Ogłoszenie z dnia 2025-04-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Wrocławska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600252
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 24
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-701
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAP_Opole@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Wrocławska
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9560931-2dc2-4ae0-83b0-27df69ce991b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00190523
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00583779/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Wrocławska
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zus.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Wykonawcy, od momentu ogłoszenia niniejszego postępowania, mają możliwość wystąpienia do Zamawiającego o udostępnienie dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 2 A do SWZ, zgodnie z opisaną procedurą.Udostępnienie Projektu Wykonawczego- rzuty pomieszczeń, stanowiącego część opisu przedmiotu zamówienia nastąpi w formie pliku zaszyfrowanego za pomocą darmowego oprogramowania do archiwizacji 7-Zip, opatrzonego hasłem na zasadach opisanych poniżej.
Zamawiający udostępni Wykonawcom hasło do pliku w którym umieszczono poniższe dokumenty zawierające informacje poufne, chronione przez Zamawiającego po podpisaniu Oświadczenia o zachowaniu poufności wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ:
UWAGA ! – dokumentacja o poufnym charakterze dotycząca przedmiotu zamówienia stanowiąca tajemnicę Zamawiającego.
- udostępniana na wniosek Wykonawcy, po uzyskaniu hasła od Zamawiającego.
DOKUMENTACJA – stanowiąca Załącznik nr 2 A do SWZ zawiera:
Dokumentację opisującą przedmiot umowy opracowaną przez Pracownię Projektowo-Usługową Bogusław Dyduch, ul. Kozia 7A/2, 54-104 Wrocław w skład której wchodzi:
1) Projekt wykonawczy – rzuty pomieszczeń
Upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo osoba umocowana (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione, w celu uzyskania hasła do dokumentacji przesyła Zamawiającemu wypełnione i podpisane Oświadczenie o zachowaniu poufności (zał. nr 4), w formie elektronicznej na adres e-mail: Zap_Opole@zus.pl.
Oświadczenie o poufności powinno być podpisane za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego/elektronicznego podpisu osobistego/podpisu zaufanego - przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione).
Po pozytywnej weryfikacji Oświadczenia, Zamawiający prześle Wykonawcy - na adres e-mail wskazany w Oświadczeniu o poufności - wiadomość zawierającą hasło do pliku z dokumentacją, o której mowa w pkt 2.1.7.1, w terminie do dwóch dni roboczych od otrzymania przez Zamawiającego Oświadczenia o poufności.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zus.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: szczegóły opisno w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych – Centrala: ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa. II.Pani/ Pana dane osobowe jako
•osoby reprezentującej Wykonawcę (imię i nazwisko, stanowisko służbowe, umocowanie do reprezentowania), •osoby będącej członkiem personelu Wykonawcy (imię i nazwisko, nr telefonu, adres poczty elektronicznej).zostały nam przekazane przez ……….III.Pani/Pana dane osobowe jako osoby reprezentującej Wykonawcę są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu spełnienia obowiązku prawnego wynikającego z przepisów regulujących zasady reprezentacji (w szczególności ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeks spółek handlowych, ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny ), a także w związku z bieżącą realizacją Umowy …. oraz w celu przeprowadzania czynności audytowych i kontrolnych.IV.Pani/Pana dane osobowe jako osoby będącej członkiem personelu Wykonawcy są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu spełnienia obowiązku prawnego wynikającego z przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, w związku z bieżącą realizacją Umowy …. oraz nałożonymi na administratora obowiązkami związanymi z weryfikacją niezbędnych uprawnień, kwalifikacji i innych okoliczności faktycznych związanych z postępowaniem, którymi muszą wykazać się osoby fizyczne wskazane przez Wykonawcę oraz w celu przeprowadzania czynności audytowych i kontrolnych. V.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, które w ramach sprawowania uprawnień kontrolnych lub nadzoru nad Zamawiającym zażądają udostępniania Umowy wraz z załącznikami i którym Zamawiający będzie zobowiązany do udostępnienia zawartej Umowy na podstawie przepisów prawa. VI.Dane osobowe mogą zostać udostępnione kancelariom prawnym, firmom doradczym i dostawcom systemów informatycznych, z którymi współpracuje administrator. VII.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 10 lat licząc od dnia 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia realizacji Umowy, co jest związane z czasem w jakim Umowa podlega wykonaniu oraz obowiązkowi jej archiwizacji. VIII.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. IX.Posiada Pani/Pan: 1)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; 3)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; 4)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; X.Nie przysługuje Pani/Panu: 1)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. XI.W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się w następujący sposób: 1)listownie na adres: Inspektor Ochrony Danych Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, 2)przez e-mail: ODO@zus.pl, e-ZUS.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 240000.271.102.2025-ZAP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. modernizację pomieszczeń punktów dystrybucyjnych,
2. wymianę okablowania poziomego i pionowego,
3. budowę tras kablowych,
4. budowę instalacji bezprzewodowej sieci Wi-Fi,
5. instalację klimatyzacji pomieszczeń punktów dystrybucyjnych,
6. instalację zasilania elektrycznego w tym gwarantowanego,
7. modernizację systemów bezpieczeństwa (kontrola dostępu, system sygnalizacji włamania i napadu),
8. wymianę szaf RACK,
9. modernizację oświetlenia w pomieszczeniach punktów dystrybucyjnych,
10. przełożenie i podłączenie wyposażenia (o ile Zamawiający nie dostarczy nowego) z istniejących szaf RACK do nowych szaf, wykonanie połączeń od strony urządzeń końcowych, wykonanie połączeń wewnętrznych w szafie oraz wykonanie mapy połączeń,
11. po zatwierdzeniu sprawności działania nowego systemu okablowania sieciowego – zdemontowanie i zutylizowanie starego okablowania sieciowe, PELi oraz pozostałych zastąpionych elementów starego systemu okablowania (szafy, rozdzielnie itp.),
12. sporządzenie dokumentacji powykonawczej (projektowej z ewentualnymi zmianami wprowadzonymi w trakcie realizacji zadania za zgodą Inwestora i Projektanta, materiałowej, protokołów prób i pomiarów powykonawczych wyszczególnionych w projekcie wykonawczym i STWiOR, wymaganych aktualnymi przepisami prawa),
13. przeprowadzenie bezpłatnego instruktażu dla Użytkowników w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi wykonanych instalacji i zainstalowanych urządzeń,
14. udzielenie gwarancji na całość wykonanego przedmiotu zamówienia (roboty budowlane, instalacje, zainstalowane urządzenia):
a) wymagany okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia – nie mniej niż 36 miesięcy,
b) wymagany okres gwarancji na okablowanie strukturalne 25 lat – certyfikat gwarancji systemowej wydany przez producenta okablowania.
Uwagi:
1. Wykonawca zobowiązany jest zamontować w szafie RACK wszystkie niezbędne urządzenia w celu prawidłowego jej działania; jeżeli jakaś czynność nie została opisana, a jest wymagana do jej prawidłowego działania – wykonawca jest zobowiązany do jej wykonania bez odrębnego wynagrodzenia.
2. Odłączenie lub demontaż starego okablowania, można wykonać wyłącznie pod warunkiem oddania do użytku nowego okablowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zasady oceny ofert określono w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek (dotyczący zdolności technicznej) jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wykonał, tj. zakończył (rozpoczęcie może mieć miejsce
wcześniej) co najmniej dwie roboty /każda w ramach odrębnego kontraktu/- modernizacje sieci strukturalnej LAN kategorii co najmniej 6A wraz z zasilaniem i modernizacją systemu klimatyzacji pomieszczeń technicznych w budynkach użyteczności publicznej.
Zamawiający wymaga aby wymieniona modernizacja sieci strukturalnej w ramach każdego kontraktu:
- obejmowała minimalną ilość przebiegów – 700 linii,
- została potwierdzona co najmniej – 25 letnim certyfikatem gwarancyjnym producenta okablowania.
Roboty muszą być wykonane w sposób należyty.
Wykonawca spełni warunek (dotyczący zdolności zawodowej) jeżeli
wykaże, że dysponuje lub zgodnie z art. 118 ustawy, będzie dysponował
co najmniej:
- jedną osobą zdolną do wykonywania funkcji i czynności
kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych, która spełnia następujące wymagania:
a) posiada aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (określone obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne dokumenty upoważniające do nadzorowania robót w wymaganym zakresie, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów),
b) posiada zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
- jedną osobą zdolną do wykonywania funkcji i czynności
kierownika robót elektrycznych, która spełnia następujące
wymagania:
a) posiada aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (określone obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne dokumenty upoważniające do nadzorowania robót w wymaganym zakresie, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów),
b) posiada zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
- jedną osobą zdolną do wykonywania funkcji i czynności
kierownika robót telekomunikacyjnych – będącego jednocześnie koordynatorem, która spełnia następujące
wymagania:
a) posiada aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych (określone obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne dokumenty upoważniające do nadzorowania robót w wymaganym zakresie, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów),
b) posiada zaświadczenie o przynależności do właściwej izby
samorządu zawodowego i ważne ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej;
- jedną osobą zdolną do wykonywania funkcji i czynności
kierownika robót sanitarnych, która spełnia następujące
wymagania:
a) posiada aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (określone obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne dokumenty upoważniające do nadzorowania robót w wymaganym zakresie, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów),
b) posiada zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
- jedną osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą aktualny Certyfikat (FGAZ) dla personelu wykonującego czynności
w zakresie instalacji, kontroli szczelności, konserwacji lub serwisowania urządzeń i instalacji chłodniczych, klimatyzacyjnych
i pomp ciepła oraz odzysku substancji kontrolowanych z tych urządzeń (wydany na podstawie przepisów ustawy z dn. 15.05.2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonowaną oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 2065);
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: warunki określono w SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: warunki określono w SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
szczegóły określono w SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
szczegóły określono w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-05 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa, https://zus.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-05 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Wrocławska
- U/14/2025 Opracowanie projektu technicznego dla przebudowy stacji elektroenergetycznej WSP-1/OPC 20352
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnego szkolenia pn. Analiza danych statystycznych i analiza lokalnych rynków pracy
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 385 od km 70+430 do km 71+428
- Rozbudowa skrzyżowania w ciągu drogi wojewódzkiej nr 426 w miejscowości Strzelce Opolskie"
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Wrocławska
- Doposażenie pracowni zawodowych dla kierunków Technik Informatyk oraz Technik Grafiki i Poligrafii Cyfrowej w zakresie infrastruktury sieciowej.
- usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych.
więcej: Lokalna sieć komputerowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.