eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Dostawa oraz instalacja i uruchomienie urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk w hali sportowo-widowiskowej TRAPEZ w Lesznie, przy ul. Zygmunta Starego 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-14

Leszno: Dostawa oraz instalacja i uruchomienie urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk w hali sportowo-widowiskowej TRAPEZ w Lesznie, przy ul. Zygmunta Starego 1
Numer ogłoszenia: 159335 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 128553 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Strzelecka, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5205640, fax 065 5205611.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz instalacja i uruchomienie urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk w hali sportowo-widowiskowej TRAPEZ w Lesznie, przy ul. Zygmunta Starego 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) dostarczenie urządzeń do rejestracji obrazu i dźwięku: 2 kamery szybkoobrotowe, 6 kamer stacjonarnych, 6 kamer kopułkowych wandaloodpornych, 4 monitory LCD 19, system rejestrujący, szafa wolnostojąca 19, zasilacz UPS, 8 mikrofonów oraz urządzenia i materiały uzupełniające; 2) instalację urządzeń; 3) uruchomienie instalacji rejestrującej obraz i dźwięk; 4) szkolenie obsługi;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.33.00.00 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.33.00.00 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 81557,38 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VIGILAX S.C. Systemy Alarmowe - Dominik Kufliński, Teresa Kuflińska, ul. Armii Krajowej 20/5, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 81557.38
  • Oferta z najniższą ceną: 81557.38 / oferta z najwyższą ceną: 93312.21
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.