To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-29
Warszawa: Przygotowanie i sukcesywne dostawy posiłków dla pacjentów Oddziału Kardiologii
Numer ogłoszenia: 169626 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128344 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego "Meditrans" SPZOZ w Warszawie, ul. Poznańska 22, 00-685 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5251243, faks 022 5251279.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i sukcesywne dostawy posiłków dla pacjentów Oddziału Kardiologii.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i sukcesywne dostawy posiłków dla pacjentów Oddziału Kardiologii. 1.Minimalna liczba posiłków wynosi 450 zestawów miesięcznie. 2.W przypadkach zwiększonej liczby pacjentów przebywających w Oddziale Kardiologicznym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia tej liczby. 3.Średnie obłożenie w Oddziale 22-25 pacjentów. 4.Maksymalna liczba zestawów posiłków dziennie: 28. 5.Godziny wydawania posiłków dla pacjentów Oddziału Kardiologii: a)śniadanie godz. 8.00; b)obiad godz. 14.00; c)kolacja godz. 18.00. 6.Wymagana dieta lekkostrawna z możliwością dostarczenia pieczywa zamiennie chleba (w tym ciemnego) zamiast bułek: a)Śniadanie - podstawowy zestaw, w skład którego mają wchodzić w zmiennej co do dni postaci: wędliny, produkty mleczne i drobiowe oraz zupa mleczna; b)Obiad - podstawowy zestaw, w skład którego maja wchodzić: zupa, drugie danie, deser; c)Kolacja - podstawowy zestaw, w skład którego wchodzić mają w zamiennej co do dni postaci wędliny, produkty mleczne i drobiowe. 7.W szczególnych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania posiłków specjalnych dla wymogów dietetycznych: -dieta cukrzycowa - 5 posiłków dziennie; -dieta ziemniaczana; -diety półpłynne lub płynne. Liczba i rodzaj posiłków tego typu podana będzie z odpowiednim wyprzedzeniem. 8.Zamówienia będą dokonywane do godz. 15.00 dnia poprzedzającego ich realizację z zastrzeżeniem możliwości zwiększenia ilości posiłków do godz. 10.00 w dniu realizacji. 9.Wykonawca zobowiązany jest do zakupu wszystkich niezbędnych artykułów. 10.Wszystkie koszty związane z przygotowaniem, produkcją i transportem posiłków ponosi Wykonawca. 11.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania posiłków w sterylnych, hermetycznych termosach transportem własnym; Wykonawca musi posiadać zgodę na wywóz posiłków na zewnątrz z kuchni, w której będą przygotowywane. 12.Pojazd, którym będą przewożone posiłki musi spełniać normy pojazdu do przewozu żywności. 13.Pracownik zajmujący się dostawą posiłków do Oddziału Kardiologii musi posiadać aktualną książeczkę zdrowia oraz być w odzieży ochronnej. 14.Wykonawca zapewnia dostarczenie do Oddziału Kardiologii odpowiednich hermetycznie zamykanych pojemników na odpady pokonsumpcyjne. 15.Wykonawca zobowiązuje się do zabierania pojemników (przechowywanych w lodówce ) z ich zawartością po upływie 48 godzin. 16.Wykonawca zobowiązuje się do zabierania pojemników bezpośrednio (w jak najkrótszym czasie) po dostarczeniu posiłków i zmywania ich poza terenem Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego Meditrans; termoporty i pojemniki mają być myte u Wykonawcy. 17.Przygotowanie posiłków musi być nadzorowane przez dyplomowanego dietetyka zgodnie z zasadami żywienia pacjentów szpitalnych. Szacunkowa wartość zamówienia 160 000 PLN tj. 39 805 EURO / 2 lata..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.20 - Posiłki szpitalne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ISS FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ISS FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- ISS FACILITY SERVICES Sp. z o.o., ul. Flisa 2, 02-247 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 103680,00
Oferta z najniższą ceną: 103680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 144612,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.