eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PułtuskDostawy środków czystościowych i drobnego sprzętu przemysłowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-26

Pułtusk: Dostawy środków czystościowych i drobnego sprzętu przemysłowego.
Numer ogłoszenia: 127306 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Daszyńskiego 2, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6925510, fax 023 6925455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.pultusk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków czystościowych i drobnego sprzętu przemysłowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawy: Pakiet 1: Profesjonalne środki chemiczne, Pakiet 2: Ścierki do mycia powierzchni, Pakiet 3: Nakładki bawełniane, Pakiet 4: Chemia gospodarcza, Pakiet 5: Sprzęt drobny, Pakiet 6: Ręczniki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.00.00.00 - Chemikalia, produkty chemiczne i włókna gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne Oryginalny kod CPV: 36.67.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i wyroby zaprowiantowania Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe Oryginalny kod CPV: 28.61.21.00 - Żyletki Kod CPV wg słownika 2008: 33.72.11.00 - Żyletki Oryginalny kod CPV: 25.10.00.00 - Produkty z gumy Kod CPV wg słownika 2008: 19.51.00.00 - Produkty z gumy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., zamawiający żąda, następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 3. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty stosownych dokumentów potwierdzających dopuszczenie produktów przez PZH lub /i pozytywne opinie producenta - dotyczy pakietu nr 1. 4. Zamawiający wymaga kart charakterystyki produktów tego wymagających - dotyczy pakietu nr 1. 5. Oferent dostarczy min. 2 opinie referencyjne proponowanego środka od stosujących dane środki placówek medycznych - dotyczy pakietu nr 1. 6. Do produktu z pakietu 1 poz. 1 wymagana jest rekomendacja producenta podłogi. 7. Oferent zobowiązuje się do do uczestnictwa w opracowaniu technologii utrzymania czystości we wskazanych obiektach SPZOZ oraz dostarczenia materiałów szkoleniowych, planów higieny itp. - dotyczy pakietu nr 1. 8. Oferent zobowiązuje się do prowadzenia dla personelu sprzątającego szkoleń wstępnych oraz okresowych - dotyczy pakietu nr 1. 9. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty stosownych dokumentów potwierdzających dopuszczenie produktów do obrotu na terenie RP - dotyczy pakietu nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.pultusk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Pułtusku ul. Daszyńskiego 2 06-100 Pułtusk (pn. - pt. w godz. 8:00 - 15:00).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Pułtusku ul. Daszyńskiego 2 06-100 Pułtusk pokój nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Profesjonalne środki chemiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Uniwersalny środek do mycia i pielęgnacji podłoży wodoodpornych, 2. Środek do mycia i konserwacji podłoży wodoodpornych, 3. Uniwersalny środek do mycia i pielęgnacji powierzchni i przedmiotów wodoodpornych, 4. Uniwersalny środek do mycia powierzchni odpornych na działanie kwasów, 5. Środek do prania dywanów i wykładzin tekstylnych, 6. Środek do gruntowego czyszczenia i usuwania powłok ochronnych, 7. Środek do zabezpieczania podłoży, 8. Środek do renowacji powłok ochronnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Scierki do mycia powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: 1. Uniwersalne ściereczki do mycia powierzchni (wielokrotnego użytku)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nakładki bawełniane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: 1. Wymienne nakładki bawełniane, 2. Komplet: uchwyt do nakładek + aluminiowy kij.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.67.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Chemia gospodarcza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: 1. Płyn do mycia naczyń Ludwik S miętowy op. 5 l, 2. Płyn do mycia naczyń Ludwik S miętowy op. 1 l, 3. Płyn do mycia naczyń op. 5 l, 4. Płyn doczyszczenia WC 1 litr, 5. Proszek do czyszczenia urządzeń sanitarnych 1 kg, 6. Uniwersalny płyn czyszczący 1 litr, 7. Mleczko do czyszczenia min. 0,5 litra, 8. Mydło w płynie perłowe, z lanoliną op. 5 l, 9. Mydło toaletowe kostka 100 g, 10. Krem do pielęgnacji rąk min. 250 ml (tubka, pojemnik z dozownikiem), 11. Pasta typu BHP.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt drobny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: 1. Gąbka do mycia ciała, 2. Kubki jednorazowego użytku p 100 szt, min. 150 ml, 3. Zapałki paczka A10 szt., 4. Ściereczki - zmywak kuchenny wielokrotnego użytku do prania, 5. Rękawice foliowe L po 100 sztuk, 6. Rękawice gospodarcze gumowe z wkładką bawełnianą (para) L, 7. Zmywak kuchenny gąbka ze ścierniwem, 8. Żyletki, 9. Maszynka do golenia jednorazowego użytku min. 2 ostrza typu polsilver, 10. Szczotka do zamiatania drewniana z włosiem z tworzywa sztucznego + wkręcany drewniany kij, 11. Szczotka zmiotka plastikowa + szufelka z gumową wkładką , 12. Szczotka do mycia basenów, 13. Szczotka do mycia butelek, 14. Podwójna szczotka do mycia kaloryferów, 15. Szczotka do WC z pojemnikiem, stojąca, 16. Szczotka ryżowa ręczna, tzw. żelazko, 17. Komplet: wiaderko z wyciskarką + plastikowy wkręcany kij z mopem, 18. Mop wymienny, 19. Miski plastikowe okrągłe 5-8 litrów niebieskie, 20. Ścierka do podłogi (biała)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 36.67.00.00-8, 28.61.21.00-6, 25.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ręczniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zzakres zamówienia: 1. Dozownik ścienny na ręcznik składany typu ZZ, 2. Ręcznik składany typu ZZ, 3. Papier toaletowy, 4. Ręcznik jednorazowego użytku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.