eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoUsługa szkoleniowa dla Powiatowej Rady Zatrudnienia w Gnieźnie z tematu Aktualizacja obowiązujących przepisów prawnych w zakresie funkcjonowania Powiatowej Rady Zatrudnienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-18

Gniezno: Usługa szkoleniowa dla Powiatowej Rady Zatrudnienia w Gnieźnie z tematu Aktualizacja obowiązujących przepisów prawnych w zakresie funkcjonowania Powiatowej Rady Zatrudnienia
Numer ogłoszenia: 82308 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4261649, faks 061 4261162.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-gniezno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa dla Powiatowej Rady Zatrudnienia w Gnieźnie z tematu Aktualizacja obowiązujących przepisów prawnych w zakresie funkcjonowania Powiatowej Rady Zatrudnienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie trzydniowego szkolenia dla Powiatowej Rady Zatrudnienia w Gnieźnie z tematu Aktualizacja obowiązujących przepisów prawnych w zakresie funkcjonowania Powiatowej Rady Zatrudnienia dla maksymalnie 18 osób, w miejscowości nadmorskiej Jurata. Cel szkolenia Celem szkolenia jest zdobycie niezbędnej wiedzy dla nowych członków Powiatowej Rady Zatrudnienia oraz poszerzenie zakresu wiedzy dla pozostałych członków Powiatowej Rady Zatrudnienia. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania programu szkolenia zał. nr 1, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, natomiast wybrany w niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego harmonogram szkolenia. 2. Warunki organizacyjne i miejsce szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić transport (niepublicznym środkiem transportu) wszystkim uczestnikom szkolenia pierwszego dnia szkolenia z Gniezna (z Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie) do miejsca szkolenia oraz ostatniego dnia z miejsca szkolenia do Gniezna (do Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie). Środek transportu musi spełniać wszelkie warunki bezpieczeństwa, stan techniczny pojazdu musi być zgodny z przepisami o ruchu drogowym, posiadać sprawną klimatyzację, ogrzewanie, z miejscami siedzącymi na minimum 18 osób + posiadać oddzielne miejsce na ulokowanie bagaży uczestników szkolenia. Przewoźnik musi posiadać odpowiednie licencje na przewóz osób. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia zakwaterowania i organizacji szkolenia w obiekcie o standardzie minimum 3 gwiazdkowym, ilość pokoi dla uczestników 9, miejsce zakwaterowania musi spełniać warunki wymagane w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż. Pokoje w których będą zakwaterowani uczestnicy szkolenia muszą być dwuosobowe, zadbane, standardem odpowiadające obiektowi w którym realizowane będzie szkolenie, z oknem z możliwością jego otwarcia, wyposażone w węzeł sanitarny (toaleta, umywalka, prysznic), klimatyzację, sprawny telewizor, lodówkę, telefon, ogrzewanie oraz dostęp do Internetu. Wykonawca ma obowiązek skoordynowania zakwaterowania uczestników szkolenia w obiekcie. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić usługę oraz obsługę gastronomiczną podczas trwania szkolenia dla wszystkich uczestników szkolenia. tj. w pierwszym dniu szkolenia obiad, uroczystą kolację oraz 2 przerwy kawowe, w drugim dniu szkolenia śniadanie, obiad, kolację oraz 2 przerwy kawowe, w trzecim dniu szkolenia śniadanie, obiad oraz 2 przerwy kawowe. Wykonawca zapewni usługi gastronomiczne rozumiane jako: - 2 śniadania w formie bufetu (bufet na zimno oraz dania na ciepło) wraz z napojami (kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana oraz niegazowana), dodatki (pieczywo, masło); - 3 obiady - zawierające: zupę, ciepłe danie główne, surówka, warzywa gotowane, deser, napoje: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana i niegazowana; - 2 kolacje (na zimno oraz dania na ciepło) - w formie bufetu, zawierającego przystawki, patery wędlin, deski serów, sałatki, itp. oraz dodatki (pieczywo, masło, sosy), ciepłe danie główne, deser, napoje: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana oraz niegazowana, - 6 przerw kawowych podczas merytorycznej części szkolenia, składających się z: kawy, herbaty, wody mineralnej (gazowanej i niegazowanej), soków, ciastek. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się zapewnić i wyposażyć każdego uczestnika szkolenia w tzw. lunch set (suchy prowiant, składający się z minimum 2 kanapek, wody mineralnej w butelkach o pojemności 0,5 l - gazowanej i niegazowanej oraz soku w opakowaniu 0,3 l) podczas przejazdu do miejsca szkolenia w pierwszym dniu szkolenia oraz powrotu ze szkolenia w trzecim dniu szkolenia. Zamawiający wymaga, aby miejsce wydawania i spożywania posiłków znajdowało się w tym samym obiekcie, w którym będzie odbywało się szkolenie oraz w którym będzie zakwaterowanie, jednak w oddzielnym pomieszczeniu, niż sala wykładowa. Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania modułu team - building po kolacji w pierwszym i drugim dniu szkolenia mającego na celu zespolić grupę. Wykonawca z którym Zamawiający podpisze umowę zobowiązany będzie na co najmniej 5 dni przed wyjazdem na szkolenie przedstawić w wersji elektronicznej do akceptacji program modułu team - building. Zamawiający zastrzega sobie prawo, aby kolacje oraz moduł team - building odbywały się w pomieszczeniu zarezerwowanym wyłącznie dla uczestników szkolenia lub w pomieszczeniu z wyraźnie wyodrębnionym obszarem dla uczestników szkolenia. Ponadto Wykonawca zapewni salę wykładową do przeprowadzenia szkolenia w miejscu zakwaterowania, która musi spełniać następujące warunki : - być przestronna i klimatyzowana, przystosowana do liczby osób przewidzianych do przeszkolenia; - posiadać oświetlenie naturalne i sztuczne, - posiadać miejsca siedzące dla każdego uczestnika szkolenia w układzie kinowym lub szkolnym, z miejscem umożliwiającym wykonywanie notatek przez uczestnika szkolenia; - gwarantować naukę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy; - być wyposażona w pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia (m.in. urządzenia audiowizualne - laptop, nagłośnienie, rzutnik multimedialny, ekran do wyświetlania prezentacji; itd.); - posiadać zaplecze socjalne i sanitarne, toaleta na tym samym poziomie co sala wykładowa, Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego przedstawienia miejsca zakwaterowania (opisu hotelu) oraz opisu warunków, w jakich będzie przeprowadzone szkolenie w taki sposób, aby Zamawiający mógł ocenić zgodność oferty z zapisami w SIWZ. 3. Materiały szkoleniowe Podczas realizacji szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia uczestnikom szkolenia wszelkich niezbędnych materiałów biurowych i dydaktycznych tzn.: - materiały biurowe: teczkę na materiały dydaktyczne, długopis, zakreślacz; - materiały dydaktyczne w postaci: skryptu obejmującego treścią omawiane zagadnienia, wydruku prezentacji multimedialnych z częścią do notatek, kopii materiałów w wersji elektronicznej (na płycie CD). Materiały szkoleniowe będą przekazywane nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia muszą być adekwatne do treści szkolenia, dobre jakościowo oraz zawierające aktualne dane. Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazane każdemu uczestnikowi za pokwitowaniem na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. 4. Liczba uczestników szkolenia Liczba uczestników szkolenia: min. 16 max 18 osób Wykonawca wyłoniony w trakcie przetargu po podpisaniu umowy, a przed rozpoczęciem szkolenia otrzyma wykaz osób skierowanych na szkolenie. Wykonawca zobowiązany będzie do wpisania w (Formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ) tylko całkowitą (czyli obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją szkolenia) cenę jednostkową brutto za jednego uczestnika szkolenia, która będzie nie zmienna w zależności od tego ile osób będzie uczestniczyć w szkoleniu (nie dopuszcza się wariantowości cen). W przypadku nie podjęcia przez wskazaną osobę szkolenia Zamawiający może skierować na zwolnione miejsce inną osobę, która zobowiązana jest realizować obowiązki uczestnika szkolenia. Zamawiający jednak zastrzega sobie prawo do nie skierowania na zwolnione miejsce nowego uczestnika szkolenia wówczas Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury na kwotę, która obejmować będzie koszt szkolenia tylko za faktycznie przebywających uczestników szkolenia. Zamawiający określił minimalną i maksymalną liczbę uczestników szkolenia na podstawie której Wykonawca może określić wartość zamówienia. 5. Czas trwania szkolenia (bloków wykładowych) Wymagana ilość godzin zajęć wykładowych przypadających na jednego uczestnika szkolenia to 18 godzin zegarowych. Godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min oraz przerwę, liczącą średnio 15 min, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 6. Wymagania dotyczące zaświadczeń Szkolenie zakończy się wydaniem uczestnikom zaświadczeń potwierdzających udział w odbytym szkoleniu. Na zaświadczeniu muszą znajdować się wszelkie informacje związane ze szkoleniem tzn. nazwa szkolenia, data przeprowadzonego szkolenia, imię i nazwisko osoby uczestniczącej w szkoleniu, imię i nazwisko wykładowcy, temat szkolenia, miejsce szkolenia, nazwa firmy przeprowadzającej szkolenie itp. Wykonawca zobowiązany będzie w wyznaczonym czasie przez Zamawiającego do dostarczenia w celu akceptacji przez Zamawiającego wzoru zaświadczeń jakie otrzyma każdy uczestnik szkolenia. 7. Nadzór wewnętrzny szkolenia Szkolenie powinno mieć opiekuna wskazanego przez Wykonawcę do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym tj. osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, która musi przebywać (przez okres trwania szkolenia) w miejscu odbywania zajęć w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć i powinien dysponować telefonem komórkowym. 8. Ubezpieczenie Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia NW każdego uczestnika szkolenia na czas trwania szkolenia. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamawiający wymaga, aby szkolenie zostało przeprowadzone w dniach od 30.05.2011 do 01.06.2011.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedno szkolenie zamknięte tzn. na zlecenie zewnętrznych w stosunku do siebie podmiotów oraz ilość osób uczestniczących w szkoleniu wyniosła min. 10 osób. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. W przypadku organizacji większej ilości szkoleń spełniających określony powyżej warunek Zamawiający przyzna dodatkowe punkty: 10 i więcej szkoleń - 10 punktów; od 7 do 9 szkoleń - 8 punktów; od 4 do 6 szkoleń - 6 punktów; od 2 do 3 szkoleń - 4 punkty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca musi zapewnić osobę, opiekuna do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym, - Wykonawca musi zapewnić Wykładowcę do realizacji bloków wykładowych. Wykładowca musi być doktorem nauk pranych lub radcą prawnym, adwokatem itp. oraz posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 3 szkoleń w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert dla Powiatowej Rady Zatrudnienia a szkolenia, które wykładowca przeprowadzał ściśle związane były z tematyką rynku pracy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzeniu szkoleń - 10
  • 3 - Certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia, lub inny równoważny znak jakościowy, akredytacja kuratora oświaty (szczegóły w SIWZ) - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kadry dydaktycznej/opiekuna szkolenia tylko w przypadkach wynikających ze zdarzeń losowych, zmiana wymaga powiadomienia i akceptacji Zamawiającego ponadto zgłoszony wykładowca powinien legitymować się nie niższym doświadczeniem, wykształceniem niż wskazany w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupgniezno.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie ul. Sobieskiego 20 62-200 Gniezno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie ul. Sobieskiego 20 62-200 Gniezno Biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.