Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00453091/01 - Wynik z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Warsztaty i szkolenia wyjazdowe dla rodzin zastępczych i dzieci przebywających w pieczy oraz wyjazdowe warsztaty dla usamodzielnionych wychowanków pieczy zastępczej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003730762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przyjaźni 5
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 2426232
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@moprkonin.lm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.moprkonin.lm.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Warsztaty i szkolenia wyjazdowe dla rodzin zastępczych i dzieci przebywających w pieczy oraz wyjazdowe warsztaty dla usamodzielnionych wychowanków pieczy zastępczej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d28a39e4-3922-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394895
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045087/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Warsztaty i szkolenia wyjazdowe dla rodzin zastępczych i dzieci przebywających w pieczy oraz wyjazdowe warsztaty dla usamodzielnionych wychowanków pieczy zastępczej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszy Europejskich dla Wielkopolski na lata 2021-2027, Priorytet 6: Fundusze europejskie dla Wielkopolski o silniejszym wymiarze społecznym (EFS+), Działanie 6.15 – Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z postanowieniami zawartymi
w Rozdziale VII. SWZ - Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami. Informacje na Platformie przetargowej:
http://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Dodatkowo Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej: pligocki@moprkonin.lm.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale I. pkt 15 SWZ-Przetwarzanie danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MOPR-VI.322.9.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupa 1: Przedmiot zamówienia obejmuje Organizacja 2 - dniowego turnusu dla dzieci i młodzieży z programem socjoterapii i profilaktyki uzależnień w celu niwelowania zachowań niepożądanych. Zajęcia i wyjazd organizowane
w ramach pobytu powinny być dostosowane do wieku i możliwości rozwojowych uczestników na potrzeby projektu „Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie konińskim".
Grupa 2: Przedmiot zamówienia obejmuje organizację 2-dniowych seminariów i warsztatów dla rodzin zastępczych i rodziców biologicznych podnoszących kompetencje rodzicielskie.
4.2.5.) Wartość części: 35120,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert
określonych w SWZ. 2. Ocenie punktowej zostaną poddane oferty Wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyjazdowe warsztaty dla usamodzielnionych wychowanków pieczy zastępczej.
Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania niżej wymienionych warsztatów:
Organizacja wyjazdowych warsztatów rozwijających samodzielność, budowanie pewności siebie, wzmacnianie samooceny, analiza predyspozycji zawodowych
i zainteresowań wychowanka i jego talentów oraz warsztatów z zakresu profilaktyki uzależnień oraz zachowań ryzykownych.
4.2.5.) Wartość części: 17560,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert
określonych w SWZ. 2. Ocenie punktowej zostaną poddane oferty Wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego w niniejszym rozdziale warunki udziałuw postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający ustanawia następujące minimalne poziomy zdolności:
a) Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są potwierdzić, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał bądź wykonuje co najmniej dwie usługi w zakresie organizacji co najmniej 2-dniowej wycieczki dla co najmniej 15 osób. Prze usługę należy rozumieć umowę na wykonanie usługi pomiędzy Zamawiającym
a Wykonawcą.
b) Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są wskazać, że dysponują: (dotyczy Cz. I-Grupa 1 oraz Grupa 2, Cz. II).
- osobą posiadającą kwalifikacje do prowadzenia warsztatów, szkoleń, treningów.
Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia usługi wsparcia przez specjalistów posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe, tj.: studia magisterskie na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów, szkoleń, treningów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.2) Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału
w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia (dotyczy Wykonawcy /Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia)
–wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
3) Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału
w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia (dotyczy podmiotu trzeciego)
– wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy)
4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP (podział zadań Wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie
zamówienia) - wypełnione zgodnie
z Załącznikiem nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy).
5) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00357476/01 z dnia 2024-06-07
2024-nr 5 do SWZ;
6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy).
7) Stosowne Pełnomocnictwo(a) lub inny dokument(y) potwierdzający(e) umocowanie do reprezentowania Wykonawcy
(jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika
z dokumentów rejestrowych Wykonawcy).
a) Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do działania w imieniu Wykonawcy w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
b) Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w sposób określony
w § 7 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020
r. poz. 2452), tj. co do zasady w oryginale, w takiej samej formie, jak składana oferta. Dopuszcza się również złożenie
elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa, sporządzonego uprzednio
w formie pisemnej – takie odwzorowanie poświadcza notariusz kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub mocodawca -
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Elektroniczna kopia
pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez samego pełnomocnika.
c) Zasady określone w pkt.6, 6a i 6b stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego
zasoby na zasadach określonych w Rozdziale III SWZ lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym
zasoby na takich zasadach.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oferta musi spełniać następującewymagania:
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz
z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
- Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania
i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za
wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują
w oświadczeniu dołączonym do oferty (załącznik nr 4 do SWZ), które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
- Przed podpisaniem Umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może żądać przedstawienia Umowy, kopii
umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- Wspólników spółki cywilnej traktuje się jak Wykonawców występujących wspólnie. Obowiązek ustanawiania pełnomocnika,
o którym mowa powyżej, nie dotyczy spółek cywilnych, o ile ich reprezentacja wynikać będzie
z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy na warunkach określonych w § 8 Projektu umowystanowiącego załącznik nr 6 i nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-11 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: http://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-11 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę na postawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. oszczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Konserwacja budynków i lokali komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Wyposażenie pracowni informatycznej oraz pracowni magazynier-logistyk w sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Batorego w Koninie
- "Dostawa ziemniaków i jabłek"
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego świeżego oraz wędlin i wyrobów wędliniarskich
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- Usługa szkolenia: "Operator koparkoładowarki (wszystkie typy) kl.III z modułem ograniczania odpadów budowlanych"
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.