To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-28
Biała Podlaska: Dostawa umeblowania i wyposażenia budynków Zakładu Zagospodarowania Odpadów realizowanego w ramach Przedsięwzięcia: Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów dla regionu Biała Podlaska.Przedmiot zamówienia obejmuje również uruchomienie Dostaw oraz szkolenie Personelu Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 127095 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99927 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bialskie Wodociągi i Kanalizacja WOD-KAN Sp. z o.o., ul. Narutowicza 35A, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 3426071 do 73, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa umeblowania i wyposażenia budynków Zakładu Zagospodarowania Odpadów realizowanego w ramach Przedsięwzięcia: Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów dla regionu Biała Podlaska.Przedmiot zamówienia obejmuje również uruchomienie Dostaw oraz szkolenie Personelu Zamawiającego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie powyżej 14 000 i poniżej 200 000 euro.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 39.51.54.00 - Rolety 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.17.30.00 - Meble do przechowywania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach Przedsięwzięcia Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów dla regionu Biała Podlaska które jest dofinansowywane z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zamówienie Częściowe nr 1 - dostawa i montaż mebli: a. w budynku administracyjnym b. w sali konferencyjno/szkoleniowej c. w części socjalnej d. w budynku warsztatowo - garażowym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPUH MARONEX BRONIEWICZ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PPUH MARONEX BRONIEWICZ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- P.P.U.H. MARONEX Bogusław i Barbara Broniewicz Spółka Jawna, ul. Kościuszki 26,, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53283,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50463,00
Oferta z najniższą ceną: 50463,00 / Oferta z najwyższą ceną: 81032,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zamówienie Częściowe Nr 2 - dostawa i montaż sprzętu komputerowego oraz multimedialnego: a. w budynku administracyjnym b. w sali konferencyjno/szkoleniowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOMPUTER 3000 Grzegorz Laszuk, ul. Moniuszki 12, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52203,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49375,89
Oferta z najniższą ceną: 49375,89 / Oferta z najwyższą ceną: 49375,89
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zamówienie Częściowe Nr 3 - dostawa kopiarki ze skanerem do budynku administracyjnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOMPUTER 3000 Grzegorz Laszuk 21-500 Biała, ul. Moniuszki 12,, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15793,20
Oferta z najniższą ceną: 15793,20 / Oferta z najwyższą ceną: 15793,20
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zamówienie Częściowe Nr 4 - dostawa i montaż rolet w budynku administracyjnym Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy p.z.p. unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w tej części - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA dla tej części zamówienia, xxxxxxxxxxxxxxxxxxx, xxxxxxxxxxxxxxxx, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 0,00
Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zamówienie Częściowe Nr 5 - dostawa sprzętu AGD w części socjalnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, Wrocław, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5754,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7995,00
Oferta z najniższą ceną: 7995,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7995,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zamówienie Częściowe Nr 6 - dostawa i montaż sprzętu: a. szaf metalowych na brudną i czystą odzież w części socjalnej b. regałów metalowych do archiwum c. szafy narzędziowej z wyposażeniem w budynku warsztatowo - garażowym d. myjki ciśnieniowej do budynku warsztatowo - garażowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POZMEBEL MATEUSZ GAWROŃSKI" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"POZMEBEL MATEUSZ GAWROŃSKI" SPÓŁKA JAWNA
- POZMEBEL Mateusz Gawroński Spółka Jawna., ul. Starołęcka 18,, Poznań, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43560,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40193,94
Oferta z najniższą ceną: 40193,94 / Oferta z najwyższą ceną: 40193,94
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- "Świadczenie usługi ochrony mienia w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Białej Podlaskiej"
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
- Odśnieżanie i usuwanie błota po opadach z dróg na terenie Gminy Biała Podlaska , usuwanie śliskości dróg oraz usuwanie śniegu w okresie listopad 2024 roku - kwiecień 2025 roku.
- Usługa prowadzenia i obsługi punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z zagospodarowaniem odpadów do niego dostarczonych, na terenie miasta Biała Podlaska.
- Zakup i dostawa paliw płynnych oraz dodatku ADBLUE do pojazdów i sprzętu na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej". Przetarg II
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- TPm-113/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.