To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-28
Piła: Realizacja zasiłków z pomocy społecznej w formie rzeczowej dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pile
Numer ogłoszenia: 128066 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65617 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kwiatowa 5, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 2104311, faks 67 2122131.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zasiłków z pomocy społecznej w formie rzeczowej dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pile.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zasiłków z pomocy społecznej w formie rzeczowej dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pile. 2. Sprzedaż może być prowadzona wyłącznie w sklepach znajdujących się na terenie Piły. 3. Pożądane jest, aby w każdej dzielnicy Piły znajdował się co najmniej jeden sklep wykonawcy. 4. Pożądane jest, aby sklepy wykonawcy były czynne co najmniej w godz. od 7.00 do 18.00 od poniedziałku do piątku i w godz. od 9.00 do 15.00 w soboty. 5. Sklepy powinny oferować asortyment towarowy w działach: - nabiał; - pieczywo; - jaja; - artykuły sypkie, produkty gotowe; - warzywa, owoce; - mięso, wędliny; - ryby mrożone; - artykuły chemiczne/higieniczne. 6. Wykaz podstawowych artykułów żywnościowych i chemicznych/higienicznych, które powinny znajdować się w ciągłej sprzedaży stanowi formularz cenowy - załącznik nr 2. Zastrzega się, że podany asortyment stanowi jedynie wykaz najczęściej kupowanych towarów i może ulec zmianie w miarę potrzeb klientów oraz ma na celu dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty. 7. Ceny detaliczne w placówkach handlowych, w których będzie realizowane zamówienie, nie mogą być wyższe od cen na artykuły podobne w innych sklepach o podobnym standardzie na terenie Piły. 8. Wykonawca zobowiązuje się do odbierania od klienta zleceń wystawionych przez zamawiającego (stanowiących załącznik do umowy) oraz do wydawania artykułów żywnościowych i chemicznych/ higienicznych do wysokości kwoty określonej na zleceniu. 9. Liczba wydawanych zleceń będzie uzależniona od aktualnych potrzeb zamawiającego. 10.Klient zamawiającego zobowiązany jest dostarczyć zlecenie do wykonawcy do końca terminu wskazanego w zleceniu. Po tym terminie zlecenie nie powinno być przyjęte. 11. Zlecenie nie musi być zrealizowane przez klienta jednorazowo; klient natomiast zobowiązany jest do wykorzystania danego zlecenia do jego pełnej kwoty w jednej placówce handlowej. 12. Klient zamawiającego na zlecenie może dokonać zakupów wyłączając z nich napoje alkoholowe i wyroby tytoniowe. 13. Zlecenie nie może podlegać wymianie na gotówkę i nie może być wydawana z niego reszta. 14. Wykonawca prowadzi własną ewidencję zleceń przyjętych do realizacji. 15. Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu realizacji sfałszowanego zlecenia. 16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu jakości sprzedanych artykułów żywnościowych i chemicznych/higienicznych. Oferowany towar musi być świeży i posiadać świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie aktualnie obowiązujące normy i przepisy wymagane w zakresie żywności..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.90.00.00 - Usługi handlu detalicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W PILE
jakie przetargi wygrała firma
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W PILE
- Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców, ul. Lutycka 35, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 385840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 338672,00
Oferta z najniższą ceną: 338672,00 / Oferta z najwyższą ceną: 338672,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. "Modernizacja kompleksów sportowych "Moje boisko - Orlik 2012"
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego infrastruktury drogowej w zarządzie Zarządu Dróg i Zieleni w Pile w 2025 r.
- Remont kapitalny wirówki dekantacyjnej Spomasz W1D602 wraz z opcjonalnym wynajęciem wirówki mobilnej
- Oczyszczanie chodników, dróg rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych oraz placów na terenie miasta Piły
- Artykuły biurowe
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów kampusu ANS w Pile przy ul. Podchorążych 10 i odsprzedaż energii elektrycznej
więcej: przetargi w Pile »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.