eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzygotowanie i sukcesywne dostawy posiłków dla pacjentów Oddziału Kardiologii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-03

Warszawa: Przygotowanie i sukcesywne dostawy posiłków dla pacjentów Oddziału Kardiologii
Numer ogłoszenia: 128344 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego "Meditrans" SPZOZ w Warszawie , ul. Poznańska 22, 00-685 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5251243, faks 022 5251279.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.meditrans.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i sukcesywne dostawy posiłków dla pacjentów Oddziału Kardiologii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i sukcesywne dostawy posiłków dla pacjentów Oddziału Kardiologii. 1.Minimalna liczba posiłków wynosi 450 zestawów miesięcznie. 2.W przypadkach zwiększonej liczby pacjentów przebywających w Oddziale Kardiologicznym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia tej liczby. 3.Średnie obłożenie w Oddziale 22-25 pacjentów. 4.Maksymalna liczba zestawów posiłków dziennie: 28. 5.Godziny wydawania posiłków dla pacjentów Oddziału Kardiologii: a)śniadanie godz. 8.00; b)obiad godz. 14.00; c)kolacja godz. 18.00. 6.Wymagana dieta lekkostrawna z możliwością dostarczenia pieczywa zamiennie chleba (w tym ciemnego) zamiast bułek: a)Śniadanie - podstawowy zestaw, w skład którego mają wchodzić w zmiennej co do dni postaci: wędliny, produkty mleczne i drobiowe oraz zupa mleczna; b)Obiad - podstawowy zestaw, w skład którego maja wchodzić: zupa, drugie danie, deser; c)Kolacja - podstawowy zestaw, w skład którego wchodzić mają w zamiennej co do dni postaci wędliny, produkty mleczne i drobiowe. 7.W szczególnych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania posiłków specjalnych dla wymogów dietetycznych: -dieta cukrzycowa - 5 posiłków dziennie; -dieta ziemniaczana; -diety półpłynne lub płynne. Liczba i rodzaj posiłków tego typu podana będzie z odpowiednim wyprzedzeniem. 8.Zamówienia będą dokonywane do godz. 15.00 dnia poprzedzającego ich realizację z zastrzeżeniem możliwości zwiększenia ilości posiłków do godz. 10.00 w dniu realizacji. 9.Wykonawca zobowiązany jest do zakupu wszystkich niezbędnych artykułów. 10.Wszystkie koszty związane z przygotowaniem, produkcją i transportem posiłków ponosi Wykonawca. 11.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania posiłków w sterylnych, hermetycznych termosach transportem własnym; Wykonawca musi posiadać zgodę na wywóz posiłków na zewnątrz z kuchni, w której będą przygotowywane. 12.Pojazd, którym będą przewożone posiłki musi spełniać normy pojazdu do przewozu żywności. 13.Pracownik zajmujący się dostawą posiłków do Oddziału Kardiologii musi posiadać aktualną książeczkę zdrowia oraz być w odzieży ochronnej. 14.Wykonawca zapewnia dostarczenie do Oddziału Kardiologii odpowiednich hermetycznie zamykanych pojemników na odpady pokonsumpcyjne. 15.Wykonawca zobowiązuje się do zabierania pojemników (przechowywanych w lodówce ) z ich zawartością po upływie 48 godzin. 16.Wykonawca zobowiązuje się do zabierania pojemników bezpośrednio (w jak najkrótszym czasie) po dostarczeniu posiłków i zmywania ich poza terenem Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego Meditrans; termoporty i pojemniki mają być myte u Wykonawcy. 17.Przygotowanie posiłków musi być nadzorowane przez dyplomowanego dietetyka zgodnie z zasadami żywienia pacjentów szpitalnych. Szacunkowa wartość zamówienia 160 000 PLN tj. 39 805 EURO / 2 lata..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.20 - Posiłki szpitalne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie, 3)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych powyżej oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnienie tych warunków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególnego warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-zgoda SANEPID-u na przewóz żywności określonym środkiem transportu, spełniającym normy pojazdu do przewozu żywności; -dopuszczenie przez SANEPID pomieszczenia do przygotowywania posiłków; -imię i nazwisko dietetyka, który będzie nadzorował przygotowanie posiłków oraz dokument potwierdzający posiadane przez niego kwalifikacje.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wyklucza się takie zmiany umowy, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego. Dopuszczalne są zmiany treści niniejszej umowy, konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zwłaszcza w przypadku: a)zmniejszenia ceny jednostkowej produktu; b)w przypadku zmiany stawek podatku VAT oraz cen urzędowych w trakcie trwania umowy, ceny zostaną zmienione w dniu wejścia w życie stosownego rozporządzenia lub ustawy; c)zmiany dietetyka, który będzie nadzorował przygotowanie posiłków; d)zmiany danych lub przekształcenia Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); e)zmiany podyktowane zmianą obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.meditrans.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego MEDITRANS SPZOZ, ul. Poznańska 22, 00-685 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, I piętro - Budynek Główny, pok. 102 A..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2013 godzina 09:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych, I piętro - Budynek Główny, pok. 102 A, ul. Poznańska 22, 00-685 Warszawa. Otwarcie ofert: 11.04.2013 r. godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego - sala konferencyjna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.