eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zorganizowanie wycieczek dla pracowników Poczty Polskiej S.A.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-04

Kraków: Zorganizowanie wycieczek dla pracowników Poczty Polskiej S.A.
Numer ogłoszenia: 129159 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wycieczek dla pracowników Poczty Polskiej S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są usługi zorganizowania wycieczek dla pracowników Poczty Polskiej S.A. obsługiwanych pod względem socjalnym przez Dział Zarządzania Kadrami w Nowym Sączu; 2) Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 następujące części/zadania: a) CZĘŚĆ NR 1 - zorganizowanie 10 dniowej wycieczki do Czarnogóry - 70 osób b) CZĘŚĆ NR 2 - zorganizowanie 2 dniowej wycieczki do Sandomierza i Łańcuta - 110 osób.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą, w zależności od części zamówienia, o udzielenie którego Wykonawca ubiega się na kwotę/wartość: 1) W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część nr 1: 2.500,00 zł (słownie dwa tysiące pięćset złotych 00/100); 2) W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część nr 2: 1.000,00 zł (słownie jeden tysiąc złotych 00/100); W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na obydwie części zamówienia -Wykonawca winien wnieść wadium na kwotę/wartość: 3.500,00 zł (słownie trzy tysiące pięćset złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia okaże aktualnym wpisem do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą potwierdzenia dokonania aktualnego wpisu do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże się należytym zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wg następujących zasad: a) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia tylko na część nr 1: Wykonawca powinien wykazać się należytym zrealizowaniem co najmniej 3 usług polegających na zorganizowaniu wycieczek zagranicznych (nie dotyczy kolonii, obozów dla dzieci) każda na wartość nie mniejszą niż 50.000,00 zł brutto; b) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia tylko na część nr 2: Wykonawca powinien wykazać się należytym zrealizowaniem co najmniej 3 usług polegających na zorganizowaniu wycieczek krajowych (nie dotyczy kolonii, obozów dla dzieci) każda na wartość nie mniejszą niż 25.000,00 zł brutto; UWAGA: W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na obydwie części zamówienia warunek musi zostać spełniony łącznie - Wykonawca winien wykazać się należytym zrealizowaniem co najmniej 3 usług polegających na zorganizowaniu wycieczek zagranicznych każda na wartość nie mniejszą niż 50.000,00 zł brutto oraz co najmniej 3 usług polegających na zorganizowaniu wycieczek krajowych każda na wartość nie mniejszą niż 25.000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia potwierdzi spełnienie wymogów, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz.U. z 2004 r., nr 223, poz. 2268 z późn. zm.), tj. potwierdzi, że posiada zawartą i obowiązującą: 1) umowę gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo 2) umowę ubezpieczenia na rzecz klientów - w zakresie pokrycia kosztów powrotu klienta do kraju, w wypadku gdy organizator turystyki lub pośrednik turystyczny wbrew obowiązkowi nie zapewnia tego powrotu, a także na pokrycie zwrotu wpłat wniesionych przez klientów w razie niewykonania zobowiązań umownych Dokumenty wyżej określone powinny spełniać uwarunkowania określone w: a) Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2010 r. w sprawie minimalnej wysokości sumy gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej wymaganej w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i pośredników turystycznych (Dz.U. z 2010 r., nr 238, poz. 1584) albo b) Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 21 grudnia 2010 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia na rzecz klientów w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i pośredników turystycznych (Dz.U. z 2010 r., nr 252, poz. 1690)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumenty jakie powinni dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego dla części nr 1 zamówienia: 1) Wykonawca zobligowany zostaje do przedłożenia wraz z ofertą szczegółowego opisu miejscowości, w której znajduje się proponowany obiekt, typ obiektu, jego otoczenie i położenie, wyposażenie, wielkość pokoi i wyposażenia, sanitariaty, stołówka własna czy wynajmowana w innym obiekcie (odległość), zaplecze sportowo-rekreacyjne (w tym boisko i basen) własne czy wynajmowane w innym ośrodku (odległość), odległość od plaży. Mile widziana prezentacja fotograficzna; 2) Wykonawca przedłoży wraz z ofertą autorski program wycieczki, w którym uwzględni: 3 dniowy wypoczynek stacjonarny w miejscu pobytu tzw. plażowanie, propozycję wycieczek krajoznawczych oraz 1 imprezy integracyjnej; 3) Wykonawca wskaże w ofercie proponowany autokar wraz z opisem (nazwa autokaru, ilość miejsc, rok produkcji, fotografia) mając na uwadze wymogi Zamawiającego. 4) Wykonawca przedłoży również załącznik nr 1A stanowiące formularz, na podstawie których dokonana zostanie ocena ofert w kryterium przedmiotowym. Dokumenty jakie powinni dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego dla części nr 2 zamówienia: 1) Wykonawca zobligowany zostaje do przedłożenia wraz z ofertą szczegółowego programu autorskiego w zakresie organizacji wycieczki. W programie należy przedstawić harmonogram zwiedzania oraz organizację uroczystej kolacji dla uczestników z uwzględnieniem występu kapeli regionalnej - ok. 4 godz. i opisem proponowanego menu. Wykonawca opisze szczegółowo menu podczas wycieczki oraz biesiady; 2) Wykonawca wskaże w ofercie proponowany autokar wraz z opisem (nazwa autokaru, ilość miejsc, rok produkcji, fotografia) mając na uwadze wymogi Zamawiającego; 3) Wykonawca przedłoży również załącznik nr 1B stanowiące formularz, na podstawie których dokonana zostanie ocena ofert w kryterium przedmiotowym.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych ul. Asnyka 9 pok. 318c 35-959 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2011 godzina 10:30, miejsce: CENTRUM INFRASTRUKTURY Oddział Regionalny w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, 35-959 Rzeszów, ul. Asnyka 9, III piętro, pok. nr 318C.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie 10 dniowej wycieczki do Czarnogóry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Charakterystyka części nr 1 zamówienia - wymagania: 1) Termin: 09.09.2011 r. - 18.09.2011 r.; 2) Warunki socjalno-bytowe: w ofercie Wykonawca opisze miejscowość, w której znajduje się proponowany obiekt, typ obiektu, jego otoczenie i położenie, wyposażenie, wielkość pokoi i wyposażenia, sanitariaty, stołówka własna czy wynajmowana w innym obiekcie (odległość), zaplecze sportowo-rekreacyjne (w tym boisko i basen) własne czy wynajmowane w innym ośrodku (odległość), odległość od plaży. Mile widziana prezentacja fotograficzna; 3) Wyżywienie: 2 śniadania i 2 obiadokolacje na trasie przejazdu, 7 dni wyżywienie opcja all inclusive; propozycję 1 imprezy integracyjnej Wykonawca opisze w programie autorskim (jeżeli zostanie przewidziana); 4) Transport: autokar wysokopokładowy klasy LUX wyposażony w klimatyzację, barek płatny w złotówkach, video, wc. Zapewnienie podczas przejazdu przerw co 2,5 godziny na parkingu dla uczestników wycieczki. Wykonawca wskaże oferowany autokar wraz z opisem (nazwa autokaru, ilość miejsc, rok produkcji, fotografia) mając na uwadze powyższe wymogi; 5) Program autorski: Wykonawca przygotuje program wycieczki, w którym uwzględni: 3 dniowy wypoczynek stacjonarnie w miejscu pobytu tzw. plażowanie, wycieczki krajoznawcze po Czarnogórze; 6) Ubezpieczenie: NNW, KL, bagaż; 7) Świadczenia dodatkowe: bilety wstępów do zwiedzanych obiektów, opłaty: drogowe, parkingowe, autostradowe, taksy klimatyczne, obsługa pilota oraz lokalnego polskojęzycznego przewodnika na wycieczkach krajoznawczych po Czarnogórze - w cenie oferty; 8) Ilość uczestników: przewidywana ilość uczestników 70 osób; 9) Wykonawca zabezpiecza wykwalifikowaną kadrę pilotów i lokalnych polskojęzycznych przewodników; 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z ilości wykupionych skierowań max do 20% w terminie do 5 dni przed rozpoczęciem usługi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Warunki socjalno-bytowe - 30
    • 3. Zakres programu - 20
    • 4. Atrakcyjność programu wycieczki - indywidualna ocena członków Komisji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie 2 dniowej wycieczki do Sandomierza i Łańcuta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Charakterystyka części nr 2 zamówienia - wymagania: 1) Termin: 04.06.2011 r. - 05.06.2011 r. oraz 25.06.2011 - 26.06.2011 r., w jednym terminie około 55 osób - 1 autokar (wyjazd z Nowego Sącza); 2) Program autorski: Wykonawca przygotuje program autorski, w zakresie organizacji wycieczki, który dołączy do oferty. W programie należy przedstawić harmonogram zwiedzania oraz organizację uroczystej kolacji dla uczestników z uwzględnieniem występu kapeli regionalnej - ok. 4 godz. i opisem proponowanego menu; 3) Wyżywienie: Wykonawca opisze szczegółowo menu podczas wycieczki oraz biesiady; 4) Transport: autokarem z wyznaczonych miejscowości do i z ośrodka - autokar klasy lux wyposażony w klimatyzację, barek, uchylne siedzenia, video, wc. Zapewnienie podczas przejazdu przerw co 2,5 godziny na parkingu dla uczestników wycieczki. Wykonawca wskaże parametry oferowanego autokaru wraz z opisem (nazwa autokaru, ilość miejsc, rok produkcji, fotografia) mając na uwadze powyższe wymogi; 5) Ubezpieczenie: NNW i KL; 6) Inne: obsługa pilota, przewodników w zwiedzanych miejscach i obiektach, bilety wstępów do zwiedzanych obiektów, opłaty parkingowe, drogowe; 7) Ilość uczestników: przewidywana ilość uczestników 110 osób (2 x 55 osób); 8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z ilości uczestników do 20% w terminie do 5 dni przed rozpoczęciem usługi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Warunki socjalno-bytowe - 30
    • 3. Atrakcyjność programu wycieczki - indywidualna ocena członków Komisji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.