eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaDostawa energii elektrycznej do obiektów kampusu ANS w Pile przy ul. Podchorążych 10 i odsprzedaż energii elektrycznej



Ogłoszenie z dnia 2025-03-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do obiektów kampusu ANS w Pile przy ul. Podchorążych 10 i odsprzedaż energii elektrycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych im. Stanisława Staszica w Pile

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570889124

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podchorążych 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dag@ans.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ans.pila.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej do obiektów kampusu ANS w Pile przy ul. Podchorążych 10 i odsprzedaż energii elektrycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0cecd57-1603-49e8-ac3f-35537040a10e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161437

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00120586/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa energii elektrycznej do obiektów kampusu ANS w Pile przy ul. Podchorążych 10 i odsprzedaż energii elektrycznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ans_pila

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ans_pila

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy
Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawcy” na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AG-2510-01-25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej do obiektów kampusu ANS w Pile przy ul. Podchorążych 10 i odsprzedaż energii elektrycznej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne -dalej: PE (tj. Dz.U. z 2024, poz. 266 z późna. zm.) wraz z aktami wykonawczy oraz ustawą o OZE - ustawa z dnia 20 lutego 2015r. o odnawialnych źródłach energii (tj. Dz.U. 2020, poz. 261 z późn. zm.).

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym nazwa i lokalizacja obiektu, przewidziane prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie obowiązywania umowy, rodzaje taryf i moc umowną określono w poniższym zestawieniu:
Grupa taryfowa: B21, moc umowna 150 kW, przewidywane zużycie 240.000 kWh.
3. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla Zamawiającego (odbiorcy) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii zgodnie z obowiązującą stawką z umowy. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru na poziomie (+/-) 50%.
Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do odkupienia energii wytworzonej przez obiekt Zamawiającego, który jest wyposażony w małą instalacje PV energii odnawialnej o zainstalowanej mocy elektrycznej 0,495 MW. Zamawiający będzie odsprzedawał wytworzoną energię, która nie zostanie wykorzystana na własne potrzeby (autokonsumpcję). Szacowana ilość wolumenu wynosi około 240 MWh w skali roku. Dane odnośnie ilości dostawy i ilości odsprzedaży mają charakter orientacyjny. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania i nie wyprodukowania przez Zamawiającego prognozowanych ilości energii elektrycznej. Przyłącze
Nr PPE: 5903106000031447654 traktowane jest, jako przyłącze do poboru i oddawania energii elektrycznej do sieci ( licznik dwukierunkowy).Zamawiający przewiduje zawarcie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana , umowy na odsprzedaż i bilansowanie energii wytworzonej z OZE i niewykorzystanej przez Zamawiającego, która obowiązywać będzie przez cały okres dostaw. Jednocześnie Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie tej umowy na wzorcu Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli wykaże:
1) posiadanie uprawnień w zakresie obrotu energią elektryczną, tj. posiadanie ważnej Koncesji w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U. 2024, poz. 266 z póź. zm.) potwierdzającej posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności w zakresie obrotu energią elektryczną.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

szczegółowy opis zmian przedstawiono w istotne postanowienia umowy/wzór umowy załącznik nr 6 do swz

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ans_pila

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-03 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.