eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia"Taktyka straży przybrzeżnej" - "Taktyka działania grupy kontrolnej straży przybrzeżnej podczas inspekcji statku "Praktyka oficerska"- szkolenia praktyczne



Ogłoszenie z dnia 2025-04-08

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Taktyka straży przybrzeżnej” - „Taktyka działania grupy kontrolnej straży przybrzeżnej podczas inspekcji statku „Praktyka oficerska”– szkolenia praktyczne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Taktyka straży przybrzeżnej” - „Taktyka działania grupy kontrolnej straży przybrzeżnej podczas inspekcji statku „Praktyka oficerska”– szkolenia praktyczne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c827c5b0-cefb-409a-add6-32d25f470caf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00181563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00088585/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.30 Przeprowadzenie praktycznych zajęć szkoleniowych w ramach przedmiotów: 1. ,,Taktyka straży przybrzeżnej” dla studentów zagranicznych 2. „Praktyka oficerska” dla studentów zagranicznych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AMW-KANC.SZP.2712.11.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. współprowadzenie szkolenia praktycznego dla 10 studentów zagranicznych AMW
w ramach przedmiotu „Taktyka straży przybrzeżnej” - „Taktyka działania grupy kon-trolnej straży przybrzeżnej podczas inspekcji statku – szkolenie podstawowe”
Szkolenie podstawowe będzie zorganizowane w terminie 07 – 18.07.2025 r, i musi zawierać zagadnienia:
- wprowadzenie do taktyki przeszukania statku oraz podjęcia interwencji,
- pomoc przedmedyczna w warunkach bojowych,
- taktyka przeszukiwania i przemieszczania się po statku
- trening sytuacyjny w poszczególnych częściach statku
- inspekcja statku całością grupy kontrolnej w warunkach bez i w zagrożeniu

Jednostka dydaktyczna trwa 45 min., a dzień szkoleniowy rozpoczyna się od godz. 09:00.

Szkolenie obejmuje 7 jednostek dydaktycznych zajęć teoretycznych i 54 jednostki dydaktycznych zajęć praktycznych.
Zajęcia praktyczne powinny być przeprowadzane w oparciu o realistyczne epizody. Szkolenie medyczne powinno być przeprowadzone z zastosowaniem materiałów symulujących rzeczywiste urazy i obrażenia (sztuczna krew, silikonowe imitacje ran)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80330000-6 - Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-07 do 2025-07-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktora – koordynatora szkolenia w obszarze pracy zawodowej w prowadzeniu operacji specjalnych/medycyny ratunkowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie zaawansowane będzie zorganizowane w terminie 02 – 13.06.2025 r. i musi zawierać zagadnienia:
- analiza ryzyka,
- stawianie zadania grupie kontrolnej,
- kierowanie działaniami grupy kontrolnej – reagowanie na zmianę sytuacji taktycznej
- uwarunkowania międzykulturowe i religijne podczas działań straży przybrzeżnej
- taktyka przeszukania statku oraz podjęcia interwencji,
- pomoc przedmedyczna w warunkach bojowych,
- taktyka przeszukiwania i przemieszczania się po statku
- trening sytuacyjny w poszczególnych częściach statku
- inspekcja statku całością grupy kontrolnej w warunkach bez i w zagrożeniu
Jednostka dydaktyczna trwa 45 min., a dzień szkoleniowy rozpoczyna się od godz. 09:00.

Szkolenie obejmuje 7 jednostek dydaktycznych zajęć teoretycznych i 54 jednostki dydaktyczne zajęć praktycznych.

Zajęcia praktyczne powinny być przeprowadzane w oparciu o realistyczne epizody. Szkolenie medyczne powinno być przeprowadzone z zastosowaniem materiałów symulujących rzeczywiste urazy i obrażenia (sztuczna krew, silikonowe imitacje ran)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80330000-6 - Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-02 do 2025-06-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktora – koordynatora szkolenia w obszarze pracy zawodowej w prowadzeniu operacji specjalnych/medycyny ratunkowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca musi być wpisany do rejestru Instytucji Szkoleniowych.
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna dokument potwierdzający powyższe (Wyciąg z rejestru szkół).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
a. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem (wykaz-załącznik nr 16), że w okre-sie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, któ-rych usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów okre-ślających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powta-rzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależ-nych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonaw-cy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych re-ferencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna udokumentowane przeprowadzenie
w języku angielskim - min. 3-ch podobnych szkoleń, każde na kwotę 50.000,00 PLN (Załącznik nr 16 – (dotyczy części I i II).
b. Wykonawca musi dysponować osobami (wykaz-załącznik nr 15 – (dotyczy części I i II), które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz in-formacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca musi dysponować następującymi instruktorami:
1. instruktora – koordynatora szkolenia posiadającego (dotyczy części I i II):
- udokumentowane przeszkolenie w zakresie prowadzenia operacji specjalnych
- doświadczenie w planowaniu i przeprowadzaniu podobnych szkoleń
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w środowisku międzynarodowym

2. W zakresie taktyki przeszukiwania statku, abordażu i technik interwencyjnych posiadającego umiejętności w (dotyczy części I i II):
- planowaniu i analizie ryzyka podczas operacji straży przybrzeżnych
- znajomości technik abordażu i przeszukiwania statku
- znajomości technik interwencyjnych, zatrzymywanie i transportowanie przestępcy
- w prowadzeniu szkoleń w środowisku międzynarodowym,

3. W zakresie wykrywania materiałów wybuchowych, substancji psychotropowych
i biologicznych posiadającego (dotyczy części I i II)::
- certyfikat instruktora minera – pirotechnika,
- doświadczenie w służbach w formacji policyjnej lub wojskowej na stanowiskach związanych z wykrywaniem materiałów wybuchowych, substancji psychotropowych
i biologicznych oraz zwalczania terroryzmu - min. 5 lat
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w środowisku międzynarodowym

4. W zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej combat posiadającego (dotyczy części I i II):
- doświadczenie w pracach w zespołach ratownictwa medycznego – min. 5 lat
- certyfikat instruktora ALS lub/i ITLS
- świadectwo ukończenie kursu NAEMT TCCC Provider
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w środowisku międzynarodowym

5. W zakresie postepowanie z migrantami (różnice kulturowe, religijne, narodowościowe, prawa człowieka), posiadającego (dotyczy części II)::
- znajomość przepisów dot praw człowieka i najlepszych praktyk w tym zakresie
- dyplom ukończenia studiów lub publikacje nt relacji międzykulturowych i religijnych
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w środowisku międzynarodowym

Wszystkie osoby skierowane do realizacji szkolenia muszą posiadać zdolność do prowadzenia zajęć w języku angielskim.
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie oświadczenia
o dysponowaniu osobami (Załącznik nr 14). W przypadku osób, które ukończyły kurs
z języka angielskiego na poziomie B2 - dokument potwierdzający ukończenie kursu.

c. Wykonawca musi zapewni sprzęt oraz środki pozoracji do zajęć zgodnie z wymaganiami Zmawiającego – za spełnienie warunku zamawiający uzna podpisane oświadczenie dot. wymaganego sprzętu – Załącznik nr 13 (dotyczy części I i II)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-16 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.