eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłowiceRemonty bieżące dróg gminnych Remonty bieżące dróg powiatowych wojewódzkich i krajowych w Mysłowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-11

Mysłowice: Remonty bieżące dróg gminnych Remonty bieżące dróg powiatowych wojewódzkich i krajowych w Mysłowicach
Numer ogłoszenia: 126833 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Krakowska 14, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 317 13 59, fax 032 317 13 59.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty bieżące dróg gminnych Remonty bieżące dróg powiatowych wojewódzkich i krajowych w Mysłowicach.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są remonty bieżące dróg gminnych, remonty bieżące dróg powiatowych wojewódzkich i krajowych w Mysłowicach. Zakres robót obejmuje między innymi: wykonanie remontów bieżących jezdni i chodników o nawierzchniach twardych bitumicznych, poprzez rozebranie istniejącej nawierzchni asfaltowej, wykonanie nawierzchni z mas bitumicznych jedno lub dwuwarstwowej wraz z regulacja pionową urządzeń na sieci podziemnej, a w przypadku uszkodzeń typu ciężkiego naprawę podbudowy tłuczniowej, likwidację spękań w nawierzchni asfaltowej, ścinanie nadmiaru gruntu na poboczach oraz uzupełnienie pobocza destruktem asfaltowym

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: wadium - 10 000,00 zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane wykonanie z należytą starannością co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. w zakresie remontów cząstkowych i średnich dróg, o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto) oraz dysponują potencjałem technicznym (wymagane dysponowanie walcem statycznym samojezdnym - 1 szt., walcem statycznym ogumionym samojezdnym - 1 szt., piła spalinowa do cięcia nawierzchni z mas bitumicznych - 1 szt., samochodami samowyładowczymi -2 szt., ubijarka płytowa - 1 szt., frezarka do nawierzchni asfaltowych - 1 szt., rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt.) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wymagana jedna osoba pełniąca funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, jedną osobą - mistrz robót drogowych, trzema robotnikami wykwalifikowanymi jako asfalciarze lub/i bitumiarze wymagana jest także informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego - co najmniej 10 pracowników), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa na kwotę min. 500.000,00 zł oraz polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę min. 300.000,00 zł). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp): a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp): a) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 2 do SIWZ - wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. w zakresie remontów cząstkowych i średnich dróg, o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. b) wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (zał. nr 3 do siwz) - walec statyczny samojezdny - 1 szt., - walec statyczny ogumiony samojezdny - 1 szt., - piła spalinowa do cięcia nawierzchni z mas bitumicznych - 1 szt., - samochody samowyładowcze -2 szt., - ubijarka płytowa - 1 szt., - frezarka do nawierzchni asfaltowych - 1 szt., - rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt., c) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (zał. nr 4 do siwz); dysponowanie co najmniej 10 pracownikami. d) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 5 do siwz); w tym: jedną osobą (pełniącą funkcję kierownika robót) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego (należy załączyć aktualne zaświadczenie potwierdzające, iż osoba ta jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.), jedną osobą - mistrz robót drogowych, trzema robotnikami wykwalifikowanymi jako asfalciarze lub/i bitumiarze. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp): a) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej przedmiot niniejszego zamówienia o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 300.000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu (jeśli polisa była opłacona przelewem - do oferty należy dołączyć kopie niniejszego przelewu). b) posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł potwierdzone informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, o wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 1 do SIWZ.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.myslowice.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Mysłowicach, ul. Krakowska 14 41-400 Mysłowice pok. 114.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Mysłowicach, ul. Krakowska 14 41-400 Mysłowice pok. 114.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 6 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 7 do SIWZ - zaakceptowany/zaparafowany na każdej stronie wzór umowy, c) kosztorys ofertowy, d) dowód wniesienia wadium e) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. Termin wykonania zamówienia: : od dnia zawarcia umowy do dnia 20.12.2008 roku.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.