To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-06-01
Sulechów: BUDOWA KRYTEGO BASENU
WRAZ Z MODERNIZACJĄ STADIONU MIEJSKIEGO W SULECHOWIE
Numer ogłoszenia: 174058 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127586 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KRYTEGO BASENU WRAZ Z MODERNIZACJĄ STADIONU MIEJSKIEGO W SULECHOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa krytego basenu wraz z modernizacją stadionu miejskiego w Sulechowie, współfinansowanego z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (LRPO) na lata 2007-2013 Priorytet V -Rozwój i modernizacja infrastruktury turystycznej i kulturalnej, Działanie 5.1. - Rozwój i modernizacja regionalnej infrastruktury turystycznej i kulturowej, w tym objęte zadaniem inwestycyjnym roboty budowlano-montażowe i rozruch obiektu. 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wy-konania i odbioru robót opracowane przez mxl4 architekci z siedzibą w Szczecinie przy ul. Nowy Rynek 7. 3. Zadanie inwestycyjne, o którym mowa w ust. 1 powyżej, realizowane będzie na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę nr 258/09 z dnia 24.03.2009 r. 4. W przedmiocie zamówienia należy uwzględnić, pomimo nie przedstawienia przez Zamawiającego przedmiarów, dla poniżej wymienionych pozycji, zakup i montaż: a) tabliczek z numeracją i funkcją wszystkich pomieszczeń; b) oznakowania kierunkowego do kas oraz wejść do zespołu basenowego, zespołu fitness, zespołu administracyjnego, toalet; c) wyposażenia zabezpieczenia przeciwpożarowego oraz oznakowania dróg ewakuacyjnych, zgodnie z załączoną instrukcją; 5. Pomimo zaprojektowania w pomieszczeniach biurowych i trenerów wykładziny dywanowej obiektowej należy w jej miejsce wycenić wykładzinę PVC, zgrzewalną, obiektową (do obiektów użyteczności publicznej) klasa ścieralności 33, trudnozapalną w kolorze jasnoszarym. 6. W zakresie zamówienia nie należy uwzględniać: a) wyposażenia ujętego w PW 8 PROJEKT WNĘTRZ w branży architektura wyszczególnionego w załączonej tabeli - załącznik nr 6 do I rozdziału SIWZ; b) trybun 5-cio i 2-rzędowych, kabin dla zawodników rezerwowych, wyposażenia bieżni, sprzętu do pchnięcia kulą, rzutu oszczepem, skoku wzwyż, skoku w dal, wyposażenia boisk do piłki nożnej i plażowej, piłko chwytów; c) wykonania boiska do siatkówki plażowej oznaczonego na projekcie zagospodarowania te-renu Etap I numerem 10. 7. W harmonogramie rzeczowo-finansowym opracowanym przez Wykonawcę w cyklu miesięcz-nym, z uwzględnieniem warunków opisanych w pkt 5.1. należy ponadto uwzględnić, że należ-ność Wykonawcy z tytułu wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy uiszczana będzie do wysokości środków przeznaczonych w budżecie Gminy Sulechów w poszczególnych latach budżetowych w dziale 926 rozdz. 92601 § 6058, 6059 na realizację zadania pod nazwą Budowa krytego basenu wraz z modernizacją stadionu miejskiego w Sulechowie, przy czym w roku budżetowym 2009 wymagana wartość wykonanych robót winna wynieść 7 000 000 zł. 8. Wartość przedmiotu zamówienia należy określić na podstawie projektu budowlanego, wyko-nawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz innych danych np. uzy-skanych w czasie wizji lokalnej w terenie. Dołączony do specyfikacji przedmiar robót należy traktować pomocniczo. Za ustalenie dokładnej ilości robót, materiałów i urządzeń oraz innych prac niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia odpowiada wyłącznie Wykonawca. 9. Wykonawca musi uwzględnić: 1) wywiezienie ziemi urodzajnej w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta; 2) wywiezienie gruzu i innych materiałów rozbiórkowych - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dotyczy tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada; natomiast dodatkowo w robotach drogowych: 3) zastosowanie krawężników o kształcie łukowym i odpowiednim promieniu łuku na łukach; 4) połączenie krawężników najazdowych z wystającymi za pomocą skośnych krawężników łączących - skośnych; 5) badanie wskaźnika zagęszczenia gruntu przy czym Is>1, a częstotliwość badań wskaźnika Is min. jedno badanie na 500 m2; 10 Zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia betonowe elementy brukowe muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie i muszą spełniać wymagania Polskich Norm tj.: a) PN-EN 1338:2005 Betonowa kostka brukowa. Wymagania i metody badań. b) PN-EN 1340:2004 Krawężniki betonowe. Wymagania i metody badań. przy czym: dla kostki betonowej: - odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D. - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I - wytrzymałość na rozciąganie przy rozłupywaniu - zgodna z wymaganiami normy, dla krawężników betonowych: - odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D. - wytrzymałości na zginanie - klasa 3 oznaczenie U - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I 11 Wykonawca może przewidzieć wykonanie zamówienia przez podwykonawców. 13 Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. 14 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - w przypadku gdy w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz STWiOR użyte są nazwy własne materiałów, wyposażenia i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów, urządzeń, wyposażenia o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.61.19 - Naprawa boisk sportowych 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 19199138.49 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Lubuski Regionalny Program Operacyjny (LRPO) na lata 2007-2013 Priorytet V -Rozwój i modernizacja infrastruktury turystycznej i kulturalnej, Działanie 5.1. -Rozwój i modernizacja regionalnej infrastruktury turystycznej i kulturowej.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SKANSKA S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 19199138.49
- Oferta z najniższą ceną: 19199138.49 oferta z najwyższą ceną: 22296589.94
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania "Przebudowa leśniczówki leśnictwa Bojadła - etap II" - II postępowanie.
- Budowa garażu wraz z pomieszczeniem sanitarnym dla OSP Cigacice
- Modernizacja drogi powiatowej Babimost- Podmokle Małe (płyty betonowe)
- Modernizacja mostu drogowego nad Kanałem Obra Leniwa w ciągu drogi powiatowej nr 2106F w km 0+660 (ul. Ogrodowa w Babimoście)
- Konserwacja i utrzymanie rowów melioracyjnych na terenie gminy Sulechów w 2025 roku
- Remont (wzmocnienie) nawierzchni drogi powiatowej nr 1204F na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1203F przez m. Karczyn, do zjazdu na drogę leśną - dojazd pożarowy nr 34
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont boiska szkolnego o nawierzchni z trawy syntetycznej
- Budowa kompleksu boisk sportowych przy ul. Jagodowej - zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. M. Konopnickiej i ul. Traugutta w Czechowicach-Dziedzicach
- Modernizacja płyty głównej stadionu o naturalnej nawierzchni trawiastej
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" wraz z budową bieżni prostej przy ul. Szkolnej w Marzęcicach
- Budowa tymczasowego boiska wielofunkcyjnego w Kuczkowie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.