To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-06-12
Elbląg: Wymiana okien drewnianych na okna z PVC - 79 szt, w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
- Punkt Obsługi Najemców nr II
Numer ogłoszenia: 127737 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 95026 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu, ul. Ratuszowa, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2398400, fax 055 2398405.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien drewnianych na okna z PVC - 79 szt, w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu - Punkt Obsługi Najemców nr II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana okien drewnianych na okna z PVC - 79 szt, w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu -Punkt Obsługi Najemców nr.II przedmiot główny: CPV: 45.42.11.25-6 nazewnictwo wg CPV: instalowanie okien z tworzyw sztucznych 2. Zakres zamówienia: 2.1. Wymiana okien drewnianych na okna z profili PVC wraz z uzupełnieniem tynków ościeży z założeniem narożników ochronnych oraz wymiana parapetu wewnętrznego ( z PVC) i zewnętrznego (z blachy ocynkowanej). 2.2. Wymiana drzwi drewnianych, balkonowych na drzwi z profili PVC wraz z uzupełnieniem tynków ościeży z założeniem narożników ochronnych. 3. Warunki wykonania zamówienia i wymagania Zamawiającego: 3.1. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji w terenie, w celu ustalenia wszelkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 3.2. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 6471 - Kodeksu Cywilnego. 3.3. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 3.4. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3.5. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty. 3.6. Wymagania (parametry techniczne) dotyczące okien z PVC: - okna z kształtowników z nieplastyfikowanego PVC - szklenie termoizolacyjne - wpółczynnik Umax = 1.1 W/m2 oK - okucia obwiedniowe z funkcją mikrowentylacji - okna posiadające ważną aprobatę techniczną - profile, szyby, okucia posiadające atesty higieniczne 4. Zamawiający wymaga złożenia: 4.1. Oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.2. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym t.j.: a. ważnej Aprobaty Technicznej ITB na okna (pełny tekst Aprobaty) b. ważnego Certyfikatu zgodności z Aprobatą Techniczną lub c. Krajowej deklaracji zgodności z Aprobatą Techniczną Krajowa deklaracja zgodności z Aprobatą Techniczną musi być wydana zgodnie z przepisami określonymi w dokumencie odniesienia jakim jest ważna Aprobata Techniczna. Dokument wymieniony w p-kcie 4.2.a. należy dołączyć do oferty Dokument wymieniony w p-kcie 4.2.b. lub w p-kcie 4.2.c. należy dostarczyć na dzień odbioru robót Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument wymieniony w p-kcie 4.2.a., Wykonawcy składają wspólnie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 67500,29 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. OKNO-TECH Bożena Janowicz, ul.Nefrytowa 1, 82-310 Gronowo Górne, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 67500.29
- Oferta z najniższą ceną: 67500.29 / oferta z najwyższą ceną: 73138.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach im przyległych
- Sukcesywne dostaw warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Elblągu oraz oddziału Zewnętrznego w Braniewie Aresztu Śledczego w Elblągu
- Zakup trzech samochodów 9-cio osobowych typu mikrobus do przewozu osób niepełnosprawnych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów
- Dostawa stołu operacyjnego z pływającym blatem dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii i Elektroterapii Serca Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- ZP/11/2025 Dostawy odzieży roboczej dla personelu Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- WYMIANA OKIEN WRAZ Z MALOWANIEM POMIESZCZEŃ NA WYDZIALE INFORMATYKI PRZY UL. ŻOŁNIERSKIEJ 49 W SZCZECINIE
- Wymiana stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Dębicy i Urzędzie Skarbowym w Jarosławiu
- Termomodernizacja budynku szkoły Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Bieżyniu
- 46/2025 Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w lokalach mieszkalnych, w podziale na 8 części.
- Dostawa i montaż okien do budynku biurowego Nadleśnictwa Gryfino wraz demontażem starej stolarki okiennej
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.