Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-30
Bytom: Ochrona mienia w zakresie fizycznego dozorowania terenu i obiektu Zakładu KWK
w całkowitej likwidacji - budynku biurowego przy ul. 1 Maja 1A w Wałbrzychu w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 12736 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia w zakresie fizycznego dozorowania terenu i obiektu Zakładu KWK w całkowitej likwidacji - budynku biurowego przy ul. 1 Maja 1A w Wałbrzychu w 2009 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi dla Zakładu Kopalnie Węgla Kamiennego w całkowitej likwidacji polegającej na ochronie mienia w zakresie fizycznego dozorowania terenów i obiektu, oznaczonych na załączonej mapie poglądowej, jako: Posterunek I - Budynek biurowy z przyległym terenem i infrastrukturą przy ul. 1 Maja 1A w Wałbrzychu. Zakres ochrony: - ochrona wewnątrz budynku, - wzrokowa kontrola przyległego terenu. - okresowe włączanie i wyłączanie pompy odwadniającej zabudowanej w rząpiu w piwnicy budynku, zabezpieczającej budynek przed zalewaniem przez wody podskórne Czas ochrony - całodobowo - 1 osoba na każdej zmianie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 700,00 zł. (słownie: jeden tysiąc siedemset zł )III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym. 2.Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4. Są ubezpieczeni od działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 zł - polisę ubezpieczeniową należy dołączyć do oferty. 5. Zrealizowali w okresie ostatnich 3/trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie nie mniej niż 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem, wartością i złożonością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. 6. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, tj. winni specjalizować się na rynku w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. Wykonawca winien: - posiadać koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia, którą należy dołączyć do oferty. - zatrudniać pracowników posiadających licencję pracownika ochrony I lub II stopnia, którzy w przypadku uzyskania zamówienia sprawował będzie funkcję szefa ochrony przy realizacji zamówienia, którą należy dołączyć do Załącznika nr 4 do druku Oferta. 7. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i załączniki, które należy dołączyć do oferty: 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy, którą należy załączyć do oferty - załącznik nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp w związku z art.22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7. Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia załącznik nr 4 do druku OFERTA. 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z opisem w pkt. 3.6. niniejszej SIWZ - należy dołączyć do załącznika nr 4 do druku OFERTA. 9. Wykaz ważniejszych usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadających swoich rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonywania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - zgodnie z punktem 3.5. SIWZ załącznik nr 5 do druku OFERTA. 10. Wypełniony formularz cenowy z wartością zamówienia stanowiącą cenę oferty - załącznik nr 6 do druku OFERTA 11.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z opisem w pkt. 3.4 SIWZ- dokument należy dołączyć do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki - II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "PROGRES - zmieniamy się dla potrzeb rynku pracy" - szkolenia pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Bytomiu (EFS+)
- Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego jezdni na terenie miasta Bytomia w 2025r.
- Wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Dostawa leków okulistycznych
- Dostawa muf kablowych i zestawów naprawczych" Część I - Koszulki termokurczliwe Część II - Mufy termokurczliwe Część III - Mufy żywiczne Część IV - Mufy żywiczne górnicze dla SRK S.A. Oddział CZOK
- Dostawa wyposażenia dydaktycznego do pracowni Bytomskiego Ośrodka Edukacji w Bytomiu
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie będącym siedzibą Prokuratury Okręgowej w Koszalinie oraz Sądu Rejonowego w Koszalinie
- Ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Kołobrzegu
- Ochrona dronowa Parku Zakrzówek w Krakowie.
- Ochrona fizyczna osób wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej
- Świadczenie usług ochrony fizycznej, mienia i obiektów Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i ul. Brzozowskiego 1,2 oraz przy ul. Edmunda Bałuki 11 w Szczecinie
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozoru osób i mienia w budynkach Wejherowskiego Centrum Kultury - Filharmonii Kaszubskiej i Kamienicy Sztuki, wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.