eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont sali gimnastycznej i pomieszczeń przy sali gimnastycznej w Zespole Szkół Sportowych w Tychach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-11

Tychy: Remont sali gimnastycznej i pomieszczeń przy sali gimnastycznej w Zespole Szkół Sportowych w Tychach
Numer ogłoszenia: 126361 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali gimnastycznej i pomieszczeń przy sali gimnastycznej w Zespole Szkół Sportowych w Tychach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont sali gimnastycznej i pomieszczeń przy sali gimnastycznej w Zespole Szkół Sportowych w Tychach Zakres rzeczowy obejmuje m.in.: 1. Roboty rozbiórkowe, w tym m.in.: - rozebranie ścianek działowych - 30,53 m2, - zerwanie posadzek z okładziny z masy lastrykowej - 377,70 m2, - rozebranie wykładziny ściennej z płytek - 30,78 m2, - zerwanie posadzki cementowej - 781,66 m2, - odbicie tynków wewnętrznych - 209,16 m2, - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - 492,35 m2, - rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej - 178,81 m2, - rozebranie cokolików - 451,88 m, 2. Roboty murarskie, w tym m.in.: - izolacje przeciwwilgociowe - 60,10 m2, - ścianki działowe z płytek gazobetonowych - 101,25 m2, 3. Roboty stolarskie, w tym m.in.: - ościeżnice drzwiowe stalowe 80x 200 - 12 szt., - ościeżnice drzwiowe stalowe 90x 200 - 12 szt., - skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne - 80 x 200 - 19,20 m2, - skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne - 90 x 200 - 21,60 m2, 4. Roboty posadzkowe, w tym m.in.: - wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki - 61,42 m2, - posadzki płytkowe z kamieni sztucznych - 61, 42 m2, - posadzki granitowe z płytek gres - 924,85 m2, 5. Roboty tynkarskie, w tym m.in.: - wykonanie tynków wewnętrznych - 448,22 m2, - licowanie ścian płytkami - 267,02 m2, 6. Roboty malarskie, w tym m.in.: - malowanie podłoży gipsowych - 164,65 m2, - malowanie starych tynków - 36,72 m2, 7. Instalacje wod - kan i co, w tym m.in.: - demontaż rurociągu stalowego śr. 15 mm - 26 m - demontaż rurociągu stalowego o śr. 25 - 32 mm - 12 m, - demontaż rurociągu stalowego o śr. 40 - 50 mm - 12 m, - demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego o śr. 50 - 100 mm - 52 m, - demontaz umywalek - 20 kpl, - demontaż ustępu - 16 kpl, - instalacja wodociągowa z rur polipropylenowych o śr. 20 mm - 72 m, - instalacja wodociągowa z rur polipropylenowych o śr. 32 mm - 24 m, - instalacja wodociągowa z rur polipropylenowych o śr. 40 mm - 24 m, - baterie umywalkowe - 16 szt., - rurociągi z PCW o śr. 40 mm - 12 m, - rurociągi z PCW o śr. 50 mm - 20 m, - rurociągi z PCW o śr. 110 mm - 32 m, - montaż umywalek - 16 szt., - montaż ustępów - 16 kpl, 8. Instalacja elektryczna, w tym m.in.: - montaż tablic rozdzielczych - 4 szt., - montaż przewodów kabelkowych YDY 3*1,5 mm2 - 104 m, - montaż przewodów kabelkowych YDY 3*2,5 mm2 - 48 m, - montaż przewodów kabelkowych YDY 3-4 mm2 * 128 m, 9. Roboty porządkowe Wszystkie urządzenia muszą posiadać dokumentację dopuszczającą do stosowania w budownictwie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100 PLN).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane wykonanie z należytą starannością dwóch robót budowlanych obejmujących wykonanie robót remontowo - budowlanych o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda każda) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wymagana jest osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie nadzorowania robót oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę min. 200 000,00 zł), d). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp): a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, B. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp): a) Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ - dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wymagana jest osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie nadzorowania robót oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ - wykonanie z należytą starannością dwóch robót budowlanych obejmujących wykonanie robót remontowo - budowlanych o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. C. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp): a) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy min. 200 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. D. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych - pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych - pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 3 do SIWZ - zaakceptowany na każdej stronie wzór umowy, c) kosztorys ofertowy, d) dowód wniesienia wadium, e) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 11/06/2008

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.