Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup, dostawa i wdrożenie systemów i nowych urządzeń podnoszących bezpieczeństwo informacji w urzędzie, przeszkolenie pracowników urzędu (85 osób) i (...) z podziałem na 2 części(...)".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sandomierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409927
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Poniatowskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 8154100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.sandomierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sandomierz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup, dostawa i wdrożenie systemów i nowych urządzeń podnoszących bezpieczeństwo informacji w urzędzie, przeszkolenie pracowników urzędu (85 osób) i (...) z podziałem na 2 części(...)".
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f419960f-5536-446d-95ab-db67f63e5c3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00643370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019863/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 "Poprawa bezpieczeństwa cyfrowego w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu" w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC).Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństw, konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23. Umowa o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/0506/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings
Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie
w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Szczegółowe informacje zawiera rozdział VIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawiera rozdział XVIII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawiera rozdział XVIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.1.25.2024.MZI
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia pn,:„Zakup, dostawa i wdrożenie systemów i nowych urządzeń podnoszących bezpieczeństwo informacji w urzędzie, przeszkolenie administratorów IT w zakresie obsługi urządzenia UTM oraz systemu do analizy logów w ramach realizacji projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”- obejmuje zakup, dostawę nowych urządzeń i oprogramowania, montaż i konfigurację urządzenia UTM oraz urządzenia do zbierania danych logowania i analizy aktywności w internecie, przeprowadzenie szkolenia z obsługi urządzenia UTM oraz z obsługi urządzenia do zbierania danych logowania i analizy aktywności w internecie.
Zakres ilościowy dostawy w ramach części 1 zamówienia zawiera tabela poniżej:
Lp Nazwa Ilość
1 Serwery z licencjami na system operacyjny Windows Server 2 szt.
2 Macierz dyskowa dla klastra serwerów 1 szt.
3 Pamięć RAM- do rozbudowy istniejących serwerów 14 szt.
4 Serwer plików i backupu NAS 1 szt.
5 Oprogramowanie do zarządzania infrastrukturą IT 110 użytkowników 110 licencji
6 Urządzenie UTM z licencjami 1 szt.
7 Urządzenie do zbierania danych logowania i analizy aktywności w internecie 1 szt.
8 Szkolenie z obsługi i konfiguracji zakupionego routera UTM i
urządzenia do zbierania danych logowania i analizy aktywności
w internecie. 1 szkolenie dla 2 osób
9 Oprogramowanie do wirtualizacji na 3 hosty 1 pakiet na 3 hosty
10 Zasilacze awaryjne UPS do szaf serwerowych 6 szt.
11 Swiche zarządzalne do sieci LAN 12 szt.
12 Dostawa oprogramowania antywirusowego- pakiet licencji na 110 komputerów i 12 serwerów 1 pakiet
13 Oprogramowanie do backupu danych- pakiet licencji 1 pakiet
W zakresie części 1 przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) dostarczenia produktów będących przedmiotem umowy:
a) do siedziby Zamawiającego tj. Gmina Sandomierz, Pl. Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz przedstawiciel Zamawiającego wskaże Wykonawcy miejsce magazynowe.
b) we własnym zakresie i na swój koszt,
c) w godzinach urzędowania Zamawiającego;
2) dostarczenia sprzętu wraz:
a) kartami gwarancyjnymi, instrukcjami obsługi oraz innymi dokumentami niezbędnymi do przejęcia sprzętu do używania,
b) ze wszystkimi akcesoriami stanowiącymi komplet sprzedażowy;
3) wniesienia sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego.
4) zawiadomienia przedstawiciela Zamawiającego o planowanym terminie dostawy sprzętu, nie później niż na 3 dni przed tym terminem;
5) uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego terminu dostawy sprzętu, w przypadku zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego uwag, co do terminu zaproponowanego przez Wykonawcę zgodnie z pkt. 4 jw.;
6) montażu i konfiguracji routera UTM, urządzenia do analizy ruchu sieciowego i switchy zarządzanych po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym;
7) przeprowadzenia szkolenia z obsługi i konfiguracji zakupionego routera UTM i urządzenia do zbierania danych logowania i analizy aktywności w internecie
8) przygotowania protokołu odbioru, stanowiącego podstawę odbioru;
9) współpracy z Zamawiającym w trakcie realizacji umowy, a w szczególności udzielania wszelkich niezbędnych wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu umowy na każde żądanie Zamawiającego lub osoby wskazanej przez Zamawiającego.
Zadanie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC).Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństw, konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.
Umowa o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/0506/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami dla część 1 zamówienia określono w:
• szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał.nr 9 do SWZ (dla części 1);
• projekcie umowy stanowiący: zał. nr 8 do SWZ (dla część 1);
Kwota brutto jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 898.913,00 zł oraz kwoty brutto jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia:
Część 1 : 868.913,00 zł;
Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania stanowią integralną część SWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się .
Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych:
1) Wszelkie ewentualne zapisy zawarte w SWZ wraz z załącznikami, wskazujące np. na typ, znaki towarowe normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne”. Oznacza to, że zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, wskazaniom tym towarzyszy sformułowanie „lub równoważne”. Ewentualne nazwy własne są jedynie przykładowe, nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
2) Zamawiający informuje, że tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
3) Zamawiający informuje, że tam, gdzie opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne, pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Zamawiający informuje, iż w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Ewentualne użycie nazwy producenta ma wyłącznie charakter przykładowy i ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy/usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te rozwiązania.
5) Wykonawca, który posługuje się równoważnymi certyfikatami lub normami musi je załączyć do oferty. Przez certyfikat lub normę równoważną Zamawiający rozumie certyfikat lub normę analogiczną co do zakresu z certyfikatami lub normami wskazanymi z nazwy, który potwierdza spełnianie certyfikacji lub normy charakteryzującej się cechami właściwymi dla certyfikacji lub normy wymienionej przez Zamawiającego, wystawiony przez niezależny podmiot uprawniony do certyfikacji.
6) Wykonawca, oferując przedmiot równoważny do opisanego w SWZ wraz z załącznikami, jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, określonych przez Zamawiającego w SWZ z załącznikami, jako parametry równoważności.
7) Rozwiązanie równoważne określa system o cechach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych odpowiadających cechom technicznym, jakościowym lub funkcjonalnym wskazanym, jako przykład, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
8) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takim przypadku ewentualne wskazane odniesienia do norm ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne”.
9) Obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy PZP, należy do Wykonawcy.
Usługa szkoleniowa w ramach części 1 i 2 przeprowadzona zgodnie z poszanowaniem równości szans i niedyskryminacji kobiet i mężczyzn. Materiały szkoleniowe dostosowane do osób ze szczególnymi potrzebami, które będą zbadane na etapie rekrutacji na szkolenia.
Dostępność platformy dla uczestników szkoleń. Możliwość odbycia szkolenia w czasie i terminie dowolnym, wybranym przez uczestnika szkolenia.
Gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ (dot. części 1 zamówienia). Warunki gwarancji określone zostały w § 9 projektu umowy stanowiącego zał. nr 8 do SWZ (dot. części 1 zamówienia).
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48822000-6 - Serwery komputerowe
30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
48823000-3 - Serwery plików
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
32413100-2 - Rutery sieciowe
31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena - 60%
2) Okres gwarancji na sprzęt i oprogramowanie - 20%;
3 )Okres gwarancji na serwery do klastra i macierz dyskową do klastra serwerów- 20%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na sprzęt i oprogramowanie - 20%;
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na serwery do klastra i macierz dyskową do klastra serwerów- 20%
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia pn: „Przeszkolenie pracowników urzędu (85 osób) i administratorów ( 2 osoby) w zakresie cyberbezpieczeństwa w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”.
1. Przeprowadzenie szkoleń dla administratorów systemu w zakresie cyberbezpieczeństwa IT w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”.
2. Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników urzędu w zakresie cyberbezpieczeństwa IT w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” – dostarczenie platformy szkoleniowej, phisingowej, oraz modułu do generowania raportów” – obejmuje przeprowadzenie szkoleń w zakresie cyberbezpieczeństwa. Ilość szkoleń i liczbę uczestników poszczególnych szkoleń oraz formę przeprowadzenia szkoleń podano w szczegółowym opisie zamówienia stanowiącym zał. nr 9a do SWZ.
Zakres usługi w ramach części 2 zamówienia zawiera tabela poniżej:
Szkolenie z cyberbezpieczeństwa dla pracowników ( na platformie) :ilość szkoleń: 1 szkolenie; liczba osób do przeszkolenia: 85 uczestników.
Szkolenie z cyberbezpieczeństwa dla administratorów IT (stacjonarne); ilość szkoleń: 1 szkolenie: liczba osób do przeszkolenia: 2 uczestników.
W zakresie części 2 przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) przeprowadzenia szkolenia z zakresu Cyberbezpieczeństwa dla 85 użytkowników Zamawiającego na okres 6 miesięcy:
- szkolenia przeprowadzone na platformie szkoleniowej zawierającej szkolenia z zakresu Cyberbezpieczeństwa dla minimum 85 Użytkowników, dostępne w języku polskim (oraz w jęz. angielskim) w postaci filmów i prezentacji, zakończonych testami lub quizami sprawdzającymi przyswojenie przedstawianego materiału merytorycznego;
- udostępnienie Użytkownikom szkolenia dedykowanej platformy phishingową pozwalającej na generowanie i wysyłanie spreparowanych maili phishingowych do wszystkich użytkowników usługi oraz na generowanie wiadomości e-mail;
b) przeprowadzenie szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla administratorów systemu informatycznego:
- szkolenia stacjonarne przeprowadzone w formie wykładów połączonych z ćwiczeniami praktycznymi. Całość zakończona certyfikatem dla uczestników wykładów;
-szkolenie stacjonarne z podziałem na 5 modułów pn.:
1. Zagrożenia dla bezpieczeństwa danych;
2. Zabezpieczenia danych przed przechwyceniem przez niepowołane osoby lub ich utratą w wyniku ataku;
3. Zabezpieczenie danych przed utratą;
4. Zabezpieczenie danych przed utratą dostępu w wyniku utraty danych uwierzytelniających,
5. Rola i odpowiedzialność administratorów IT.
Zadanie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC).Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństw, konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.
Umowa o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/0506/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami dla części 2 zamówienia określono w:
• szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 9a do SWZ (dla części 2);
• projekcie umowy stanowiący zał. nr 8a do SWZ ( dla część 2).
Kwota brutto jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 898.913,00 zł oraz kwoty brutto jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia:
Część 2: 30.000,00 zł.
Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania stanowią integralną część SWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się .
Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych :
1) Wszelkie ewentualne zapisy zawarte w SWZ wraz z załącznikami, wskazujące np. na typ, znaki towarowe normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne”. Oznacza to, że zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, wskazaniom tym towarzyszy sformułowanie „lub równoważne”. Ewentualne nazwy własne są jedynie przykładowe, nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
2) Zamawiający informuje, że tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
3) Zamawiający informuje, że tam, gdzie opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne, pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Zamawiający informuje, iż w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Ewentualne użycie nazwy producenta ma wyłącznie charakter przykładowy i ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy/usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te rozwiązania.
5) Wykonawca, który posługuje się równoważnymi certyfikatami lub normami musi je załączyć do oferty. Przez certyfikat lub normę równoważną Zamawiający rozumie certyfikat lub normę analogiczną co do zakresu z certyfikatami lub normami wskazanymi z nazwy, który potwierdza spełnianie certyfikacji lub normy charakteryzującej się cechami właściwymi dla certyfikacji lub normy wymienionej przez Zamawiającego, wystawiony przez niezależny podmiot uprawniony do certyfikacji.
6) Wykonawca, oferując przedmiot równoważny do opisanego w SWZ wraz z załącznikami, jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, określonych przez Zamawiającego w SWZ z załącznikami, jako parametry równoważności.
7) Rozwiązanie równoważne określa system o cechach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych odpowiadających cechom technicznym, jakościowym lub funkcjonalnym wskazanym, jako przykład, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
8) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takim przypadku ewentualne wskazane odniesienia do norm ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne”.
9) Obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy PZP, należy do Wykonawcy.
Usługa szkoleniowa w ramach części 1 i 2 przeprowadzona zgodnie z poszanowaniem równości szans i niedyskryminacji kobiet i mężczyzn. Materiały szkoleniowe dostosowane do osób ze szczególnymi potrzebami, które będą zbadane na etapie rekrutacji na szkolenia.
Dostępność platformy dla uczestników szkoleń. Możliwość odbycia szkolenia w czasie i terminie dowolnym, wybranym przez uczestnika szkolenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena - 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych poniżej oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże:
a) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie:
- co najmniej 1 zadania odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, obejmującego zakup i dostawę urządzeń oraz oprogramowania o wartości min. 500 000,00 zł (dotyczy części nr 1);
- co najmniej 1 zadania odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, obejmującego usługę szkoleniową w zakresie cyberbezpieczeństwa (dotyczy części nr 2).
W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.
b) dysponowanie osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia spełniającymi niżej określone wymagania:
- certyfikowany inżynier udzielający wsparcia technicznego, w zakresie przedmiotu zamówienia dla cz. 1 zamówienia tj. RUTER SIECIOWY UTM, posiadającego minimum 4 aktywne certyfikaty tj.:
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Bezpieczeństwa Sieci(NS);
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Operacji Bezpieczeństwa(SO);
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Dostępu Zero Trust(ZTA);
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Bezpieczeństwa Chmury Publicznej(PCS);
UWAGA: Nie dopuszcza się łączenia certyfikatów przez dwóch lub więcej inżynierów ze względu na poziom bezpieczeństwa oferowanej usługi.
- certyfikowany inżynier, przeprowadzający szkolenie w zakresie przedmiotu zamówienia dla cz. 1 zamówienia tj. CERTYFIKOWANE SZKOLENIE Z ZAKRESU OBSŁUGI I KONFIGURACJI ZAKUPIONYCH URZĄDZEŃ UTM ORAZ URZĄDZENIA DO ANALIZY AKTYWNOŚCI W SIECI, posiadającego minimum 4 aktywne certyfikaty producenta oferowanego w postępowaniu rozwiązania UTM na poziomie:
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Bezpieczeństwa Sieci(NS);
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Bezpieczeństwa Chmury Publicznej(PCS);
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Operacji Bezpieczeństwa(SO);
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Dostępu Zero Trust(ZTA);
UWAGA: Nie dopuszcza się łączenia certyfikatów przez dwóch lub więcej inżynierów ze względu na poziom bezpieczeństwa oferowanej usługi.
W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności technicznych lub zawodowych, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ
na realizację zamówienia.
Poleganie na zasobach innych podmiotów (dot. cz. 1 i 2).
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2) Wymagania dotyczące polegania na zdolnościach lub sytuacjach innych podmiotów, o których mowa w ppkt.1):
a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający tą okoliczność;
b) W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu
w zakresie doświadczenia, warunek określony w pkt 2 ppkt 4)a) jw. musi być spełniony w całości przez podmiot udostępniający zasób.
c) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu,
a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
d) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
e) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami
albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
3) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ppkt. 2), będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, a także w celu wykazania braku wobec tych podmiotów podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału
w postępowaniu, Wykonawca:
a) składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – wzór zobowiązania stanowi zał. nr 6 do SWZ;
b) składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”.
Podstawy wykluczenia z postępowania (dot. cz. 1 i 2).
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 upzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r., o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2) Wykonawca może zostać wykluczony przez zamawiającego na każdym etapie postępowania.
3) Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 upzp oraz na podstawie art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
4) Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych
w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 upzp jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki wymienione w art. 110 ust. 2 upzp.
5) Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w art. 110 ust.2 ustawy, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy. Jeżeli podjęte przez wykonawcę czynności nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, zamawiający wyklucza wykonawcę.
6) Zamawiający dokona oceny, czy brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych
w przedmiotowym postępowaniu na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: (dot. części 1 i 2 zamówienia):
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 upzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ;
b) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 1 SWZ - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ (składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: (dot . części 1 i 2 zamówienia):
wykaz dostaw (usług) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usług/dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi/dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy (usługi) zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wzór wykazu usług stanowi zał. nr 6 do SWZ.
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług/dostaw, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu osób stanowi zał. nr 5 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
A. W zakresie części nr 1 zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:1. SERWERY DO KLASTRA:
a) Certyfikaty: ISO-9001:2015, ISO-50001 oraz ISO-14001 dla oferowanego serwera;
b) Deklaracja CE;
c) Wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku;
d) Oferowany serwer musi znajdować się na liście Windows Server Catalog i posiadać status „Certified for Windows” dla systemów Microsoft Windows Server 2019, Microsoft Windows Server 2022 (załączyć wydruk);
2. MACIERZ DO KLASTRA SERWERÓW:
a) Deklaracja zgodności CE;
b) Certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 14001;
c) Oświadczenie producenta oferowanego serwera, potwierdzające pochodzenie urządzenia z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta oraz że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisujących i posiada autoryzacje producenta urządzeń .
3. RUTER SIECIOWY UTM:
a) Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej);
b) Certyfikat ISO 9001 podmiotu serwisującego;
c) Oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż produkt pochodzi z autoryzowanego kanału sprzedaży, np. poprzez oświadczenie o posiadanym statusie autoryzacyjnym.
4. URZĄDZENIE DO ANALIZY RUCHU SIECIOWEGO Z URZĄDZENIA UTM:
a) Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej);
b) Certyfikat ISO 9001 podmiotu serwisującego;
c) Oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż oferent posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań.
5. SWITCHE ZARZĄDZALNE:
a) Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej);
b) Certyfikat ISO 9001 podmiotu serwisującego;
6. PROGRAM ANTYWIRUSOWY NA 110 STACJI ROBOCZYCH I 10 SERWERÓW NA OKRES 12 MIESIĘCY:
a) Oferowany produkt musi znajdować się w kwadracie liderów Gartner Magic Quadrant for Products In Endpoint Protection Platforms Market na ogólnie dostępnej liście referencyjnej Gartner
https://www.gartner.com/reviews/market/endpoint-protection-platforms - minimalne wymaganie: minimalna liczba referencji 65;minimalna ocena z referencji 4,6(załączyć wydruk);
ciąg dalszy w sekcji VIII: Informacje dodatkowe
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający, na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, przewiduje wezwanie Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli nie zostaną złożone wraz z ofertą lub będą niekompletne (dot. części 1 i 2 zamówienia).5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę sporządza się w języku polskim na Formularzu Ofertowym - zgodnie z zał. nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 SWZ (zał. nr 2 do SWZ);
2) zobowiązanie innego podmiotu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o których mowa w Rozdziale V (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (na formularzu oferty);
4) Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt. 3), zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Przepis
ten stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
- W przypadku gdy dokumenty zostały sporządzone jako dokumenty
w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje
się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem
w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie, należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem
w postaci papierowej dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, w zakresie dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania, które każdego z nich dotyczą lub notariusz;
5) oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (zał. nr 10 do SWZ);
6) przedmiotowe środki dowodowe załączone zgodnie z wykazem z rozdz. VI WYKAZ PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH ORAZ INFORMACJA O PRZEDMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH (dot. części 1 i 2 zamówienia) - pkt 6 pn „Informacja dot. przedmiotowych środków dowodowych”.
a) wystawione przez upoważnione podmioty (etykiety, certyfikaty):
- jeżeli zostały wystawione jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument;
- jeżeli zostały wystawione jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczające zgodność odwzorowania cyfrowego dokumentu w postaci papierowej (np. skan opatrzony podpisem kwalifikowanym);
- Poświadczenia dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia;
(....) ciąg dalszy w sekcji XI "Informacje dodatkowe"
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
dot. części 1 i 2).1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty
w postaci elektronicznej.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- warunek określony w Rozdziale V pkt 2 ppkt 4a) SWZ musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie),
- warunek określony w Rozdziale V pkt 2 ppkt 4b) SWZ zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek,
- W odniesieniu do wyżej wymienionych warunków wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają dostawy/usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności
są wymagane.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia z art. 125 upzp oraz z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te wstępnie potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy – wzór druku stanowi zał. nr 10 do SWZ.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe informacje dot. zmian umowy opisano w paragrafie 10 zał. nr 8 do SWZ- Projekt umowy (dot. części 1 zamówienia).Szczegółowe informacje dot. zmian umowy opisano w paragrafie 9 zał. nr 8a do SWZ-Projekt umowy (dot. części 2 zamówienia).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-27 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-25
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Ciąg dalszy z sekcji VII "Wykaz przedmiotowych środków dowodowych"(...) b) Oferowany produkt musi znajdować się w kwadracie liderów Gartner Magic Quadrant for Endpoint Detection and Response (EDR) Solutions Market https://www.gartner.com/reviews/market/endpoint-detection-and-response-solutions - minimalne wymaganie: minimalna liczba referencji 17; minimalna ocena z referencji 4,4 (załączyć wydruk);
c) Certyfikaty:
• OPSWAT (dla EDR na poziomie min. Platinium);
• AV Comperative Advance +;
• AV-TEST (ochrona w 2023 na poziomie min.6);
• producent systemu lub autoryzowany dystrybutor producenta musi posiadać certyfikat ISO 9001 oraz 27001 oraz usługi związane z cyberbezpieczeństwem;
• Producent systemu lub autoryzowany dystrybutor producenta musi posiadać certyfikację ISAE 3000 assurance-based SOC 2 Type 2;
• Producent systemu lub autoryzowany dystrybutor producenta musi być aktywnym członkiem Cloud Security Alliance;
• Zespół reagowania na incydenty od producenta systemu lub autoryzowany dystrybutor producenta musi posiadać certyfikację CREST i NCSC;
d) Oświadczenie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej);
e) Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 autoryzowanego podmiotu serwisującego.
B. W zakresie części nr 2 zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1. SZKOLENIE Z ZAKRESU CYBERBEZPIECZEŃSTWA:
a) Certyfikat ISO 9001 w zakresie świadczenia usług;
Ciąg dalszy z sekcji VII "Dot wykaz innych wymaganych oświadczeń i dokumentów":
(...)b) niewystawione przez upoważnione podmioty (etykiety, certyfikaty):
-przekazuje się w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
-jeżeli zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność́ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej;
- Poświadczenia dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
Wykonawca, którego oferta została wybrana przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu:
a) 4 aktywne certyfikaty dla zapewnienia wysokiego poziomu usług przez certyfikowanego inżyniera udzielającego wsparcia technicznego w zakresie przedmiotu zamówienia dla cz. 1 tj. RUTER SIECIOWY UTM na poziomie:
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Bezpieczeństwa Sieci (NS);
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Operacji Bezpieczeństwa (SO);
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Dostępu Zero Trust (ZTA);
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Bezpieczeństwa Chmury Publicznej (PCS); kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem lub cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
b) 4 aktywne certyfikaty inżyniera, przeprowadzającego szkolenie w zakresie przedmiotu zamówienia dla cz. 1 tj. CERTYFIKOWANE SZKOLENIE Z ZAKRESU OBSŁUGI I KONFIGURACJI ZAKUPIONYCH URZĄDZEŃ UTM ORAZ URZĄDZENIA DO ANALIZY AKTYWNOŚCI W SIECI na poziomie:
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Bezpieczeństwa Sieci(NS);
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Bezpieczeństwa Chmury Publicznej(PCS);
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Operacji Bezpieczeństwa(SO);
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Dostępu Zero Trust (ZTA); kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem lub cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- "Zakup, dostawa i wdrożenie systemów i nowych urządzeń podnoszących bezpieczeństwo informacji w urzędzie, przeszkolenie pracowników urzędu (85 osób) i (...) z podziałem na 2 części(...)".
- Wykonanie prac remontowych wraz z przebudową wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej Szpitala Specjalistycznego Ducha Świętego w Sandomierzu
- Dostawa na 2025 rok artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Dostawa sprzętu komputerowego w postaci dwóch komputerów stacjonarnych o różnych specyfikacjach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w formie szkolenia.
- Zakup komputerów przenośnych do placówek wychowania przedszkolnego Gminy Stężyca
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zębowice
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.