Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-02
Gdynia: Modernizacja alei Topolowej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 128018 - 2013; data zamieszczenia: 02.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni , ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja alei Topolowej w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja alei Topolowej w Gdyni. 2.Modernizacja Alei Topolowej polegać będzie na ułożeniu nawierzchni ze szlachetnej kostki brukowej o płukanej powierzchni o wymiarach 20x20x8 (cm). 3.Obszar zadania znajduje się w dzielnicy Śródmieście wzdłuż chodnika łączącego Plażę Miejską ze Skwerem Kościuszki przy punktach gastronomicznych. Nawierzchnia chodnika wykonana jest z płyt chodnikowych o wymiarach 100x50x7 (cm). 4.W ramach realizacji zamówienia przewiduje się : a)wymianę rodzaju nawierzchni z płyt chodnikowych o wymiarach 100x50x7 na szlachetną kostkę brukową o płukanej nawierzchni z dodatkiem kamienia szlachetnego 20x20x8 (cm), kolor szary i grafitowy na długości około 370mb, b)ustawienie obrzeża drogowego z obu stron chodnika, c)ułożenie rury PCV fi 10 na całej długości alei Topolowej z przeznaczeniem na przewody telekomunikacyjne - 260mb i energetyczne - 260mb, łącznie 520mb. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1a do siwz, b)przedmiar robót - załącznik nr 1b do siwz, c)plan sytuacyjny robót drogowych - załącznik nr 1c do siwz. 6.Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną 36 miesięcznej rękojmi i gwarancji. 7.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 8.Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom części prac, pod warunkiem wskazania zakresu prac w ofercie (załącznik nr 9 do siwz).Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace wykonane przez podwykonawców. 9.Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, tekst jednolity z 2010r., Dz. U. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym. 10.Miejsce świadczenia roboty budowlanej: al. Topolowa w Gdyni.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 5000 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 4 robót budowlanych o wartości netto minimum 250.000,00 zł każda, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi, z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Zgodnie z art. 14 ust. 1 i ust.2 aktualnie obowiązującej ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity z 2010 r., Dz. U. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.) uprawnienia budowlane udzielane są w specjalnościach j.w. W przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane przed 01.01.1995r., Zamawiający dopuszcza wykazanie osób nadzorujących wykonywanie robót prowadzonych w terenie, posiadających ważne uprawnienia budowlane, udzielone na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje osobą spoza terytorium RP, osoba ta musi: - posiadać wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług ww. branży budowlanej, w kraju zamieszkania tej osoby, - posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych ww. branży budowlanej w kraju zamieszkania tej osoby, - posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych w ww. branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych, - spełniać opisane wyżej wymagania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Kosztorys ofertowy, wg przedmiaru Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 1b do siwz. 4) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom o treści odpowiadającej załącznikowi nr 9 do siwz wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych prac przez podwykonawców. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców. 5) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, 6) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do siwz. Zamawiający wymaga, aby składany dokument wskazywał: -zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, -charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku udostępnienia: -osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, -wiedzy i doświadczenia należy wskazać konkretną formę uczestnictwa w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo, konsultacje). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenia i dokumenty muszą być złożone przez tego Wykonawcę, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu w ww. zakresie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Okres realizacji zamówienia - 15
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy oraz okreslenie warunków zmian zawiera wzór umowy, stanowiacy załącznik nr 10 do siwz
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ftp://server.zdiz.gdynia.pl/topolowa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiajacego pok. 403.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiajacego pok. 407.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI w sprawach merytorycznych: Adam Lesiński, tel. (58) 761 20 23, w godz. 7.30 - 15.30 w sprawach proceduralnych: Kamila Kostkiewicz, tel. (58) 761 20 86, w godz. 7.30 - 15.30, 2. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 17.04.2013r. o godz. 10:15. w siedzibie Zamawiającego pokój nr 107. 3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 30 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu budowy. Termin przekazania terenu budowy oraz rozpoczęcia robót nie będzie dłuższy niż 3 dni kalendarzowe od dnia podpisania umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zakup mebli na potrzeby Studenckiego Domu Marynarza
- Dostawa medali dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu w roku 2025
- Zakup gadżetów promocyjnych ze znakowaniem na Morski Festiwal Nauki
- Wykonanie izolacji pionowej i poziomej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku J przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni
- Czarter jednostek rybackich umożliwiających uczestnictwo pracowników MIR-PIB w rejsach oraz pomoc w realizacji połowów badawczych prowadzonych przez MIR-PIB.
- "Taktyka straży przybrzeżnej" - "Taktyka działania grupy kontrolnej straży przybrzeżnej podczas inspekcji statku "Praktyka oficerska"- szkolenia praktyczne
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Deszczno
- "Wykonanie właściwych prac budowlanych w celu stabilizacji osuwisk na drogach powiatu leskiego ".
- Przebudowa drogi gminnej - ul. Ks. W. Sierakowskiego i ul. Przedszkolnej w Opatowie wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej
- "Budowa dróg w rejonie ul. Grudniowej w Glinnie, gmina Nowy Tomyśl"
- "Budowa ul. Zachodniej nr 314133T w Busku-Zdroju"
- Przebudowa skrzyżowań na drogach miejskich
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.