Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-30
Gliwice: Wymiana okien drewnianych na okna PCV
w obiektach Politechniki Śląskiej w Katowicach
OZ/B/80/EŚ/07
Numer ogłoszenia: 129237 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax 0322371334, 2372255, 2372660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien drewnianych na okna PCV w obiektach Politechniki Śląskiej w Katowicach OZ/B/80/EŚ/07.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wymiany okien drewnianych na okna z PCV, w podziale na dwa zadania. Zadanie 1 - Wymiana okien w budynku Biblioteki. Przedmiot zamówienia dotyczy wymiany 15 okien (dwóch różnych typów) obejmujące m.in.: - demontaż okien drewnianych i parapetów, - montaż nowych okien z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, - obróbki tynkarskie. Szczegółowy zakres prac znajduje się w Opisie Technicznym. Zadanie 2 - Wymiana okien w budynku Wydziału Transportu. Przedmiot zamówienia dotyczy wymiany 25 okien i drzwi balkonowych (pięciu różnych typów) obejmujące m.in.: - demontaż okien i drzwi balkonowych drewnianych i parapetów, - montaż nowej stolarki z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, - obróbki tynkarskie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 49.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium: 2 300,00 zł., w tym na zadanie 1: 1 000,00 zł, na zadanie 2 - 1 300,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w z art.22 ust. 1 ustawy Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Prowadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj., dotyczących montażu okien PCV o wartości min. 40.000 zł brutto każda Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz aby osoby te były wpisane do Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. 3.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania 3.2. Dokument potwierdzający należyte wykonanie - minimum 3 robót wymienionych w powyższym wykazie 4.1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4.2. Kopie uprawnień budowlanych 4.3. Kopie zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska Biuro Zamówień Publicznych pok.509, ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 08:00, miejsce: Politechnika Śląska Biuro Zamówień Publicznych pok.510, ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana okien w budynku Biblioteki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy wymiany 15 okien (dwóch różnych typów) obejmujące m.in.: - demontaż okien drewnianych i parapetów, - montaż nowych okien z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, - obróbki tynkarskie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana okien w budynku Wydziału Transportu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy wymiany 25 okien i drzwi balkonowych (pięciu różnych typów) obejmujące m.in.: - demontaż okien i drzwi balkonowych drewnianych i parapetów, - montaż nowej stolarki z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, - obróbki tynkarskie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przeprowadzenie szkoleń dla kadry naukowej w zakresie kształtowania kompetencji cyfrowych - Statystyka zastosowania praktycznego w medycynie. Znak sprawy: DZPZ.283.34.2025.MK
- Zakup wraz z dostawą chemii gospodarczej, materiałów i narzędzi do utrzymania czystości oraz środków czystości BHP dla pracowników MZUK
- Budowa oświetlenia na ul. Nad Łąkami
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku MZUK w Gliwicach
- Wykonanie usług porządkowych w budynku siedziby Dyrekcji ZBMIITBS Sp. z o.o. oraz w siedzibach Rejonów Obsługi Mieszkańców Nr 4 ,6 i 10 w Gliwicach - pełna nazwa - w dokumentach zamówienia
- Remont drzwi garażowych w Areszcie Śledczym w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe obiektów ZS Tułowice
- Wymiana stolarki okiennej wraz z podokiennikami zewnętrznymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- wykonanie rob. budowl. dla zadania pn. "Efektywny energetycznie szpital w Zgorzelcu - poradnie lekarskie ul. Broniewskiego 27b", kt. celem jest poprawa efekt. energet. bud. przy ul. Bron. 27b w Zg-cu
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Statystycznego w Zielonej Górze przy ulicy Spokojnej 1
- Wymiana stolarki okiennej w Pałacu Myszkowskich w Książu Wielkim - etap 2
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.