To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-28
Cieszyn: Dostawa i wymiana czytnika płyt obrazowych i konsoli CR będących częścią systemu CR firmy FujiFilm - Zp 927/13
Numer ogłoszenia: 127173 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113169 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie, ul. Bielska 4, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33 852 05 11 wew. 252, faks 33 852 12 24.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana czytnika płyt obrazowych i konsoli CR będących częścią systemu CR firmy FujiFilm - Zp 927/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czytnika płyt obrazowych i konsoli operatorskiej wraz z zasilaczem UPS do systemu CR (pośredniej radiografii cyfrowej) firmy FujiFilm oraz ich wymiana.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.18.00 - Diagnostyczny system rentgenowski .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUJIFILM EUROPE GMBH (SP. Z O.O.) ODDZIAŁ W POLSCE
jakie przetargi wygrała firma
FUJIFILM EUROPE GMBH (SP. Z O.O.) ODDZIAŁ W POLSCE
- FujiFilm Europe GmbH Oddział w Polsce, Al. Jerozolimskie 178, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76851,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82000,00
Oferta z najniższą ceną: 82000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 82000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Trybem udzielania zamówienia jest tryb z wolnej ręki w oparciu o zapis art. 67 ust. 1 pkt 1 lit.a) ustawy Prawo zamówień publicznych tj. dostawa z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze może być świadczona tylko przez jednego Wykonawcę. Udzielenie niniejszego zamówienia w trybie z wolnej ręki jest zgodne z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych ponieważ wyczerpuje przesłanki zastosowania tego trybu określone w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a Pzp, tzn. z przyczyn technicznych zamówienie może być wykonane tylko przez jednego Wykonawcę firmę FujiFilm Europe GmbH Oddział w Polsce, Al. Jerozolimskie 178, 02-486 Warszawa, która jest wyłącznym przedstawicielem producenta posiadanego przez Zamawiającego Systemu CR (pośredniej radiografii cyfrowej) z którym to systemem dostarczone części muszą być w pełni kompatybilne. Biorąc pod uwagę wskazany powyżej stan faktyczny, a w szczególności fakt, iż do dalszego prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego konieczne jest wykonanie ww. zamówienia, uznać należy, że zostały spełnione przesłanki art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. A Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie prawne: Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 66 zgodnie z art. 67 ust. 1. pkt 1 lit.a) ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- MONITOROWANIE SYSTEMÓW ALARMOWYCH (ANTYWŁAMANIOWYCH I PPOŻ) WRAZ Z KONSERWACJĄ SYSTEMÓW ALARMOWYCH (ANTYWŁAMANIOWYCH I PPOŻ) I GRUPĄ INTERWENCYJNĄ ORAZ OCHRONA FIZYCZNA NA 202 5 ROK
- Dostawa fabrycznie nowego fortepianu koncertowego krótkiego z pokrowcem
- Dostawa produktów mleczarskich, olejów i tłuszczów roślinnych dla Zakładu Karnego w Cieszynie oraz Oddziału Zewnętrznego w Bielsku-Białej
- Usługa wsparcia posprzedażowego dla infrastruktury sprzętowej klastra wysokiej dostępności w Starostwie Powiatowym w Cieszynie.
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
więcej: przetargi w Cieszynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.