Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-11
Korfantów: systematyczne dostawy artykułów medycznych dla Opolskiego Centrum Rehabilitacji w Korfantowie
Numer ogłoszenia: 126498 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Centrum Rehabilitacji, ul. Wyzwolenia 11, 48-317 Korfantów, woj. opolskie, tel. 077 4319042 - 44, fax 077 4319019.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ocr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: systematyczne dostawy artykułów medycznych dla Opolskiego Centrum Rehabilitacji w Korfantowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z 6 części i tak: część 1 - rękawice część 2 - opatrunki część 3 - opatrunki specjalistyczne część 4 - nici chirurgiczne część 5 - zestawy operacyjne część 6 - pieluchomajtki dla dorosłych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.16.12.00 - Rękawice jednorazowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Oferent wniesie jako zabezpieczenie swojej oferty wadium w wysokości 5 600,00 zł. (słownie: pięć tysięcy sześćset złotych 00/100) na cały przedmiot zamówienia obejmujący 6 części lub na poszczególne części w wysokości: Część 1 zamówienia - 950,00 zł Część 2 zamówienia - 1300,00 zł Część 3 zamówienia - 200,00 zł Część 4 zamówienia - 1600,00 zł Część 5 zamówienia - 750,00 zł Część 6 zamówienia - 800,00 zł Wadium wniesione w pieniądzu zostanie wpłacone na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Prudnik Oddział Korfantów na nr konta 35 8905 1010 9001 0000 1544 0003 Inne formy, w których można wnosić wadium: poręczenia lub gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art.6, ust.3, pkt.4, lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Uwaga ! Wadium należy wnieść w terminie do dnia 26.06.2008r. do godz. 900 Poręczenie, gwarancja powinno być ważne przez okres ważności oferty, powinno dotyczyć konkretnego zamówienia i zawierać klauzulę o dostępności środków przez Zamawiającego przez okres trwania procedury udzielania zamówienia, bez spełniania jakichkolwiek dodatkowych warunków. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz odpowiednie dokumenty powinny być złożone w kasie Zamawiającego w terminie do dnia 26.06.2008r.do godz. 900. Wadium uważać się będzie za wniesione wtedy, gdy znajdować się będzie ono na rachunku Zamawiającego lub zostanie zdeponowane w kasie zamawiającego (w razie wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest złożyć: 1. Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu przetargowym wynikające z art. 22 ust. 1 i 24 ust.1i2 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr2 2. Oświadczenie, że zapoznał się z wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ ( łącznie z projektem umowy) i przyjmuje je bez zastrzeżeń - zamieszczone w druku oferty. 3. Oświadczenie, że uważa się za związanego z ofertą - zamieszczone w druku oferty. 4. Oświadczenie, że oferowane artykuły medyczne i nie medyczne posiadają stosowne świadectwa i certyfikaty oraz, że są dopuszczone do obrotu na terenie RP, które zobowiązuje się dostarczyć na każde wezwanie Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. W celu spełnienia warunków określonych w pkt. 1 Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. b) Zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualną informację z KRK albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby i firmy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ocr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolskie Centrum Rehabilitacji w Korfantowie ul. Wyzwolenia 11, 48-317 Korfantów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Opolskie Centrum Rehabilitacji w Korfantowie ul. Wyzwolenia 11, 48-317 Korfantów, sekretariat w budynku Zamek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rękawice jałowe i niejałwe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cały pakiet obejmuje 5700 opakowań po 50 i 100 par w opakowaniu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.12.00-9, 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opatrunki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: na cały pakiet składa się 37 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KORFANTÓW
więcej: przetargi KORFANTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy części zamiennych do urządzeń monitorujących - w technologii MASIMO SET
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
- Dostawy leków wykorzystywanych w leczeniu pacjentów, materiałów opatrunkowych oraz jednorazowego sprzętu i asortymentu medycznego dla OLR"Pałac Kamieniec" sp. z o.o. sukcesywnie na okres 12 miesięcy
- Zakup wraz z dostawą kocy grzewczych.
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego Szpitala w Ostródzie S. A.
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych oraz materiałów zużywalnych dla aparatu ABL 90 dla Oddziału Noworodków.
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.