eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówBUDOWA KRYTEGO BASENU WRAZ Z MODERNIZACJĄ STADIONU MIEJSKIEGO W SULECHOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-29

Sulechów: BUDOWA KRYTEGO BASENU WRAZ Z MODERNIZACJĄ STADIONU MIEJSKIEGO W SULECHOWIE
Numer ogłoszenia: 127586 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KRYTEGO BASENU WRAZ Z MODERNIZACJĄ STADIONU MIEJSKIEGO W SULECHOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa krytego basenu wraz z modernizacją stadionu miejskiego w Sulechowie, współfinansowanego z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (LRPO) na lata 2007-2013 Priorytet V -Rozwój i modernizacja infrastruktury turystycznej i kulturalnej, Działanie 5.1. - Rozwój i modernizacja regionalnej infrastruktury turystycznej i kulturowej, w tym objęte zadaniem inwestycyjnym roboty budowlano-montażowe i rozruch obiektu. 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót opracowane przez mxl4 architekci z siedzibą w Szczecinie przy ul. Nowy Rynek 7. 3. Zadanie inwestycyjne, o którym mowa w ust. 1 powyżej, realizowane będzie na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę nr 258/09 z dnia 24.03.2009 r. 4. W przedmiocie zamówienia należy uwzględnić, pomimo nie przedstawienia przez Zamawiającego przedmiarów, dla poniżej wymienionych pozycji, zakup i montaż: a) tabliczek z numeracją i funkcją wszystkich pomieszczeń; b) oznakowania kierunkowego do kas oraz wejść do zespołu basenowego, zespołu fitness, zespołu administracyjnego, toalet; c) wyposażenia zabezpieczenia przeciwpożarowego oraz oznakowania dróg ewakuacyjnych, zgodnie z załączoną instrukcją; 5. Pomimo zaprojektowania w pomieszczeniach biurowych i trenerów wykładziny dywanowej obiektowej należy w jej miejsce wycenić wykładzinę PVC, zgrzewalną, obiektową (do obiektów użyteczności publicznej) klasa ścieralności 33, trudnozapalną w kolorze jasnoszarym. 6. W zakresie zamówienia nie należy uwzględniać: a) wyposażenia ujętego w PW 8 PROJEKT WNĘTRZ w branży architektura wyszczególnionego w załączonej tabeli - załącznik nr 6 do I rozdziału SIWZ; b) trybun 5-cio i 2-rzędowych, kabin dla zawodników rezerwowych, wyposażenia bieżni, sprzętu do pchnięcia kulą, rzutu oszczepem, skoku wzwyż, skoku w dal, wyposażenia boisk do piłki nożnej i plażowej, piłko chwytów; c) wykonania boiska do siatkówki plażowej oznaczonego na projekcie zagospodarowania terenu Etap I numerem 10. 7. W harmonogramie rzeczowo-finansowym opracowanym przez Wykonawcę w cyklu miesięcznym, z uwzględnieniem warunków opisanych w pkt 5.1. należy ponadto uwzględnić, że należność Wykonawcy z tytułu wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy uiszczana będzie do wysokości środków przeznaczonych w budżecie Gminy Sulechów w poszczególnych latach budżetowych w dziale 926 rozdz. 92601 § 6058, 6059 na realizację zadania pod nazwą Budowa krytego basenu wraz z modernizacją stadionu miejskiego w Sulechowie, przy czym w roku budżetowym 2009 wymagana wartość wykonanych robót winna wynieść 7 000 000 zł. 8. Wartość przedmiotu zamówienia należy określić na podstawie projektu budowlanego, wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz innych danych np. uzyskanych w czasie wizji lokalnej w terenie. Dołączony do specyfikacji przedmiar robót należy traktować pomocniczo. Za ustalenie dokładnej ilości robót, materiałów i urządzeń oraz innych prac niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia odpowiada wyłącznie Wykonawca. 9. Wykonawca musi uwzględnić: 1) wywiezienie ziemi urodzajnej w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta; 2) wywiezienie gruzu i innych materiałów rozbiórkowych - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dotyczy tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada; natomiast dodatkowo w robotach drogowych: 3) zastosowanie krawężników o kształcie łukowym i odpowiednim promieniu łuku na łukach; 4) połączenie krawężników najazdowych z wystającymi za pomocą skośnych krawężników łączących - skośnych; 5) badanie wskaźnika zagęszczenia gruntu przy czym Is>1, a częstotliwość badań wskaźnika Is min. jedno badanie na 500 m2; 10 Zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia betonowe elementy brukowe muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie i muszą spełniać wymagania Polskich Norm tj.: a) PN-EN 1338:2005 Betonowa kostka brukowa. Wymagania i metody badań. b) PN-EN 1340:2004 Krawężniki betonowe. Wymagania i metody badań. przy czym: dla kostki betonowej: - odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D. - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I - wytrzymałość na rozciąganie przy rozłupywaniu - zgodna z wymaganiami normy, dla krawężników betonowych: - odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D. - wytrzymałości na zginanie - klasa 3 oznaczenie U - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I 11 Wykonawca może przewidzieć wykonanie zamówienia przez podwykonawców. 12 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 13 Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. 14 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - w przypadku gdy w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz STWiOR użyte są nazwy własne materiałów, wyposażenia i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów, urządzeń, wyposażenia o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.61.19 - Naprawa boisk sportowych 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 300.000,- zł ( słownie: trzysta tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Sytuacja finansowa: 2.1. Wykonawca musi udokumentować, że dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że: 1) wynagrodzenie za zakres robót objęty zamówieniem do wysokości 93% będzie wypłacane w miarę realizacji robót, na podstawie częściowych faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę i doręczanych Zamawiającemu każdorazowo po wykonaniu części przedmiotu zamówienia, nie częściej niż raz w miesiącu zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, po dokonaniu odbioru częściowego bez zastrzeżeń, przy czym pierwsza faktura VAT za realizację robót stanowiących przedmiot zamówienia może być wystawiona po wykonaniu robót o wartości nie niższej niż 10% (dziesięć procent) wartości przedmiotu zamówienia; 2) pozostałe 7% wynagrodzenia zostanie wypłacone Wykonawcy po zakończeniu realizacji zadania, uzyskaniu ostatecznego pozwolenia na użytkowanie i dokonaniu odbioru końcowego; 3) 20% wartości zamówienia należy wykonać do 30 września 2009 r.; 2.2. Wykonawca musi wykazać że 1) posiada dostęp środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 7,5 mln PLN; 2) posiada polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. 3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: 1) wykonał z należytą starannością co najmniej dwa obiekty kubaturowe o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3 każdy, oraz 2) wykonał z należytą starannością lub jest na etapie realizacji minimum jednego krytego basenu o wymiarach niecki nie mniejszej niż 10x20m, Łączna wartość ww. zadań nie może być mniejsza niż 20 mln zł brutto, przy czym wartość wykazanych zamówień nie może być mniejsza niż 3 mln zł brutto każda. ( np. 2 x 3 mln zł +1 x 14 mln zł). 4. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 1) kierownik budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń posiadający minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu budową obiektów kubaturowych, w tym co najmniej 1 krytej pływalni, 2) pracownik z uprawnieniami w specjalności drogowej posiadający minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi; 3) pracownik z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń posiadający minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami, 4) pracownik z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń posiadający minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców. 1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówieni zgodnie z opisanymi warunkami udziału w postępowaniu do oferty musi być dołączony: 1.3.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3 do I rozdziału SIWZ - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających). W wykazie należy wykazać co najmniej roboty, o których mowa w pkt III ppkt 1.3 SIWZ. 1.3.2. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 do I rozdziału SIWZ. W wykazie należy wykazać co najmniej osoby wymienione w pkt III ppkt 1.4 SIWZ. 1.3.3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1.3.2. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.4 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty musi zostać dołączona: 1.4.1 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja ta musi potwierdzać spełnianie warunku opisanego w pkt III ppkt 1.2.2 SIWZ. 1.4.2 Polisa, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Inne dokumenty: 2.1. Wypełniony formularz oferty na załączniku nr 1 do I rozdziału SIWZ. 2.2. Wypełniony załącznik nr 1a do I rozdziału SIWZ - Dane Wykonawcy. 2.3. Wypełniony harmonogram rzeczowo-finansowy - załącznik nr 5 do I rozdziału SIWZ. 2.4. Kosztorys uproszczony wraz z zestawieniem materiałów, które ma zawierać ilość, cenę jednostkową i wartość każdego z materiałów. Kosztorys uproszczony nie będzie stanowił podstawy do oceny ofert i określenia ceny. Kosztorys uproszczony będzie stanowił wyłącznie materiał informacyjny i poglądowy dla Zamawiającego. Uproszczony kosztorys powinien zawierać wszystkie pozycje z przedmiarów oraz pozycje niezbędne do wykonania zamówienia z poza przedmiarów robót, które Wykonawca uzna za konieczne aby wykonań zadanie zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Brak wyceny pozycji z przedmiaru załącz ego do SIWZ w ww. kosztorysie nie spowoduje odrzucenia oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów pok nr 217. SIWZ można uzyskać na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego w cenie: 780,- zł + koszty przesyłki ok. 120,- zł (razem 900,00 zł)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 10:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta, pok. 002 w siedzibie Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie obejmuje realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa krytego basenu wraz z modernizacją stadionu miejskiego w Sulechowie, współfinansowanego z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (LRPO) na lata 2007-2013 Priorytet V -Rozwój i modernizacja infrastruktury turystycznej i kulturalnej, Działanie 5.1. - Rozwój i modernizacja regionalnej infrastruktury turystycznej i kulturowej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.