Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-25
Gniezno: Usługa szkoleniowa dla Powiatowej Rady Zatrudnienia w Gnieźnie z tematu Aktualizacja obowiązujących przepisów prawnych w zakresie funkcjonowania Powiatowej Rady Zatrudnienia
Numer ogłoszenia: 128396 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82308 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4261649, faks 061 4261162.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa dla Powiatowej Rady Zatrudnienia w Gnieźnie z tematu Aktualizacja obowiązujących przepisów prawnych w zakresie funkcjonowania Powiatowej Rady Zatrudnienia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie trzydniowego szkolenia dla Powiatowej Rady Zatrudnienia w Gnieźnie z tematu Aktualizacja obowiązujących przepisów prawnych w zakresie funkcjonowania Powiatowej Rady Zatrudnienia dla maksymalnie 18 osób, w miejscowości nadmorskiej Jurata. Cel szkolenia Celem szkolenia jest zdobycie niezbędnej wiedzy dla nowych członków Powiatowej Rady Zatrudnienia oraz poszerzenie zakresu wiedzy dla pozostałych członków Powiatowej Rady Zatrudnienia. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania programu szkolenia zał. nr 1, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, natomiast wybrany w niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego harmonogram szkolenia. 2. Warunki organizacyjne i miejsce szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić transport (niepublicznym środkiem transportu) wszystkim uczestnikom szkolenia pierwszego dnia szkolenia z Gniezna (z Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie) do miejsca szkolenia oraz ostatniego dnia z miejsca szkolenia do Gniezna (do Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie). Środek transportu musi spełniać wszelkie warunki bezpieczeństwa, stan techniczny pojazdu musi być zgodny z przepisami o ruchu drogowym, posiadać sprawną klimatyzację, ogrzewanie, z miejscami siedzącymi na minimum 18 osób + posiadać oddzielne miejsce na ulokowanie bagaży uczestników szkolenia. Przewoźnik musi posiadać odpowiednie licencje na przewóz osób. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia zakwaterowania i organizacji szkolenia w obiekcie o standardzie minimum 3 gwiazdkowym, ilość pokoi dla uczestników 9, miejsce zakwaterowania musi spełniać warunki wymagane w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż. Pokoje w których będą zakwaterowani uczestnicy szkolenia muszą być dwuosobowe, zadbane, standardem odpowiadające obiektowi w którym realizowane będzie szkolenie, z oknem z możliwością jego otwarcia, wyposażone w węzeł sanitarny (toaleta, umywalka, prysznic), klimatyzację, sprawny telewizor, lodówkę, telefon, ogrzewanie oraz dostęp do Internetu. Wykonawca ma obowiązek skoordynowania zakwaterowania uczestników szkolenia w obiekcie. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić usługę oraz obsługę gastronomiczną podczas trwania szkolenia dla wszystkich uczestników szkolenia. tj. w pierwszym dniu szkolenia obiad, uroczystą kolację oraz 2 przerwy kawowe, w drugim dniu szkolenia śniadanie, obiad, kolację oraz 2 przerwy kawowe, w trzecim dniu szkolenia śniadanie, obiad oraz 2 przerwy kawowe. Wykonawca zapewni usługi gastronomiczne rozumiane jako: - 2 śniadania w formie bufetu (bufet na zimno oraz dania na ciepło) wraz z napojami (kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana oraz niegazowana), dodatki (pieczywo, masło); - 3 obiady - zawierające: zupę, ciepłe danie główne, surówka, warzywa gotowane, deser, napoje: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana i niegazowana; - 2 kolacje (na zimno oraz dania na ciepło) - w formie bufetu, zawierającego przystawki, patery wędlin, deski serów, sałatki, itp. oraz dodatki (pieczywo, masło, sosy), ciepłe danie główne, deser, napoje: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana oraz niegazowana, - 6 przerw kawowych podczas merytorycznej części szkolenia, składających się z: kawy, herbaty, wody mineralnej (gazowanej i niegazowanej), soków, ciastek. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się zapewnić i wyposażyć każdego uczestnika szkolenia w tzw. lunch set (suchy prowiant, składający się z minimum 2 kanapek, wody mineralnej w butelkach o pojemności 0,5 l - gazowanej i niegazowanej oraz soku w opakowaniu 0,3 l) podczas przejazdu do miejsca szkolenia w pierwszym dniu szkolenia oraz powrotu ze szkolenia w trzecim dniu szkolenia. Zamawiający wymaga, aby miejsce wydawania i spożywania posiłków znajdowało się w tym samym obiekcie, w którym będzie odbywało się szkolenie oraz w którym będzie zakwaterowanie, jednak w oddzielnym pomieszczeniu, niż sala wykładowa. Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania modułu team - building po kolacji w pierwszym i drugim dniu szkolenia mającego na celu zespolić grupę. Wykonawca z którym Zamawiający podpisze umowę zobowiązany będzie na co najmniej 5 dni przed wyjazdem na szkolenie przedstawić w wersji elektronicznej do akceptacji program modułu team - building. Zamawiający zastrzega sobie prawo, aby kolacje oraz moduł team - building odbywały się w pomieszczeniu zarezerwowanym wyłącznie dla uczestników szkolenia lub w pomieszczeniu z wyraźnie wyodrębnionym obszarem dla uczestników szkolenia. Ponadto Wykonawca zapewni salę wykładową do przeprowadzenia szkolenia w miejscu zakwaterowania, która musi spełniać następujące warunki : - być przestronna i klimatyzowana, przystosowana do liczby osób przewidzianych do przeszkolenia; - posiadać oświetlenie naturalne i sztuczne, - posiadać miejsca siedzące dla każdego uczestnika szkolenia w układzie kinowym lub szkolnym, z miejscem umożliwiającym wykonywanie notatek przez uczestnika szkolenia; - gwarantować naukę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy; - być wyposażona w pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia (m.in. urządzenia audiowizualne - laptop, nagłośnienie, rzutnik multimedialny, ekran do wyświetlania prezentacji; itd.); - posiadać zaplecze socjalne i sanitarne, toaleta na tym samym poziomie co sala wykładowa, Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego przedstawienia miejsca zakwaterowania (opisu hotelu) oraz opisu warunków, w jakich będzie przeprowadzone szkolenie w taki sposób, aby Zamawiający mógł ocenić zgodność oferty z zapisami w SIWZ. 3. Materiały szkoleniowe Podczas realizacji szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia uczestnikom szkolenia wszelkich niezbędnych materiałów biurowych i dydaktycznych tzn.: - materiały biurowe: teczkę na materiały dydaktyczne, długopis, zakreślacz; - materiały dydaktyczne w postaci: skryptu obejmującego treścią omawiane zagadnienia, wydruku prezentacji multimedialnych z częścią do notatek, kopii materiałów w wersji elektronicznej (na płycie CD). Materiały szkoleniowe będą przekazywane nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia muszą być adekwatne do treści szkolenia, dobre jakościowo oraz zawierające aktualne dane. Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazane każdemu uczestnikowi za pokwitowaniem na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. 4. Liczba uczestników szkolenia Liczba uczestników szkolenia: min. 16 max 18 osób Wykonawca wyłoniony w trakcie przetargu po podpisaniu umowy, a przed rozpoczęciem szkolenia otrzyma wykaz osób skierowanych na szkolenie. Wykonawca zobowiązany będzie do wpisania w (Formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ) tylko całkowitą (czyli obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją szkolenia) cenę jednostkową brutto za jednego uczestnika szkolenia, która będzie nie zmienna w zależności od tego ile osób będzie uczestniczyć w szkoleniu (nie dopuszcza się wariantowości cen). W przypadku nie podjęcia przez wskazaną osobę szkolenia Zamawiający może skierować na zwolnione miejsce inną osobę, która zobowiązana jest realizować obowiązki uczestnika szkolenia. Zamawiający jednak zastrzega sobie prawo do nie skierowania na zwolnione miejsce nowego uczestnika szkolenia wówczas Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury na kwotę, która obejmować będzie koszt szkolenia tylko za faktycznie przebywających uczestników szkolenia. Zamawiający określił minimalną i maksymalną liczbę uczestników szkolenia na podstawie której Wykonawca może określić wartość zamówienia. 5. Czas trwania szkolenia (bloków wykładowych) Wymagana ilość godzin zajęć wykładowych przypadających na jednego uczestnika szkolenia to 18 godzin zegarowych. Godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min oraz przerwę, liczącą średnio 15 min, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 6. Wymagania dotyczące zaświadczeń Szkolenie zakończy się wydaniem uczestnikom zaświadczeń potwierdzających udział w odbytym szkoleniu. Na zaświadczeniu muszą znajdować się wszelkie informacje związane ze szkoleniem tzn. nazwa szkolenia, data przeprowadzonego szkolenia, imię i nazwisko osoby uczestniczącej w szkoleniu, imię i nazwisko wykładowcy, temat szkolenia, miejsce szkolenia, nazwa firmy przeprowadzającej szkolenie itp. Wykonawca zobowiązany będzie w wyznaczonym czasie przez Zamawiającego do dostarczenia w celu akceptacji przez Zamawiającego wzoru zaświadczeń jakie otrzyma każdy uczestnik szkolenia. 7. Nadzór wewnętrzny szkolenia Szkolenie powinno mieć opiekuna wskazanego przez Wykonawcę do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym tj. osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, która musi przebywać (przez okres trwania szkolenia) w miejscu odbywania zajęć w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć i powinien dysponować telefonem komórkowym. 8. Ubezpieczenie Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia NW każdego uczestnika szkolenia na czas trwania szkolenia. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamawiający wymaga, aby szkolenie zostało przeprowadzone w dniach od 30.05.2011 do 01.06.2011..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKADEMIA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AKADEMIA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO SP. Z O.O.
- Akademia Kształcenia Zawodowego Sp. z o.o., ul. Straganiarska 20/22, 80-837 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19462,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29664,00
Oferta z najniższą ceną: 29669,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34560,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Usuniecie drzew wraz z uporządkowaniem terenu w m. Lubochnia gmina Gniezno
- "OCHRONA OBIEKTÓW URBIS SP Z O.O. W GNIEŹNIE"
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część III AGD, materiały i akcesoria przemysłowe
- Dostawa leków dla Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Gnieźnie ul. Elizy Orzeszkowej 27
- Dostawa komputerów
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część II meble
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa systemu do rehabilitacji
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń dla kadry nauczycielskiej w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
- Wyłonienie 10 koordynatorów gminnych w ramach projektu pn. "Dwujęzyczne przedszkolaki Kujaw i Pomorza"
- Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi szkolenia personelu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.