuje 5 pozycji asortymentowych część III - dostawa papieru ksero i komputerowego na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - Delegatura w Koninie oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu - Oddział Zamiejscowy ZOA WUW w Koninie, zamówienie obejmuje 6 pozycji asortymentowych; część IV - dostawa papieru ksero i komputerowego na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - Delegatura w Kaliszu oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu - Oddział Zamiejscowy ZOA WUW w Kaliszu, zamówienie obejmuje 5 pozycji asortymentowych; część V - dostawa papieru ksero i komputerowego na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - Delegatura w Pile oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu - Oddział Zamiejscowy ZOA WUW w Pile, zamówienie obejmuje 5 pozycji asortymentowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zapotrzebowania określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.56.00 - Papier samokopiujący lub inny papier powielający Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.40 - Papier samokopiujący lub inny papier powielający Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu przetargowym udział mogą wziąć Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; w tym celu zamawiający żąda następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający żąda złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający żąda złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt XII pkt 1 ppkt 2) - 4) SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia Wykonawcy z postępowania przetargowego: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, w zależności od części zamówienia, na którą składana jest oferta, 2) podpisane Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (pełnomocnictwo). 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia przedmiotowego pełnomocnictwa. 3. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć wymagany dokument - wymieniony w pkt 1 ppkt 3) i 4) odrębnie dla poszczególnych jednostek, natomiast pozostałe dokumenty należy załączyć wspólnie dla podmiotów składających ofertę wspólną. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 3), 4) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zoa.poznan.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Administracji WUW w Poznaniu Al. Niepodległości 16/18 61-713 Poznań pok. 017 bud. B.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Obsługi Administracji WUW w Poznaniu Al. Niepodległości 16/18 61-713 Poznań Sekretariat, pok. 003, Budynek B.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa papieru ksero i komputerowego na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru ksero i komputerowego na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu. Zamówienie obejmuje łącznie 10 pozycji asortymentowych. Szczególowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ dla części 1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.00-1, 21.12.54.00-9, 21.12.56.92-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa papieru ksero i komputerowego na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - Delegatura w Lesznie oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu - Oddział Zamiejscowy ZOA WUW w Lesznie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru ksero i komputerowego na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - Delegatura w Lesznie oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu - Oddział Zamiejscowy ZOA WUW w Lesznie. Zamówienie obejmuje zamówienie obejmuje 5 pozycji asortymentowych, szczególowy opis zamówienia znaduje się w załączniku nr 1 SIWZ dla części nr 2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.60.00-1, 21.12.54.00-9, 21.12.56.92-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa papieru ksero i komputerowego na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - Delegatura w Koninie oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu - Oddział Zamiejscowy ZOA WUW w Koninie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru ksero i komputerowego na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - Delegatura w Koninie oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu - Oddział Zamiejscowy ZOA WUW w Koninie. Zamówienie obejmuje 6 pozycji asortymentowych. Szczególowy opis zamówienia znaduje się w załączniku nr 1 SIWZ dla części nr 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.00-1, 21.12.54.00-9, 21.12.56.92-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa papieru ksero i komputerowego na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - Delegatura w Kaliszu oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu - Oddział Zamiejscowy ZOA WUW w Kaliszu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru ksero i komputerowego na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - Delegatura w Kaliszu oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu - Oddział Zamiejscowy ZOA WUW w Kaliszu, zamówienie obejmuje 5 pozycji asortymentowych. szczegółowy opis pzredmiotu zamówienia okreslony został w załączniku nr 1 do SIWZ w częśći 4..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.00-1, 21.12.54.00-9, 21.12.56.92-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa papieru ksero i komputerowego na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - Delegatura w Pile oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu - Oddział Zamiejscowy ZOA WUW w Pile.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru ksero i komputerowego na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - Delegatura w Pile oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu - Oddział Zamiejscowy ZOA WUW w Pile,zamówienie obejmuje 5 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ dotyczący części 5..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.00-1, 21.12.54.00-9, 21.12.56.92-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Świadczenie usług w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO usg
- Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego
- usługi stacjonarnej ochrony fizycznej terenu, obiektów i mienia Instytutu Ochrony Roślin-PIB, znajdującego się w Poznaniu przy ul. Władysława Węgorka 20
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych oraz zmieszanych z nieruchomości jednostek Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych sądów rejonowych
- Dostawa energii elektrycznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Dostawa papieru do drukowania do NoOSG w Krośnie Odrzańskim
- Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Gdyni.
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.