Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-12
Elbląg: dostawa z montażem wyposażenia umożliwiającego grę w hokeja osobom niepełnosprawnym na Krytym Lodowisku przy ulicy Karowej 1 w Elblągu
Numer ogłoszenia: 127504 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Karowa 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 642 45 30, fax 055 642 45 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.elblag.eu
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa z montażem wyposażenia umożliwiającego grę w hokeja osobom niepełnosprawnym na Krytym Lodowisku przy ulicy Karowej 1 w Elblągu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostawy z montażem obejmuje: 1. Osłony przezroczyste na bandy okalające płytę lodowiska, w tym: * słupki do mocowania oszklenia na całym obwodzie band lodowiska, w ilości: - słupki krótsze L = 1 325 mm x 75 szt. - słupki dłuższe L= 2 125 mm x 75 szt. * szkło hartowane jednowarstwowe (ESG) o grubości 12 mm na cały obwód band lodowiska o wysokości: - h= 1 600 mm na bokach krótszych i łukach - h= 800 mm na bokach dłuższych 2. bandy o wym. L= 2 685 mm i h= 1 250 mm, wyłożone poliwęglanem przezroczystym o grubości 10 mm, z furtką przystosowaną do wjazdu zawodnika na sledgach - 6 szt., 3. płyty z poliwęglanu przezroczystego o grubości 10 mm i wymiarach L= 2 685 mm i h= 1 250 mm - do wyłożenia band - 4 szt 4. ławki - 14 szt., w tym: - dla zawodników - dł. 2 500 mm - 12 szt. - dla sędziego - dł. 1 750 mm - 2 szt. 5. stanowiska sędziego bramkowego - 2 szt. 6. podesty (w modułach) z płyty wiórowej o grubości 20 mm wyłożonej wykładziną o łącznych wymiarach: - podest do boksów zawodników - długość - 26 000 mm, szerokość - 2 000 mm, - podest do boksów kar - długość - 10 000 mm, szerokość - 2 000 mm 7. podest do boksu sędziego o wymiarach: sz/dł./wys. - 2000/4000/300 mm - konstrukcja stalowa ocynkowana wykonana z kształtownika 40/40/2, przykryta płytą wiórową grubości 20 mm i wykładziną, zgodnie z rysunkami zawartymi w Załączniku Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie montażu i demontażu osłon przezroczystych na bandy na krytym sztucznie mrożonym lodowisku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Karowej 1 w Elblągu Zamawiający wymaga udzielenia nie krótszej niż 36-miesięcznej gwarancji - licząc od dnia odbioru przedmiotu dostawy przez Zamawiającego Przedmiot zamówienia musi posiadać certyfikat zgodności z normami Unii Europejskiej (CE) oraz Międzynarodowej Federacji Hokeja na Lodzie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 26.13.33.00 - Wyroby ze szkła hartowanego Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.90.00 - Wyroby szklane Oryginalny kod CPV: 28.11.23.00 - Elementy konstrukcyjne z żelaza, stali lub aluminium Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.23.00 - Konstrukcje i ich części Oryginalny kod CPV: 25.21.00.00 - Płyty, arkusze, rury i profile z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.17.00.00 - Płyty, arkusze, pasek i folia związana z materiałami budowlanymi Oryginalny kod CPV: 36.15.12.00 - Ławki Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.36.00 - Ławki Oryginalny kod CPV: 20.21.30.00 - Płyta wiórowa Kod CPV wg słownika 2008: 44.19.13.00 - Płyta wiórowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. prowadzenie działalności przez okres oststnich minimum 3 lat - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.2. SIWZ 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia - potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w pkt. 20, w pkt. 3) i w pkt. 4) SIWZ Zamawiający dokona na podstaiwe składanej oferty i oświadczeń Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 6 SIWZ, metodą spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga się: 1. Oświadczenia wynikająćego z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ: 1. oświadczenie wynikające z art. 25 ust. 1 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2. wraz z przedmiotem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pełną dokumentację, tj. wymagane przepisami atesty, certyfikaty, instrukcje obsługi oraz deklaracje zgodności z normami Unii Europejskiej CE i Międzynarodowej Federacji Hokeja na Lodzie. Wszystkie dokumenty będą sporządzone w języku polskim Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę Uwaga: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 6.2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwi4erdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; doklumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 Uwagi zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego 2. odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.elblag.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, pok. nr 4, ul. Karowa 1, 82-300 Elbląg.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, pok 4, ul. Karowa 1, 82-300 Elbląg.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- USŁUGA CZYSZCZENIA SEPERATORÓW
- "Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego 2 - osiowego z zabudową typu wywrotka W3 z napędem 100 % elektrycznym".
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu
- "Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej przebudowy budynku przy ul. Pułaskiego 2 w Elblągu w ramach zadania "Rozwój infrastruktury społecznej w Elblągu"
- Remont drogi gminnej nr 101013N położonej na działkach nr 399/2 i 398 w miejscowości Przezmark
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla planowanej zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej w miejscowości Pilona
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa terenu rekreacyjno-sportowego przy ul. Dzieci Syberyjskich w Wejherowie
- Dostawa 120 sztuk zapór - rękawów przeciwpowodziowych
- Plac Konfederacji, na którym chcesz się zatrzymać
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- SVA/Z/K/4620-3/2024: Dostawa płyt typu Durelis, płyt PIR oraz wykładziny PCV dla potrzeb wykonania kontenerów na rzecz Spółki AMW SINEVIA
- "Zagospodarowanie terenu przy Ruinach Huty "Józef" w msc. Samsonów gm. Zagnańsk"
więcej: Ławki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.