eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławModernizacja i zapewnienie redundacji sprzętowej systemu VoIP i Call Center

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Wrocław: Modernizacja i zapewnienie redundacji sprzętowej systemu VoIP i Call Center
Numer ogłoszenia: 128443 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 88762 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, pl. Nowy Targ, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax 071 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i zapewnienie redundacji sprzętowej systemu VoIP i Call Center.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Aktualizacja do najnowszej, dostępnej wersji, posiadanego przez Zamawiającego systemu VoIP i Call Center wraz z doposażeniem obu systemów w urządzenia zapewniające nadmiarowość sprzętową i oprogramowanie umożliwiające jej obsługę w trybie HA (High Availability) oraz rozbudowa pozostałych elementów systemu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji zostały określone w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do: a) zapewnienia naprawy/usunięcia usterki, wymiany uszkodzonego elementu systemu i przywrócenia pełnej jego sprawności i funkcjonalności w terminach: - do 2 dni kalendarzowych - usterki i awarie powodujące zatrzymanie pracy systemu, - do 6 dni kalendarzowych - usterki i awarie nie powodujące zatrzymania pracy systemu. b) Zapewnienia stałej możliwości zgłaszania problemów faksem lub e-mailem w godzinach pracy Urzędu Miejskiego Wrocławia, od poniedziałku do piątku, z czasem odpowiedzi do klienta nie dłuższym niż 1 godzina. Zamawiający wymaga aby Wykonawca: a) posiadał możliwość dotarcia na miejsce usterki lub awarii w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od zgłoszenia b) posiadał status partnerski producenta oferowanego sprzętu c) udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na dostarczony i zamontowany sprzęt, licząc od daty odbioru końcowego. Najpóźniej do dnia odbioru końcowego, Wykonawca dostarczy od producenta sprzętu potwierdzenie gwarancji na oferowany sprzęt na okres co najmniej 36 miesięcy. d) przedstawił koncepcję wdrożenia wraz z ogólnym harmonogramem prac, ujawniającym kolejne etapy wdrożenia i czas planowany na realizację każdego z nich. Koncepcja musi być zaakceptowana przez Zamawiającego w ciągu 10 dni od podpisania umowy, przed przystąpieniem Wykonawcy do realizacji przedmiotu umowy. W szczególności Zamawiający zastrzega sobie prawo wnoszenia do koncepcji zmian wynikających z czasu pracy obowiązującego u Zamawiającego oraz z konieczności zagwarantowania ciągłości pracy systemów Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.55.23.10 - Cyfrowe centrale telefoniczne Kod CPV wg słownika 2008: 32.55.23.10 - Cyfrowe centrale telefoniczne Oryginalny kod CPV: 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny Kod CPV wg słownika 2008: 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny Oryginalny kod CPV: 32.55.21.00 - Zestawy do aparatów telefonicznych Kod CPV wg słownika 2008: 32.55.21.00 - Zestawy do aparatów telefonicznych Oryginalny kod CPV: 80.42.33.10 - Usługi szkolenia komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 293603 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: NAZWA: Modernizacja i zapewnienie redundacji sprzętowej systemu VoIP i Call Center.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Surfland Systemy Komputerowe S.A. - Lider , Q4Net Sp. z o.o., Ul. Braniborska 44-52, 53-680 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 293603
  • Oferta z najniższą ceną: 293603 / oferta z najwyższą ceną: 293603
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.