Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja fragmentów dróg gminnych w Sławkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257558
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sławków
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-260
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@slawkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja fragmentów dróg gminnych w Sławkowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76e3a80d-5dd9-4205-ab20-38328586f397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00206035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032596/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja fragmentów dróg gminnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-zp.slawkow.pl/procurements/78/procurement3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.slawkow.pl, sod@slawkow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
formie elektronicznej za pośrednictwem Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy Sławków do obsługi postępowań przetargowych
(zwanego dalej Systemem E-ZP lub Systemem) dostępnego pod adresem https://e-zp.slawkow.pl. Wykonawca zobowiązany jest
zapoznać się z: Instrukcją dla wykonawców dot. Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy Sławków oraz Regulaminem korzystania z
Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy Sławków. Regulamin jest dostępny pod adresem: https://e-zp.slawkow.pl (podczas
zakładania konta użytkownika) oraz bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi//zamówienia publiczne od 01.01.2021 r./Ezamówienia
publiczne. Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/. Oferty, oświadczenia, o których mowa w
art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej "zobowiązaniem podmiotu
udostępniającego zasoby", przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach
danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem
rodzaju przekazywanych danych. Pozostałe postanowienia zgodnie z zapisami SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogóle rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, informuję, iż: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Miasta Sławkowa jest Gmina Sławków, reprezentowana przez Burmistrza, z siedzibą Urzędu przy ul. Rynek 1, 41-260 Sławków, tel. 32 29315 52, e-mail: um@slawkow.pl. www: https://bip.slawkow.pl. 2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: a) pod adresem poczty elektronicznej: iod@slawkow.pl, b) pisemnie na adres siedziby Administratora. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane
będą w celu przeprowadzenia jawnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.6.2025 oraz zawarcia i wykonania umowy
o zamówienie publiczne na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych, o wartości poniżej 130 000,00 zł. 4) Zakres Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych przez Administratora jest zależny realizowanego zadania oraz przedmiotu sprawy. 5) W związku z przetwarzaniem danych w celach, o
których mowa w pkt III odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem,
przetwarzają dane osobowe na jego polecenie. 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do realizacji celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa. Po spełnieniu celu, dla którego Pani/Pana dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie
przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej. 7) Na zasadach i w granicach określonych przepisami prawa, posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora: dostępu do treści swoich danych osobowych, sprostowania swoich danych osobowych, usunięcia swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, przenoszenia swoich danych osobowych, a ponadto, posiada Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych. 8) Tam, gdzie do przetwarzania danych
osobowych konieczne jest wyrażenie zgody, zawsze ma Pani/Pan prawo nie wyrazić zgody, a w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia, do wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Pani/Pana danych do momentu jej wycofania. 9) Gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 10) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych może być wymogiem ustawowym, umownym lub warunkiem zawarcia umowy. a) W przypadku, gdy będzie istniał obowiązek ustawowy, a nie poda Pani/Pan swoich danych, nie będziemy mogli zrealizować zadania ustawowego, co może skutkować konsekwencjami przewidzianymi przepisami prawa. b) W przypadku, gdy będzie istniał wymóg umowny, a nie poda Pani/Pan swoich danych, nie będziemy mogli wykonać takiej umowy. c) W przypadku, kiedy podanie danych będzie warunkiem zawarcia umowy, a nie poda Pani/Pan swoich danych, nie będziemy mogli zawrzeć takiej
umowy.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do
sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą,
2) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporządzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z pracami inwestycyjnymi na drogach gminnych w Sławkowie w 2025 roku
2. Zamówienie obejmuje:
1) Modernizacja fragmentów dróg gminnych w Sławkowie – chodnik przy ul. Krakowskiej
- wykonanie koryta pod chodnik wraz z demontażem istniejącego krawężnika, obrzeża, nawierzchni bitumicznej oraz podbudowy. Koryto na głębokość łączną 28 cm wraz z utylizacją urobku 140 m2.
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm, grubości 15 cm. Obmiar: 140 m2.
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu "holland" gr. 6 cm na podsypce grysowej 5 cm. Obmiar: 140m2.
- regulacja wysokościowa włazów kanalizacyjnych, kpl 4.
- regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych i gazowych, kpl 13.
- wykonanie obrzeży 8x30 wraz z wykonaniem rowka, ławy i oporu z betonu C12/15 oraz wywozem i utylizacją urobku, 70 m.
- wykonanie krawężnika 15x30 wraz z wykonaniem rowka, ławy i oporu z betonu C12/15 oraz wywozem i utylizacją urobku, 70m.
- wykonanie opasek z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie szer. 0,5 m. Obmiar: 130 m.
- odtworzenie terenu przyległego do chodnika - obsypanie ziemią urodzajną, obsianie trawą. Obmiar: 70 m2.
2) Modernizacja fragmentów dróg gminnych w Sławkowie - ul. Strzemieszycka:
- profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni. Obmiar: 540 m2
- wykonanie warstwy asfaltowej gr. 7 cm AC 11S. Obmiar: 540 m2
- wykonanie zjazdów asfaltowych gr. 6 cm AC11S na szerokość opaski tj. 0,5 m. Przyjęto 2 m2 na zjazd. 18m2
- wykonanie opasek z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie szer. 0,5 m. Obmiar: 324 m
3) Modernizacja fragmentów dróg gminnych w Sławkowie - ul. Michałów:
- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowej wraz z utylizacją urobku. Obmiar 580m2.
- frezowanie nawierzchni na gr 4 cm (dowiązanie wysokościowe). Obmiar: 6 m 2
- wykonanie warstwy asfaltowej wyrównującej - 50 kg/m2 (śr. 2 cm) AC8S, 29 t
- wykonanie warstwy asfaltowej gr. 4 cm AC 11S. Obmiar: 580 m2
- wykonanie zjazdów asfaltowych gr.6 cm AC11S na szerokość 0,5 m. Przyjęto 2 m2 na zjazd 26m2.
4) Modernizacja fragmentów dróg gminnych w Sławkowie - ul. Konarowa:
- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni. Obmiar: 350 m2.
- frezowanie nawierzchni na gr 4 cm (dowiązanie wysokościowe). Obmiar: 6 m2.
- wykonanie warstwy asfaltowej wyrównującej - 50 kg/m2 (śr. 2 cm) AC8S, 17,5 t
- warstwa asfaltowa gr. 4 cm AC 11S. Obmiar: 350 m2.
- wykonanie zjazdów asfaltowych gr. 6 cm AC11S na szerokość opaski tj. 0,5 m. Przyjęto 2 m2 na zjazd 16 m2.
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie szer. 0,5 m. Obmiar: 168 m.
5) Modernizacja fragmentów dróg gminnych w Sławkowie - ul. Jarzębinowa:
- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni. Obmiar: 640 m2.
- frezowanie nawierzchni na gr 4 cm (dowiązanie wysokościowe). Obmiar: 6 m2.
- wykonanie warstwy asfaltowej wyrównującej - 50 kg/m2 (śr. 2 cm) AC8S, 32 t.
- warstwa asfaltowa gr. 4cm AC 11S. Obmiar: 640 m2.
- wykonanie zjazdów asfaltowych gr. 6 cm AC11S na szerokość opaski tj. 0,5 m. Przyjęto 2 m2 na zjazd 28 m2
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie szer. 0,5 m. Obmiar: 264 m
6) Modernizacja fragmentów dróg gminnych w Sławkowie - ul. Grodzka:
- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni. Obmiar: 30*3 tj. 90 m2.
- warstwa asfaltowa gr. 6 cm AC 11S. Obmiar: 100*3,5 tj. 90 m2.
- regulacja wysokościowa urządzeń – kratka – 1 kpl.
7) Modernizacja fragmentów dróg gminnych w Sławkowie - ul. Krzywda:
- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowej. Obmiar: 75*5+25(rozjazdy) tj. 400 m2.
- frezowanie nawierzchni na gr 4 cm (dowiązanie wysokościowe). Obmiar: 25*1 tj. 25m2.
- wykonanie warstwy asfaltowej wyrównującej - 50 kg/m2 (śr. 2 cm) AC8S, 20 t.
- nawierzchnia asfaltowa gr. 4cm AC11S. Obmiar: 75*5+25 tj. 400 m2.
- krawężnik 15x30 wraz z wykonaniem rowka, ławy i oporu z betonu C12/15 oraz wywozem i utylizacją urobku. Obmiar 2*75 tj. 150 m.
8) Modernizacja fragmentów dróg gminnych w Sławkowie - ul. Kownackiego:
- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowej. Obmiar: 80*5,5 tj. 440 m2.
- frezowanie nawierzchni na gr 4 cm (dowiązanie wysokościowe). Obmiar: 10*1 tj. 10 m2.
- wykonanie warstwy asfaltowej wyrównującej - 50 kg/m2 (śr. 2 cm) AC8S, 22 t.
- nawierzchnia asfaltowa gr. 4 cm AC11S. Obmiar: 80*5,5 tj. 440 m2.
- regulacja wysokościowa urządzeń - kratka / wpust - 1 kpl.
9) Modernizacja fragmentów dróg gminnych w Sławkowie - ul. Browarna:
- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni. Obmiar: 90*4 tj. 360 m2.
- frezowanie nawierzchni na gr 4 cm (dowiązanie wysokościowe). Obmiar: 10*1 tj. 10 m2.
- wykonanie warstwy asfaltowej wyrównującej - 50 kg/m2 (śr. 2 cm) AC8S 18 t.
- wykonanie warstwy asfaltowej gr. 4 cm AC 11S. Obmiar: 90*4 tj. 360 m2.
- wykonanie zjazdów asfaltowych gr. 6 cm AC11S na szerokość opaski tj. 0,5 m. Przyjęto 2 m2 na zjazd 8 m2.
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie szer. 0,5 m. Obmiar: 90*2-2*4 tj. 172 m.
10) Modernizacja fragmentów dróg gminnych w Sławkowie - ul. Jodłowa
- wykonanie koryta jezdni na głębokość 45 cm wraz z transportem i utylizacją urobku po stronie Wykonawcy. Obmiar 200*3*0,45 tj. 270 m3.
- wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie. Obmiar: 200*3 tj. 600 m2.
- klinowanie nawierzchni tłuczniowej kruszywem łamanym 0-4 mm. Gr. Ok 1 cm tj. 600 m2
- regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych 7 kpl.
11) Modernizacja fragmentów dróg gminnych w Sławkowie - ul. Niwa
- wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym, stabilizowanym mechanicznie. Średnia grubość warstwy - 5 cm. Obmiar: 135*3 tj. 405 m2.
- wykonanie warstwy asfaltowej gr. 6 cm AC 11S. Obmiar: 100*3,5 tj. 405 m2.
- wykonanie zjazdów asfaltowych gr. 6 cm AC11S na szerokość opaski tj. 0,5 m. Przyjęto 2 m2 na zjazd 6 m2.
- regulacja wysokościowa włazów studni kanalizacyjnych 2 kpl.
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie szer. 0,5 m. Obmiar: 135*2-3*4 tj. 258 m.
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu następującej gwarancji na przedmiot zamówienia: 36 miesięcy.
4. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiących załączniki nr 5 A do SWZ (dot. chodnika) i 5 B do SWZ (dot. pozostałego zakresu).
5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane bezpośrednio z wykonywaniem robót budowlanych pod kierownictwem np. czynności wykonywane przez pracowników fizycznych, operatorów maszyn i sprzętu budowlanego, kierowców. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w stosunku do kierownika budowy, dostawców.
6. Wykonawca obowiązany jest wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
34953300-5 - Chodniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa:Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia, tj. co najmniej:
1) walcem stalowym min. 2 ton
2) zagęszczarka gruntu min. 100 kg
3) układarką (rozściełaczem) do masy mineralno–asfaltowej
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia,
a) aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w postaci: oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz.1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności/braku przynależności składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
b) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 5, 7, 8 i 10 ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w postaci: wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki): Pełnomocnictwo (umowę spółki cywilnej) przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo (umowa spółki cywilnej) zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca lub notariusz.2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp). Zobowiązanie lub inny podmiotowy środek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje się w postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy) zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (załączniki nr 3 do SWZ). Oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki.2) Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę.
3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub ich pełnomocnika).
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia – żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
5) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy określone są w załączniku nr 6 do SWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 6 do SWZ.
3. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy Sławków do obsługi postępowań, dostępnego pod adresem https://e-zp.slawkow.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-13 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-11
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wykluczy z postępowania (przesłanki wykluczenia obligatoryjne) Wykonawcę/ów w przypadkach, o których mowa w art. mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r., poz. 507) tj.: z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust 3 ww. ustawy.
2. Maksymalny termin realizacji zamówienia: do 12 tygodni od dnia podpisania umowy.
INNE PRZETARGI SŁAWKÓW
więcej: przetargi SŁAWKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi powiatowej 2515D Niwnice -Kotliska w km 4+750-9+250 o dł. 4,50 km
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. 136, obręb Skała
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Złaków Kościelny.
- Przebudowa dr. gminnej na dz. o nr geod. 1420 w obrębie m. Przytulanka na odc. o dł. 200 m w ramach zagospodarowania poscaleniowego we wsiach Przytulanka, Ciesze, Rusaki, Sikory w gminie Mońki
- "Uzupełnienie korpusu dróg gminnych na terenie Gminy Drohiczyn w 2025 r"
- Przebudowa ulicy Skalskiej w Olkuszu.
więcej: Chodniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.