eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePrzetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na zakup i dostarczenie sprzętu szpitalnego w podziale na pakiety dla Katowickiego Centrum Onkologii K.C.O. PN 30 2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-20

Katowice: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na zakup i dostarczenie sprzętu szpitalnego w podziale na pakiety dla Katowickiego Centrum Onkologii K.C.O. PN 30 2016
Numer ogłoszenia: 128982 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katowickie Centrum Onkologii , ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2514533, faks 32 2514533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na zakup i dostarczenie sprzętu szpitalnego w podziale na pakiety dla Katowickiego Centrum Onkologii K.C.O. PN 30 2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostarczenie sprzętu szpitalnego w podziale na pakiety dla Katowickiego Centrum Onkologii Pakiet nr 1 Łóżka szpitalne wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi - 58 szt. oraz wózki transportowe dla pacjentów - 8 szt. Pakiet nr 2 Łóżka intensywnej opieki medycznej wraz z materacami przeciwodleżynowymi i szafkami przyłóżkowymi 6 szt. Pakiet nr 3 Wózek transportowy wanna - 1 szt. Pakiet nr 4 Wózki reanimacyjne - 2szt. Pakiet nr 5 Fotele ginekologiczne - 2 szt. zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - Oferta Cenowa. Zamówienie obejmuje również: 1.transport sprzętu do miejsca przeznaczenia, 2.montaż , instalację i uruchomienie, 3.instruktaż personelu w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu, 4.przekazanie do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi pomiarami, atestami, certyfikatami, 5.okres gwarancji 36 miesięcy, 6.serwis gwarancyjny, w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty sprawność sprzętu, w tym: a)przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b)naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu, c)wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d)przedłużenie gwarancji o czas niesprawności sprzętu, w przypadku napraw gwarancyjnych, e)łączna niesprawność sprzętu w przypadku awarii nie przekroczy 15 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu zastępczego, niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiające wykonywanie wszystkich procedur z jego użyciem powyżej 5 godzin w ciągu dnia f)czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max. 48 godziny od zgłoszenia awarii faksem dotyczy dni roboczych, 7.dostawę fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu, z rokiem produkcji 2016, 8.zapewnienie dostępności serwisu i części przez okres min. 7 lat po zakończeniu okresu gwarancji. Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień 33192120 9 łóżka szpitalne 33190000 8 różne urządzenia i produkty medyczne 33193000 9 pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 45 dni kalendarzowych od zawarcia umowy w zakresie transportu sprzętu do miejsca przeznaczenia, montażu, instalacji, uruchomienia i instruktażu w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu, całość zadania zakończona podpisaniem przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy Protokołu bezusterkowego odbioru sprzętu. Miejsce dostarczenia Katowickie Centrum Onkologii: ul. Raciborska 27 Pawilon Operacyjny, Oddział Ginekologiczno Położniczy ul. Józefowska 119 Oddział Onkologiczny.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9, 33.19.00.00-8, 33.19.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł w Pakiecie nr 1 1 500,00 zł w Pakiecie nr 2 300,00 zł w Pakiecie nr 3 400,00 zł w Pakiecie nr 4 400,00 zł w Pakiecie nr 5

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca wykaże się co najmniej 2 dostawami sprzętu tożsamego z przedmiotem zamówienia, na który Wykonawca składa ofertę

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełnione i podpisane Załączniki do SIWZ, dokument dopuszczający sprzęt do obrotu w kraju, Deklaracja CE, Informacja o serwisie gwarancyjnym ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów zgodnie z art. 90 ust. 4 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( t.j.: Dz. U. z 2015r, poz. 876, z późn. zm. ), Wykaz dostawców zużywalnych części i materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę zaoferowanego sprzętu zgodnie z art. 90 ust. 3 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( t.j.: Dz. U. z 2015r, poz. 876, z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kco.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katowickie Centrum Onkologii 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26- Dział Księgowości Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Katowickie Centrum Onkologii 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26-Kancelaria Dyrektora,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Łóżka szpitalne wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi - 58 szt. oraz wózki transportowe dla pacjentów - 8 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżka szpitalne wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi - 58 szt. oraz wózki transportowe dla pacjentów - 8 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9, 33.19.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Łóżka intensywnej opieki medycznej wraz z materacami przeciwodleżynowymi i szafkami przyłóżkowymi - 6 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżka intensywnej opieki medycznej wraz z materacami przeciwodleżynowymi i szafkami przyłóżkowymi - 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wózek transportowy wanna - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek transportowy wanna - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wózki reanimacyjne - 2szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózki reanimacyjne - 2szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Fotele ginekologiczne - 2 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotele ginekologiczne - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.