Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-29
Gostynin: Usługi doradztwa przy pozyskiwaniu dofinansowania z funduszy unijnych dla Projektu TERMY GOSTYNIŃSKIE
Numer ogłoszenia: 127469 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gostynina , ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360737, faks 024 2360712.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gostynin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi doradztwa przy pozyskiwaniu dofinansowania z funduszy unijnych dla Projektu TERMY GOSTYNIŃSKIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług specjalistycznego doradztwa w zakresie analizy ekonomiczno-finansowej wraz z przygotowaniem Studium Wykonalności Projektu i wniosku o dofinansowanie z funduszy unijnych oraz wsparcie podczas konsultacji przy ocenie przez instytucje krajowe i zagraniczne Projektu: Zaprojektowanie i budowa obiektu pn.: Centralny Park Rekreacji, Balneologii, Turystyki i Wypoczynku TERMY GOSTYNIŃSKIE. Inwestycja współfinansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Europejskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 Priorytet VI: Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji. Działanie: 6.2 Turystyka. Doradztwo polegać będzie w szczególności na pomocy w przygotowaniu wniosku o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013 oraz dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o dofinansowanie, zgodnie z wymaganiami Instytucji Zarządzającej. W ramach doradztwa Wykonawca obowiązany będzie w szczególności do: 1) bieżących kontaktów z Instytucją Wdrażającą, 2) przygotowania dokumentacji i rozliczeń, analizy założeń finansowo - ekonomicznych Projektu, 3) doradztwa przy doprowadzeniu Projektu do uzyskania zgody Komisji Europejskiej, 4) przygotowywania pism i udzielania wyjaśnień i odpowiedzi we wszystkich kwestiach związanych z oceną Projektu przez właściwe instytucje wszelkiego szczebla, 5) doradztwa i wsparcia w rozwiązywaniu kwestii problemowych związanych z Projektem, 6) wsparcia Zamawiającego podczas kontaktów przy ocenie Projektu przez instytucje krajowe i zagraniczne (takie jak Instytucja Pośrednicząca i Zarządzająca, eksperci JASPERS, Komisja Europejska). Studium Wykonalności Projektu winno zostać przygotowane zgodnie z niżej wyszczególnionymi przepisami prawa i wytycznymi: 1) zasadami sporządzenia studium wykonalności dla projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, 2) rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące EFRR, EFS oraz FS i uchylającego rozporządzenie (WE) 1260/1999, 3) rozporządzenia Rady (WE) nr 1080/2006 z dnia 5 lipca 2006 w sprawie EFRR, uchylającego rozporządzenie (WE) 1783/1999, 4) Przewodnika do analizy kosztów i korzyści projektów inwestycyjnych (Fundusz Strukturalny - EFRR, Fundusz Spójności i ISPA), 5) Wytycznych dotyczących metodologii przeprowadzania analizy kosztów i korzyści, Dokument roboczy nr 4, sierpień 2006 opracowany przez Komisję Europejską, Dyrekcję Generalną ds. Polityki Regionalnej, 6) Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007-2013 Wytyczne w zakresie wybranych zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych, w tym projektów generujących dochód, Dokument Ministerstwa Rozwoju Regionalnego 19 wrzesień 2007 7) Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007-2013, wspierających wzrost gospodarczy i zatrudnienie, Narodowa Strategia Spójności, Dokument zaakceptowany decyzją Komisji Europejskiej zatwierdzającą pewne elementy Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia - MRR maj 2007 8) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, 9) przepisami prawa w zakresie ochrony środowiska. Studium powinno zawierać m. in. takie elementy jak: - charakterystyka projektu, - uzasadnienie projektu, - cele projektu, - analiza alternatywnych rozwiązań, - harmonogram realizacji projektu, - analiza źródeł finansowania projektu oraz informacja o źródłach finansowania projektu po zakończeniu realizacji, - analiza finansowa, analiza ekonomiczna, - analiza wrażliwości i ryzyka, - inne wymagania wytycznych RPOWM 2007-2013. Wykonawca obowiązany jest opracować Studium Wykonalności w terminie do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.17.10.00 - (3) Doradztwo finansowe 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 (słownie: dziesięć tysięcy 00/100) PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: - co najmniej jedną usługę polegającą na doradztwie przy opracowaniu dokumentacji do złożenia wniosku o dofinansowanie obejmującym udział w uzgodnieniach z instytucjami finansowymi dla projektu infrastrukturalnego o wartości nie mniejszej niż 150 000 000,00 (sto pięćdziesiąt milionów) PLN, - co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu wniosku o dofinansowanie ze środków pochodzących spoza Rzeczpospolitej Polskiej w wysokości nie mniejszej niż 150 000 000,00 (sto pięćdziesiąt milionów) PLN. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę w/w dokumentów, wg formuły spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i wskazanych w SIWZ) dołączonych do oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej pięcioma osobami spełniającymi następujące wymagania: - kierownikiem Projektu, który posiada minimum 10-letnie doświadczenie we współpracy z instytucjami międzynarodowymi odpowiedzialnymi za przyznawanie, rozliczanie i weryfikację projektów inwestycyjnych dofinansowanych ze środków pochodzących spoza Rzeczpospolitej Polskiej, brał udział w zarządzaniu minimum 5 projektami dofinansowanymi ze środków pochodzących spoza Rzeczpospolitej Polskiej, w tym przynajmniej jednego inwestycyjnego, posiada znajomość procedur wymaganych przez Komisję Europejską oraz doświadczenie we współpracy z inicjatywą JASPERS, - ekspertem ds. analiz, który brał udział w realizacji co najmniej 5 projektów w zakresie przygotowywania analiz i projekcji finansowych, przygotowywania i opracowywania studiów wykonalności lub business planów, - ekspertem ds. finansowych, który przygotował minimum po dwa: raporty i analizy finansowe, business plany, brał udział w opracowaniu minimum jednej dokumentacji finansowej do wniosków o dofinansowanie ze środków pochodzących spoza Rzeczpospolitej Polskiej, - ekspertem ds. Projektu, który posiada minimum 5-letnie doświadczenie w przygotowywaniu i opracowaniu wniosków o dofinansowanie Projektów ze środków pochodzących spoza Rzeczpospolitej Polskiej i opracował minimum 5 wniosków o dofinansowanie Projektów ze środków pochodzących spoza Rzeczpospolitej Polskiej, w tym przynajmniej jednego inwestycyjnego, - ekspertem ds. alternatywnych rozwiązań, który posiada minimum 5-letnie doświadczenie w realizacji projektów realizowanych w formule partnerstwa publiczno-prywatnego i brał udział w przygotowaniu przynajmniej jednego przedsięwzięcia w formule PPP. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę w/w dokumentów, wg formuły spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i wskazanych w SIWZ) dołączonych do oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 (trzysta tysięcy) PLN, oraz że posiada środki finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 (trzysta tysięcy) PLN. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę w/w dokumentów, wg formuły spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i wskazanych w SIWZ) dołączonych do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z SIWZ pozostałe dokumenty składające się na ofertę: 1) formularz oferty, 2) Opis metodologii realizacji zamówienia, 3) dowód wniesienia wadium, 4) ewentualnie pełnomocnictwo
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 20
- 2 - Sposób realizacji zamówienia - 80
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego przez: 1) zmianę czasu trwania umowy z przyczyn zależnych od działań instytucji zewnętrznych, 2) zmianę osób występujących po stronie Wykonawcy, pod warunkiem spełniania wymagań określonych w SIWZ przez te osoby, 3) zmianę sposobu wykonania części przedmiotu umowy lub obowiązków Wykonawcy w celu uwzględnienia wymagań instytucji zewnętrznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umgostynin.bip.org.pl/?tree=1902
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gostynina, Rynek 26, 09-500 Gostynin, pok. 304 lub za zaliczeniem pocztowym (fax. 024 236-07-12 lub e-mail: zp@gostynin.pl) oraz bezpłatnie http://umgostynin.bip.org.pl/?tree=1902.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Gostynina - Rynek 26, 09-500 Gostynin, pok. 208 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt którego dotyczy doradztwo: Zaprojektowanie i budowa obiektu pn.: Centralny Park Rekreacji, Balneologii, Turystyki i Wypoczynku TERMY GOSTYNIŃSKIE jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Europejskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 Priorytet VI: Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji. Działanie: 6.2 Turystyka..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- "Likwidacja barier transportowych w Placówkach Opiekuńczo -Wychowawczych w Gostyninie - zakup mikrobusu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach "Programu ...
- Zakup i dostawa leków dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
- "Zimowe utrzymanie dróg" - wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 z podziałem na 4 części
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. OBROŃCÓW WESTERPLATTE W GOSTYNINIE
- Wykonanie badań dotyczących potrzeb edukacyjnych mieszkańców Gminy Gostynin w tym zidentyfikowanie grup wymagających szczególnego wsparcia oraz opracowanie scenariusza planowanych do ....
- Wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania na terenie gminy Miasta Gostynina od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekty 1-8 zakończenie zadań - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu"
- WYKONANIE BADANIA PN. ANALIZA PERSPEKTYWY ROZWOJU POTENCJALNEJ REGIONALNEJ INTELIGENTNEJ SPECJALIZACJI "NOWOCZESNE TECHNOLOGIE MEDYCZNE"
- Opracowanie dokumentacji Modernizacji domu ogrodnika oraz ogrodzenia działki nr. geod. 14/5 od strony parku Aleksandria w Siedlcach
więcej: (3) Doradztwo finansowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.