eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Dostawa oraz instalacja i uruchomienie urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk w hali sportowo-widowiskowej TRAPEZ w Lesznie przy ul. Zygmunta Starego 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Leszno: Dostawa oraz instalacja i uruchomienie urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk w hali sportowo-widowiskowej TRAPEZ w Lesznie przy ul. Zygmunta Starego 1
Numer ogłoszenia: 128553 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Strzelecka 7, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5205640, fax 065 5205611.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz instalacja i uruchomienie urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk w hali sportowo-widowiskowej TRAPEZ w Lesznie przy ul. Zygmunta Starego 1.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) dostarczenie urządzeń do rejestracji obrazu i dźwięku: 2 kamery szybkoobrotowe, 6 kamer stacjonarnych, 6 kamer kopułkowych wandaloodpornych, 4 monitory LCD 19 cali, system rejestrujący, szafa wolnostojąca 19 cali, zasilacz UPS, 8 mikrofonów oraz urządzenia i materiały uzupełniające; 2) instalację urządzeń; 3) uruchomienie instalacji rejestrującej obraz i dźwięk; 4) szkolenie obsługi;

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.33.00.00 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.33.00.00 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1500 złotych.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 5) udzielą 3 letniej rękojmi i gwarancji jakości za wady przedmiotu zamówienia licząc od dnia odbioru końcowego wykonanego zamówienia; 6) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedną dostawę połączoną z instalacją i uruchomieniem urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk, w obiekcie sportowo-widowiskowym; 7) wniosą wadium.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku); 2) oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) oświadczenie, ze znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6) oświadczenie, że wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w niniejszej SIWZ i że akceptuje je bez zastrzeżeń; 7) oświadczenie, że wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty; 8) oświadczenie, że zobowiązuje się do udzielenia 3 letniej rękojmi i gwarancji jakości za wady Przedmiotu zamówienia licząc od dnia odbioru końcowego; 9) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi¬dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły¬wem terminu składania ofert); 10) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zamówień na dostawę, instalację i uruchomienie urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże dostawę oraz instalację i uruchomienie urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk, w co najmniej jednym obiekcie sportowo-widowiskowym. Wykonawca obowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie; 11) szczegółowy opis wykonania proponowanej instalacji rejestrującej obraz i dźwięk oraz wykaz urządzeń i materiałów z podaniem producenta, typu i danych technicznych; 12) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 13) Dowód wniesienia wadium.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leszno.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Strzelecka 7, 64 - 100 Leszno.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 10:00, miejsce: ul. Strzelecka 7, 64 - 100 Leszno, pok. 207.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.