eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleWykonanie usługi w postaci przewozu zwłok albo szczątków ludzkich na polecenie prokuratora

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-12

Opole: Wykonanie usługi w postaci przewozu zwłok albo szczątków ludzkich na polecenie prokuratora
Numer ogłoszenia: 12675 - 2009; data zamieszczenia: 12.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Opolu , ul. Reymonta 24, 45-066 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4001200, faks 077 4001282.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w postaci przewozu zwłok albo szczątków ludzkich na polecenie prokuratora.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w postaci przewozu zwłok albo szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Prokuratury lub Policji po otrzymaniu zawiadomienia w formie: telefon, fax lub pisemnie, w układzie zadaniowym, w rejonach działania poszczególnych Prokuratur (Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania) Zadanie nr 1- dla Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Opolu Zadanie nr 2- dla Prokuratury Rejonowej w Brzegu Zadanie nr 3- dla Prokuratury Rejonowej w Kluczborku Zadanie nr 4- dla Prokuratury Rejonowej Kędzierzynie-Kożlu Zadanie nr 5- dla Prokuratury Rejonowej w Głubczycach Zadanie nr 6- dla Prokuratury Rejonowej w Oleśnie Zadanie nr 7- dla Prokuratury Rejonowej w Nysie Zadanie nr 8- dla Prokuratury Rejonowej w Prudniku Zadanie nr 9- dla Prokuratury Rejonowej w Strzelcach Opolskich Zadanie nr 10 - dla Ośrodka Zamiejscowego Prokuratury Rejonowej w Kluczborku z siedzibą w Namysłowie 1. Wykonawca odpowiedzialny jest za wysoką jakość oraz należytą staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca jest odpowiedzialny za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 3. Wykonawca winien mieć zawarte umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności ogólnej, cywilnej, działalności gospodarczej, zdarzeń losowych itp. na swój koszt. 4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych, faksow oraz inne ustalenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca obliczy cenę ofertową uwzględniając wszystkie zobowiązania za jedno zdarzenie, a przede wszystkim: - wysokość ryczałtu za przewóz zwłok albo szczątków ludzkich, - koszt transportu - wyroby gotowe np.: worek do przewozu zwłok, rękawice, inne, - inne koszty wynikające z realizacji zamówienia. 8. Środek transportu drogowego przeznaczony do transportu zwłok winien spełniać następujące wymagania techniczne i sanitarne, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 lutego 2005 r. w sprawie wydawania zezwoleń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz.U. Nr 38 poz.362 z 2005 r.). 9. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia muszą być realizowane przez całą dobę, w dni robocze, dni wolne od pracy, niedzielę i święta..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VI..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Formularz oferty, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 4) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkiem, wydane nie wcześniej niż 3 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 5) Zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu z płatnością składek, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) Parafowany projekt umowy; 7) Wykaz wykonanych jak i wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat (minimum jedna) przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.(zał. nr 3) 2. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Opolu, ul. Reymonta 24, pok. 51.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Opolu, ul. Reymonta 24, pok.18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.