eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówUsługa prania bielizny i odzieży szpitalnej oraz roboczej pracowników dla Szpitala Kolejowego SP ZOZ w Pruszkowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-12

Pruszków: Usługa prania bielizny i odzieży szpitalnej oraz roboczej pracowników dla Szpitala Kolejowego SP ZOZ w Pruszkowie
Numer ogłoszenia: 12771 - 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 401124 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera SP ZOZ, ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7581192 w. 164, faks 022 7587813 w. 164.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa prania bielizny i odzieży szpitalnej oraz roboczej pracowników dla Szpitala Kolejowego SP ZOZ w Pruszkowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa prania bielizny i odzieży szpitalnej oraz roboczej pracowników szpitala. Szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy bielizny i odzieży szpitalnej i roboczej, w skali miesiąca zawiera formularz ofertowy, będący załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 3. Przedmiot zamówienia obejmuje : - pranie i dezynfekcję , suszenie , prasowanie , maglowanie, naprawianie uszkodzonej podczas wykonywania usługi bielizny szpitalnej - zgodnie z obowiązującymi przepisami higieniczno-sanitarnymi oraz należytą starannością transport bielizny / odbieranie brudnej oraz przywożenie czystej /. 4. Odbiory brudnej bielizny odbywać się będą na podstawie zestawień asortymentowo- ilościowych sporządzanych na poszczególnych oddziałach szpitalnych i podpisanych przez pielęgniarki oddziałowe, które ponoszą odpowiedzialność za faktyczną ilość i jakość przekazanego do prania asortymentu. Brudna bielizna będzie pakowana w worki koloru białego, opisane nazwą oddziału. 5. Pranie bielizny w tunelu piorącym wyposażonym w automatyczny system dozujący środki piorące posiadające atesty oraz karty charakterystyki. Wykonawca zapewnia pakowanie w worki do transportu czystej bielizny szpitalnej posiadające atest PZH lub inny, równoważny dokument. 6. Odbiór czystej bielizny odbywać się będzie na podstawie zestawień wymienionych w ust.4 z odnotowaniem ilości i asortymentu wydanej czystej bielizny. 7. Transport bielizny odbywać się będzie wyłącznie środkami transportu przystosowanymi do tego rodzaju transportu, z zachowaniem wymogów higieniczno-sanitarnych, samochodami Wykonawcy, oddzielnymi do brudniej i oddzielnymi do czystej bielizny lub środkami transportu dwukomorowymi, tj z oddzielną komorą do brudnej bielizny, oddzielną komorą do czystej bielizny. 8. Transport odbywać się będzie codziennie, od poniedziałku do piątku. Zamawiający może ustalić dodatkowe terminy wykonywania usługi w przypadku dni świątecznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: usługa prania bielizny i odzieży szpitalnej oraz roboczej pracowników dla Szpitala Kolejowego SP ZOZ w Pruszkowie .

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny, ul.Banacha 1a, 02-097 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16744,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20372,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20372,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20372,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.