Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-28
Łódź: WYKONANIE PROJEKTÓW TECHNICZNYCH NA REMONT NIERUCHOMOŚCI W ŁODZI REALIZONEGO W RAMACH PROGRAMU MIA 100 KAMIENIC
Numer ogłoszenia: 128159 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Radwańska" , ul. Radwańska 31, 90-540 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6372736, faks 042 6372826.
- Adres strony internetowej zamawiającego: radwanska.com3.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PROJEKTÓW TECHNICZNYCH NA REMONT NIERUCHOMOŚCI W ŁODZI REALIZONEGO W RAMACH PROGRAMU MIA 100 KAMIENIC.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 71220000-6 - usługi projektowania architektonicznego; 71221000-3 - usługi architektoniczne w zakresie projektowania budynków; 71240000-2 - usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania; 71242000-6 - przygotowywanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów; 71245000-7 - plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje; 71248000-8 - nadzór nad projektem i dokumentacją; 71250000-5 - usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe; 71320000-7 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej w zakresie projektu budowlano - wykonawczego dla nieruchomości gminnych administrowanych przez A.N. Łódź - Łódź Polesie Radwańska dostosowującej obiekty do wymogów obowiązujących przepisów i norm techniczno- użytkowych. Opracowanie dokumentacji technicznej w zakresie ekspertyzy konstrukcyjno budowlanej i inwentaryzacji oraz projektu budowlano - wykonawczego remontu nieruchomości położonej w Łodzi przy ul Zamenhofa 26 . 2. Budynki powinny spełniać podstawowe standardy wyposażenia instalacyjnego obiektu t.j. c.o., wody zimnej i c.w.u, kanalizacji sanitarnej, gazowej, elektrycznej, domofonowej, do odbioru RTV oraz innych niezbędnych zdaniem wykonawcy. 3. Przedmiot zamówienia, odpowiadający co do zakresu i formy przepisom Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r., Nr 0 poz 462) należy opracować zgodnie z przepisami: - Prawa budowlanego - ustawa z dnia 07 lipca 1994r. (Dz. U. z 1994r. Nr 89 poz 414 wraz z późniejszymi zmianami) - Prawa zamówień publicznych - ustawa z dnia 29 stycznia 2004r tekst jednolity (Dz. U. z 2010r., Nr 113 poz 759 z późn. zmianami) - kosztorysowania - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389) - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072) W realizowanych projektach należy uwzględnić wytyczne Konserwatora Zabytków i wnioski z orzeczenia o stanie technicznym budynku (budynków znajdujących się na nieruchomości) W każdym przypadku należy indywidualnie podejść do remontu bądź rozbiórki budynków gospodarczych. Projekt musi obejmować wizualizację oraz dokumentację powykonawczą w skali 1:100 5. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na bieżąco będzie prowadził z Zamawiającym konsultacje i uzgodnienia w zakresie sporządzanej dokumentacji projektowo - kosztorysowej. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji, opinii i uzgodnienia przyjętych rozwiązań projektowych z odpowiednimi służbami Ochrony Zabytków, uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót. 7. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w niniejszej specyfikacji niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowo - wykonawczej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach przedmiotu zamówienia. 8. Dokumentacja projektowa musi być zaopatrzona w pisemne oświadczenie osoby uprawnionej, iż wykonana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami oraz że została wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Przedmiotowe oświadczenie musi być złożone w siedzibie zamawiającego wraz z dokumentacją. 9. Wszelkie rozwiązania technologiczne i materiałowe wymagają uzgodnienia z Zamawiającym na etapie zatwierdzania koncepcji projektowej. 10. Wykonanie kompletnej, (z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć) dokumentacji projektowej i kosztorysowej remontu i przebudowy budynków, ma służyć do opisania przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do aktywnego udziału w prowadzonym przez zamawiającego postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową. 12. Wykonawca wykona dokumentację techniczną w całości w 5 egzemplarzach w wersji papierowej wraz z wykazem opracowań oraz oświadczeniem o kompletności prac (dokumentacja powinna być wykonana w sposób uniemożliwiający jej dekompletację - wpięta w segregator). 13. Projekty branżowe winny być oprawione w oddzielnych teczkach. 14. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację techniczną również w wersji elektronicznej (plik w formacie pdf oraz plik w formacie źródłowym dla programu AUTOCAD, a dla kosztorysu inwestorskiego szczegółowego plik w formacie ath i kst) oraz na płycie CD w formacie PDF w ilości 3 szt. 15. Wykonawcy przed przygotowaniem oferty powinni dokonać wizji lokalnej obiektów objętych przedmiotem zamówienia oraz zapoznać się z posiadaną przez zamawiającego dokumentacją.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości Część I 1 000,00 PLN słownie: tysiąc złotych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Cześć II 1 000,00 PLN słownie: tysiąc złotych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Część III 1 000,00 PLN słownie: tysiąc złotych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą Część IV 1 000,00 PLN słownie: tysiąc złotych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą Część V 1 000,00 PLN słownie: tysiąc złotych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą Część VI 1 000,00 PLN słownie: tysiąc złotych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą Część VII 1 000,00 PLN słownie: tysiąc złotych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą Wpłaty wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 12.07.2013 roku do godziny 10.00. Wadium może być wniesione w pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: - WYKONANIE PROJEKTÓW TECHNICZNYCH NA REMONT NIRUCHOMOŚCI W RAMACH PROGRAMU MIA 100 KAMIENIC - CZĘŚĆ NR lub w formach wymienionych w art. 45 pkt.2-5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Dz. U. z 2008 r. Nr 171 poz.1058 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu, przelewem do Banku musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert, a potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Wniesienie wadium w formie przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wtedy, gdy przed upływem terminu składania ofert, wpływ kwoty wymaganego wadium zostanie zarejestrowany przez bank na koncie Zamawiającego. Kopia polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę, dołączona do oferty, nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy załączyć w formie oryginalnej do złożonej oferty. 6. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona akceptowalną formą wadium w wymaganej wysokości. 7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 12. Zamawiający dokona zwrotu wadium w dziele zamówień publicznych lub przekaże dyspozycję do banku zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust. 1 Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust. 1 Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust. 1 Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust. 1 Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust. 1 Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia w przypadku: a/ przedłużających się procedur administracyjnych mających wpływ na termin realizacji przedmiotowego zamówienia, b/ odmowy z przyczyn niezależnych od stron umowy wydania przez uprawnione organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień; c/ przeszkód lub trudności w dostępie do lokali wynikających niezależnie od stron umowy; d/ zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; e/ zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującą brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia; 2. W zakresie zmiany wynagrodzenia - w przypadkach: a/ zmiany stawki podatku VAT, jeżeli zmienią się przepisy w tym zakresie; 3. Warunkiem zmiany zawartej umowy jest: a/ uzasadniony wniosek wykonawcy o przedłużenie terminu wykonania robót, złożony nie później niż 14 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniającej zmiany, pod rygorem utraty prawa do zmiany umowy, b/ posiadanie aktualnego zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: radwanska.com3.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie RADWAŃSKA Łódź 90-540, ul. Radwańska 31 pokój nr 18 ( dział codziennie w godz. 7.15-15.00 a we wtorki w godz. 9 - 17 oraz na stronie int..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie RADWAŃSKA Łódź 90-540, ul. Radwańska 31 pokój nr 15..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie projektu budowlano - wykonawczego nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Gdańskiej 112a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Adres Ogólna kubatura Rodzaje budynków Kubatura budynków znajdujących się na nieruchomości Wewnętrzne instalacje 1 Gdańska 112a 2407,80m3 mieszkalny 2407,80m3 Elektryczność wod-kan, gaz, c.o. Zamawiający posiada dla tej nieruchomości orzeczenie o stanie technicznym, inwentaryzację (również w wersji elektronicznej - plik w formacie pdf 1. Dokumentacja musi zawierać w szczególności projekty budowlane i wykonawcze: 1.1.Projekt docieplenia stropów parteru, stropów, stropodachu nad ostatnią kondygnacją, 1.2.Projekt izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej, wynikających z ekspertyzy technicznej 1.3.Projekt wzmocnienia lub wymiany stropów, 1.4.Projekt remontu klatek schodowych z uwzględnieniem piwnic i pomieszczeń strychowych, schodów 1.5.Projekt remontu lub wymiany więźby dachowej i pokrycia dachu, wraz z remontem pokrycia i obróbek blacharskich 1.6.Projekt remontu wraz z kolorystyką wszystkich elewacji z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz prześwitu bramowego, zgodnie z zaleceniami Miejskiego Konserwatora Zabytków 1.7.Projekt remontu balkonów lub ich odtworzenia, 1.9.Projekt instalacji wodnej i kanalizacyjnej, dostosowanej do projektowanej struktury lokali 1.10. Projekt instalacji gazowej, 1.11. Projekt instalacji elektrycznej, domofonowej, do odbioru RTV, i sieci internet 1.12. Projekt wykonania nawierzchni prześwitu bramowego i podwórza z zaprojektowaniem miejsc zielonych i pomieszczenia na odpady komunalne 1.13. Projekt zmiany struktury lokali w kierunku poprawy ich funkcjonalności i umożliwiającym stwierdzenie samodzielności a także wydzielenia większej liczby lokali mieszkalnych o mniejszej powierzchni. 2. Zawartość dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1 musi być zgodna z wytycznymi Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz ekspertyzą konstrukcyjno - budowlana budynku. 3. Dla wszystkich projektów Wykonawca winien: - wykonać kosztorysy inwestorskie - wg branż, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389), - wykonać przedmiary robót - wg branż, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389), - załączyć oświadczenia projektantów i osób sprawdzających, wynikających z treści art. 20 ust. 4 Prawa budowlanego; - załączyć niezbędne opinie, uzgodnienia i pozwolenia wynikające z przepisów szczególnych, niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę w tym uzgodnienie z Miejskim Konserwatorem Zabytków; - uzyskać w imieniu zamawiającego pozwolenia na budowę; - wykonać specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm); Projekt techniczny zostanie wykonany i przekazany Zamawiającemu w formie: 1) pisemnego opracowania wraz załącznikami graficznymi w 5 egzemplarzach, 2) elektronicznej na nośniku CD w formie edytowalnej i w formacie PDF w 3 egzemplarzach. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić przedmiar robót i kosztorys inwestorski w układzie kosztów rodzajowych (R+M+S) dla poszczególnych czynności przewidzianych projektem technicznym. Roboty termomodernizacyjne należy opracować w postaci odrębnych kosztorysów. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót objętych Projektem technicznym. . Oferta ma uwzględniać koszt nadzoru autorskiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego nieruchomości położonej w Łodzi przy ul Gdańska 114 w Łodzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Adres Ogólna kubatura Rodzaje budynków Kubatura budynków znajdujących się na nieruchomości Wewnętrzne instalacje podlegające 1 Gdańska 114 3187,80m3 mieszkalny 3187,80m3 Elektryczność wod-kan, gaz 1. Dokumentacja musi zawierać w szczególności projekty budowlane i wykonawcze: 1.1.Projekt docieplenia stropów parteru, stropów stropodachu nad ostatnią kondygnacją, 1.2.Projekt izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej, wynikających z ekspertyzy technicznej 1.3.Projekt wzmocnienia lub wymiany stropów, 1.4.Projekt remontu klatek schodowych z uwzględnieniem piwnic i pomieszczeń strychowych, schodów 1.5.Projekt remontu lub wymiany więźby dachowej i pokrycia dachu, , wraz z remontem pokrycia i obróbek blacharskich 1.6.Projekt remontu wraz z kolorystyką wszystkich elewacji z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz prześwitu bramowego, zgodnie z zaleceniami Miejskiego Konserwatora Zabytków 1.8.Projekt instalacji CO i CWU oraz wyznaczenia i adaptacji pomieszczenia na węzeł (w przypadku odmowy podłączenia budynku do sieci ciepłowniczej DALKIA Łódź S.A. Zamawiajacy będzie wymagał zastosowania alternatywnego sposobu ogrzewania budynku), 1.9.Projekt instalacji wodnej i kanalizacyjnej, dostosowanej projektowanej do struktury lokali 1.10. Projekt instalacji gazowej, 1.11. Projekt instalacji elektrycznej, domofonowej, do odbioru RTV, i sieci internet 1.12. Projekt wykonania nawierzchni prześwitu bramowego i podwórza z zaprojektowaniem miejsc zielonych i pomieszczenia na odpady komunalne 1.13. Projekt zmiany struktury lokali w kierunku poprawy ich funkcjonalności i umożliwiającym stwierdzenie samodzielności a także wydzielenia większej liczby lokali mieszkalnych o mniejszej powierzchni. 2. Zawartość dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1 musi być zgodna z wytycznymi Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz ekspertyzą konstrukcyjno - budowlana budynku. 3. Dla wszystkich projektów Wykonawca winien: - wykonać kosztorysy inwestorskie - wg branż, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389), - wykonać przedmiary robót - wg branż, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389), - załączyć oświadczenia projektantów i osób sprawdzających, wynikających z treści art. 20 ust. 4 Prawa budowlanego; - załączyć niezbędne opinie, uzgodnienia i pozwolenia wynikające z przepisów szczególnych, niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę w tym uzgodnienie z Miejskim Konserwatorem Zabytków; - uzyskać w imieniu zamawiającego pozwolenia na budowę; - wykonać specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm); Projekt techniczny wraz z kosztorysami zostanie wykonany i przekazany Zamawiającemu w formie: 1) pisemnego opracowania wraz załącznikami graficznymi w 5 egzemplarzach, 2) elektronicznej na nośniku CD w formie edytowalnej i w formacie PDF w 3 egzemplarzach. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić przedmiar robót i kosztorys inwestorski w układzie kosztów rodzajowych (R+M+S) dla poszczególnych czynności przewidzianych projektem technicznym Roboty termomodernizacyjne należy opracować w postaci odrębnych kosztorysów. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót objętych Projektem technicznym. Oferta ma uwzględniać koszt nadzoru autorskiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego nieruchomości położonej w Łodzi przy ul Kopernika 6 w Łodzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Adres Ogólna kubatura Rodzaje budynków Kubatura budynków znajdujących się na nieruchomości Wewnętrzne instalacje 1 Kopernika 6 5975,50m3 mieszkalny 5464,50m3 Elektryczność, wod-kan, gaz, mieszkalno-gospodarczy 511m3 Elektryczność, wod-kan, gaz, Zamawiający posiada dla tej nieruchomości orzeczenie o stanie technicznym, inwentaryzację (również w wersji elektronicznej - plik w formacie pdf1. Dokumentacja musi zawierać w szczególności projekty budowlane i wykonawcze: 1.1.Projekt docieplenia stropów parteru, stropów stropodachu nad ostatnią kondygnacją, 1.2.Projekt izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej, wynikających z ekspertyzy technicznej 1.3.Projekt wzmocnienia lub wymiany stropów, 1.4.Projekt remontu klatek schodowych z uwzględnieniem piwnic i pomieszczeń strychowych , schodów. 1.5.Projekt remontu lub wymiany więźby dachowej i pokrycia dachu, , wraz z remontem pokrycia i obróbek blacharskich 1.6.Projekt remontu wraz z kolorystyką wszystkich elewacji z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz prześwitu bramowego, zgodnie z zaleceniami Miejskiego Konserwatora Zabytków 1.7.Projekt odtworzenia balkonów na elewacji frontowej, 1.8.Projekt instalacji CO i CWU oraz wyznaczenia i adaptacji pomieszczenia na węzeł (w przypadku odmowy podłączenia budynku do sieci ciepłowniczej DALKIA Łódź S.A. Zamawiajacy będzie wymagał zastosowania alternatywnego sposobu ogrzewania budynku), 1.9.Projekt instalacji wodnej i kanalizacyjnej, dostosowanej projektowanej do struktury lokali 1.10. Projekt instalacji gazowej, 1.11. Projekt instalacji elektrycznej, domofonowej, do odbioru RTV,i sieci internet 1.12. Projekt wykonania nawierzchni prześwitu bramowego i podwórza z zaprojektowaniem miejsc zielonych i pomieszczenia na odpady komunalne 1.13. Projekt zmiany struktury lokali w kierunku poprawy ich funkcjonalności i umożliwiającym stwierdzenie samodzielności a także wydzielenia większej liczby lokali mieszkalnych o mniejszej powierzchni. 2. Zawartość dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1 musi być zgodna z wytycznymi Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz ekspertyzą konstrukcyjno - budowlana budynku. 3. Dla wszystkich projektów Wykonawca winien: - wykonać kosztorysy inwestorskie - wg branż, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389), - wykonać przedmiary robót - wg branż, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389), - załączyć oświadczenia projektantów i osób sprawdzających, wynikających z treści art. 20 ust. 4 Prawa budowlanego; - załączyć niezbędne opinie, uzgodnienia i pozwolenia wynikające z przepisów szczególnych, niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę w tym uzgodnienie z Miejskim Konserwatorem Zabytków; - uzyskać w imieniu zamawiającego pozwolenia na budowę; - wykonać specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm); Projekt techniczny wraz z kosztorysami zostanie wykonany i przekazany Zamawiającemu w formie: 1) pisemnego opracowania wraz załącznikami graficznymi w 5 egzemplarzach, 2) elektronicznej na nośniku CD w formie edytowalnej i w formacie PDF w 3 egzemplarzach. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić przedmiar robót i kosztorys inwestorski w układzie kosztów rodzajowych (R+M+S) dla poszczególnych czynności przewidzianych projektem technicznym Roboty termomodernizacyjne należy opracować w postaci odrębnych kosztorysów. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót objętych Projektem technicznym. Oferta ma uwzględniać koszt nadzoru autorskiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego nieruchomości położonej w Łodzi przy ul Kopernika 20 w Łodzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Adres Ogólna kubatura Rodzaje budynków Kubatura budynków znajdujących się na nieruchomości Wewnętrzne instalacje 1 Kopernika 20 4240,96m3 mieszkalny 4044m3 elektryczność, wod-kan, gaz, gospodarczy 196,96m3 elektryczność, wod-kan, gaz, Zamawiający posiada dla tej nieruchomości orzeczenie o stanie technicznym, inwentaryzację (również w wersji elektronicznej - plik w formacie pdf1. Dokumentacja musi zawierać w szczególności projekty budowlane i wykonawcze: 1.1.Projekt docieplenia stropów parteru, stropów stropodachu nad ostatnią kondygnacją, 1.2.Projekt izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej, wynikających z ekspertyzy technicznej 1.3.Projekt wzmocnienia lub wymiany stropów, 1.4.Projekt remontu klatek schodowych z uwzględnieniem piwnic i pomieszczeń strychowych, schodów. 1.5.Projekt remontu lub wymiany więźby dachowej i pokrycia dachu, , wraz z remontem pokrycia i obróbek blacharskich 1.6.Projekt remontu wraz z kolorystyką wszystkich elewacji z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz prześwitu bramowego, zgodnie z zaleceniami Miejskiego Konserwatora Zabytków 1.7.Projekt odtworzenia balkonów na elewacji frontowej, 1.8.Projekt instalacji CO i CWU oraz wyznaczenia i adaptacji pomieszczenia na węzeł (w przypadku odmowy podłączenia budynku do sieci ciepłowniczej DALKIA Łódź S.A. Zamawiajacy będzie wymagał zastosowania alternatywnego sposobu ogrzewania budynku), 1.9.Projekt instalacji wodnej i kanalizacyjnej, dostosowanej do projektowanej struktury lokali 1.10. Projekt instalacji gazowej, 1.11. Projekt instalacji elektrycznej, domofonowej, do odbioru RTV, i sieci internet 1.12. Projekt wykonania nawierzchni prześwitu bramowego i podwórza z zaprojektowaniem miejsc zielonych i pomieszczenia na odpady komunalne 1.13. Projekt zmiany struktury lokali w kierunku poprawy ich funkcjonalności i umożliwiającym stwierdzenie samodzielności a także wydzielenia większej liczby lokali mieszkalnych o mniejszej powierzchni. 2. Zawartość dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1 musi być zgodna z wytycznymi Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz ekspertyzą konstrukcyjno - budowlana budynku. 3. Dla wszystkich projektów Wykonawca winien: - wykonać kosztorysy inwestorskie - wg branż, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389), - wykonać przedmiary robót - wg branż, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389), - załączyć oświadczenia projektantów i osób sprawdzających, wynikających z treści art. 20 ust. 4 Prawa budowlanego; - załączyć niezbędne opinie, uzgodnienia i pozwolenia wynikające z przepisów szczególnych, niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę w tym uzgodnienie z Miejskim Konserwatorem Zabytków; - uzyskać w imieniu zamawiającego pozwolenia na budowę; - wykonać specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm); Projekt techniczny wraz z kosztorysami zostanie wykonany i przekazany Zamawiającemu w formie: 1) pisemnego opracowania wraz załącznikami graficznymi w 5 egzemplarzach, 2) elektronicznej na nośniku CD w formie edytowalnej i w formacie PDF w 3 egzemplarzach. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić przedmiar robót i kosztorys inwestorski w układzie kosztów rodzajowych (R+M+S) dla poszczególnych czynności przewidzianych projektem technicznym Roboty termomodernizacyjne należy opracować w postaci odrębnych kosztorysów. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót objętych Projektem technicznym. Oferta ma uwzględniać koszt nadzoru autorskiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego nieruchomości położonej w Łodzi - przy ul Wólczańska 95 w Łodzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Adres Ogólna kubatura Rodzaje budynków Kubatura budynków znajdujących się na nieruchomości Wewnętrzne instalacje 1 Wólczańska 95 7742m3 mieszkalny 4692m3 elektryczność wod-kan, mieszkalny 1986m3 elektryczność. wod-kan gospodarczo-użytkowy 713m3 elektryczność, wod-kan użytkowy 351m3 elektryczność wod-kan, Zamawiający posiada dla tej nieruchomości orzeczenie o stanie technicznym, inwentaryzację (również w wersji elektronicznej - plik w formacie pdf 1. Dokumentacja musi zawierać w szczególności projekty budowlane i wykonawcze: 1.1.Projekt docieplenia stropów parteru, stropów stropodachu nad ostatnią kondygnacją, 1.2.Projekt izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej, wynikających z ekspertyzy technicznej 1.3.Projekt wzmocnienia lub wymiany stropów, 1.4.Projekt remontu klatek schodowych z uwzględnieniem piwnic i pomieszczeń strychowych, schodów. 1.5.Projekt remontu lub wymiany więźby dachowej i pokrycia dachu, , wraz z remontem pokrycia i obróbek blacharskich 1.6.Projekt remontu wraz z kolorystyką wszystkich elewacji z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz prześwitu bramowego, zgodnie z zaleceniami Miejskiego Konserwatora Zabytków 1.7.Projekt odtworzenia balkonów na elewacji frontowej, 1.8.Projekt instalacji CO i CWU oraz wyznaczenia i adaptacji pomieszczenia na węzeł (w przypadku odmowy podłączenia budynku do sieci ciepłowniczej DALKIA Łódź S.A. Zamawiajacy będzie wymagał zastosowania alternatywnego sposobu ogrzewania budynku), 1.9.Projekt instalacji wodnej i kanalizacyjnej, dostosowanej do projektowanej struktury lokali 1.10. Projekt instalacji gazowej, 1.11. Projekt instalacji elektrycznej, domofonowej, do odbioru RTV, i sieci internet 1.12. Projekt wykonania nawierzchni prześwitu bramowego i podwórza z zaprojektowaniem miejsc zielonych i pomieszczenia na odpady komunalne 1.13. Projekt zmiany struktury lokali w kierunku poprawy ich funkcjonalności i umożliwiającym stwierdzenie samodzielności a także wydzielenia większej liczby lokali mieszkalnych o mniejszej powierzchni. 2. Zawartość dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1 musi być zgodna z wytycznymi Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz ekspertyzą konstrukcyjno - budowlana budynku. 3. Dla wszystkich projektów Wykonawca winien: - wykonać kosztorysy inwestorskie - wg branż, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389), - wykonać przedmiary robót - wg branż, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389), - załączyć oświadczenia projektantów i osób sprawdzających, wynikających z treści art. 20 ust. 4 Prawa budowlanego; - załączyć niezbędne opinie, uzgodnienia i pozwolenia wynikające z przepisów szczególnych, niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę w tym uzgodnienie z Miejskim Konserwatorem Zabytków; - uzyskać w imieniu zamawiającego pozwolenia na budowę; - wykonać specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm); Projekt techniczny wraz z kosztorysami zostanie wykonany i przekazany Zamawiającemu w formie: 1) pisemnego opracowania wraz załącznikami graficznymi w 5 egzemplarzach, 2) elektronicznej na nośniku CD w formie edytowalnej i w formacie PDF w 3 egzemplarzach. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić przedmiar robót i kosztorys inwestorski w układzie kosztów rodzajowych (R+M+S) dla poszczególnych czynności przewidzianych projektem technicznym Roboty termomodernizacyjne należy opracować w postaci odrębnych kosztorysów. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót objętych Projektem technicznym. Oferta ma uwzględniać koszt nadzoru autorskiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego nieruchomości położonej w Łodzi - przy ul Zamenhofa 15 w Łodzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Adres Ogólna kubatura Rodzaje budynków Kubatura budynków znajdujących się na nieruchomości Wewnętrzne instalacje 1 Zamenhofa 15 6474,90m3 mieszkalno-gosp. 428,74 elektryczność, wod-kan mieszklno-u zytkowy 737,04 wod-kan mieszkalny 196,62 wod-kan mieszkalny 5212,50 elektryczność, wod-kan Zamawiający posiada dla tej nieruchomości orzeczenie o stanie technicznym, inwentaryzację (również w wersji elektronicznej - plik w formacie pdf 1. Dokumentacja musi zawierać w szczególności projekty budowlane i wykonawcze: 1.1.Projekt docieplenia stropów parteru, stropów stropodachu nad ostatnią kondygnacją, 1.2.Projekt izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej, wynikających z ekspertyzy technicznej 1.3.Projekt wzmocnienia lub wymiany stropów, 1.4.Projekt remontu klatek schodowych z uwzględnieniem piwnic i pomieszczeń strychowych, schodów. 1.5.Projekt remontu lub wymiany więźby dachowej i pokrycia dachu, , wraz z remontem pokrycia i obróbek blacharskich 1.6.Projekt remontu wraz z kolorystyką wszystkich elewacji z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz prześwitu bramowego, zgodnie z zaleceniami Miejskiego Konserwatora Zabytków 1.7.Projekt instalacji CO i CWU oraz wyznaczenia i adaptacji pomieszczenia na węzeł (w przypadku odmowy podłączenia budynku do sieci ciepłowniczej DALKIA Łódź S.A. Zamawiajacy będzie wymagał zastosowania alternatywnego sposobu ogrzewania budynku), 1.8.Projekt instalacji wodnej i kanalizacyjnej, ostosowanej do projektowanej struktury lokali 1.9. Projekt instalacji gazowej, 1.10. Projekt instalacji elektrycznej, domofonowej, do odbioru RTV, i sieci internet 1.11. Projekt wykonania nawierzchni prześwitu bramowego i podwórza z zaprojektowaniem miejsc zielonych i pomieszczenia na odpady komunalne 1.12 Projekt zmiany struktury lokali w kierunku poprawy ich funkcjonalności i umożliwiającym stwierdzenie samodzielności a także wydzielenia większej liczby lokali mieszkalnych o mniejszej powierzchni. 2. Zawartość dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1 musi być zgodna z wytycznymi Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz ekspertyzą konstrukcyjno - budowlana budynku. 3. Dla wszystkich projektów Wykonawca winien: - wykonać kosztorysy inwestorskie - wg branż, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389), - wykonać przedmiary robót - wg branż, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389), - załączyć oświadczenia projektantów i osób sprawdzających, wynikających z treści art. 20 ust. 4 Prawa budowlanego; - załączyć niezbędne opinie, uzgodnienia i pozwolenia wynikające z przepisów szczególnych, niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę w tym uzgodnienie z Miejskim Konserwatorem Zabytków; - uzyskać w imieniu zamawiającego pozwolenia na budowę; - wykonać specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm); Projekt techniczny wraz z kosztorysami zostanie wykonany i przekazany Zamawiającemu w formie: 1) pisemnego opracowania wraz załącznikami graficznymi w 5 egzemplarzach, 2) elektronicznej na nośniku CD w formie edytowalnej i w formacie PDF w 3 egzemplarzach. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić przedmiar robót i kosztorys inwestorski w układzie kosztów rodzajowych (R+M+S) dla poszczególnych czynności przewidzianych projektem technicznym Roboty termomodernizacyjne należy opracować w postaci odrębnych kosztorysów. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót objętych Projektem technicznym. Oferta ma uwzględniać koszt nadzoru autorskiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Opracowanie dokumentacji technicznej w zakresie ekspertyzy konstrukcyjno budowlanej i inwentaryzacji oraz projektu budowlano - wykonawczego przy ul Zamenhofa 26 w Łodzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Adres Ogólna kubatura Rodzaje budynków Kubatura budynków znajdujących się na nieruchomości Wewnętrzne instalacje podlegające inwentaryzacji 1 Zamenhofa 26 7492m3 mieszkalny 4465m3 elektryczność wod-kan, gaz mieszkalny 2685m3 Elektryczność wod-kan, gaz gospodarczy 342m3 elektryczność wod-kan, 1. Dokumentacja musi zawierać w szczególności projekty budowlane i wykonawcze: 1.1.Projekt docieplenia stropów parteru, stropów stropodachu nad ostatnią kondygnacją, 1.2.Projekt izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej, wynikających z ekspertyzy technicznej 1.3.Projekt wzmocnienia lub wymiany stropów, 1.4.Projekt remontu klatek schodowych z uwzględnieniem piwnic i pomieszczeń strychowych, schodów. 1.5.Projekt remontu lub wymiany więźby dachowej i pokrycia dachu, , wraz z remontem pokrycia i obróbek blacharskich 1.6.Projekt remontu wraz z kolorystyką wszystkich elewacji z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz prześwitu bramowego, zgodnie z zaleceniami Miejskiego Konserwatora Zabytków 1.7.Projekt instalacji CO i CWU oraz wyznaczenia i adaptacji pomieszczenia na węzeł (w przypadku odmowy podłączenia budynku do sieci ciepłowniczej DALKIA Łódź S.A. Zamawiajacy będzie wymagał zastosowania alternatywnego sposobu ogrzewania budynku), 1.8.Projekt instalacji wodnej i kanalizacyjnej, ostosowanej do projektowanej struktury lokali 1.9. Projekt instalacji gazowej, 1.10. Projekt instalacji elektrycznej, domofonowej, do odbioru RTV, i sieci internet 1.11. Projekt wykonania nawierzchni prześwitu bramowego i podwórza z zaprojektowaniem miejsc zielonych i pomieszczenia na odpady komunalne 1.12 Projekt zmiany struktury lokali w kierunku poprawy ich funkcjonalności i umożliwiającym stwierdzenie samodzielności a także wydzielenia większej liczby lokali mieszkalnych o mniejszej powierzchni. 2. Zawartość dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1 musi być zgodna z wytycznymi Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz ekspertyzą konstrukcyjno - budowlana budynku. 3. Dla wszystkich projektów Wykonawca winien: - wykonać kosztorysy inwestorskie - wg branż, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389), - wykonać przedmiary robót - wg branż, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389), - załączyć oświadczenia projektantów i osób sprawdzających, wynikających z treści art. 20 ust. 4 Prawa budowlanego; - załączyć niezbędne opinie, uzgodnienia i pozwolenia wynikające z przepisów szczególnych, niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę w tym uzgodnienie z Miejskim Konserwatorem Zabytków; - uzyskać w imieniu zamawiającego pozwolenia na budowę; - wykonać specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm); Projekt techniczny wraz z kosztorysami zostanie wykonany i przekazany Zamawiającemu w formie: 1) pisemnego opracowania wraz załącznikami graficznymi w 5 egzemplarzach, 2) elektronicznej na nośniku CD w formie edytowalnej i w formacie PDF w 3 egzemplarzach. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić przedmiar robót i kosztorys inwestorski w układzie kosztów rodzajowych (R+M+S) dla poszczególnych czynności przewidzianych projektem technicznym Roboty termomodernizacyjne należy opracować w postaci odrębnych kosztorysów. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót objętych Projektem technicznym. Oferta ma uwzględniać koszt nadzoru autorskiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy warzyw, ziemniaków, jabłek i warzyw kiszonych do Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji krótkiego filmu oraz spotu reklamowego promującego Szkoły Doktorskie Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup trzech motorowerów przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi.
- Programowalny napęd (pompa) generujący pulsacyjny przepływ.
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część II)
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 1722/1, 1723/1, 1748, 351/8 w miejscowości Otrocz"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 160, 162/2, 159, 161/3 w miejscowości Otrocz"
- "Budowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.