eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tu³owiceRoboty remontowe obiektów ZS Tu³owice



Og³oszenie z dnia 2025-04-15

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty remontowe obiektów ZS Tu³owice

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZESPÓ£ SZKÓ£ W TU£OWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532320141

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tu³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-130

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774277036

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tltulowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.tltulowice.pl/nowa/index.php

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

szko³a publiczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty remontowe obiektów ZS Tu³owice

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fba1ce1a-733f-4180-b8d9-3f3f4341b5fa

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00192720

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00188527/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Remont kuchni szkolnej oraz ogrodzenia przy Zespole Skó³ w Tu³owicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fba1ce1a-733f-4180-b8d9-3f3f4341b5fa

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
4. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (zw. dalej
„rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych”).
2. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej . „rozporz±dzenie Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci”), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
3. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty , inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
4. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
5. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku
za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów
elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego.
Z uwagi na limit znaków pozosta³e wymagania zawarte s± w Rozdziale 7 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Podano w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Podano w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DG.26.02.2025.JM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- rozebranie p³ytek ceramicznych jako ok³adzin ¶cian oraz pod³óg,
- demonta¿ sufitu podwieszanego oraz kana³ów wentylacji mechanicznej,
- zeskrobanie starych pow³ok tynkarskich oraz malarskich,
- wykonanie izolacji p. wilgociowej i gruntowanie ¶cian,
- wykonanie posadzek samopoziomuj±cych,
- wykonanie nowych tynków wew., posadzek i ¶cian z kafli ceramicznych,
- malowanie ¶cian,
- monta¿ okien drewnianych w miejsce istniej±cych,
- monta¿ sufitu podwieszanego,
- monta¿ okapów kuchennych, kana³ów wentylacyjnych i wentylatorów.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - K³adzenie p³ytek

45421132-8 - Instalowanie okien

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

44220000-8 - Stolarka budowlana

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-14

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie poni¿szych kryteriów oceny ofert:
1. Cena waga 60/100 pkt.
2. Gwarancja 40/100 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- rozebranie p³ytek ceramicznych jako ok³adzin fundamentów i s³upów ogrodzenia,
- oczyszczenie powierzchni cementowych,
- wykonanie izolacji p. wilgociowej z zastosowaniem równie¿ folii kube³kowej,
- wykonanie nowych tynków zewnêtrznych z zastosowaniem k±towników,
- malowanie powierzchni otynkowanej farbami silikatowymi,
- monta¿ ok³adzin kamiennych na s³upach i fundamentach,
- oczyszczenie i malowanie przêse³ metalowych ogrodzenia,
- wywóz gruzu i uporz±dkowanie terenu po zakoñczeniu prac.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45410000-4 - Tynkowanie

45431000-7 - K³adzenie p³ytek

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262512-3 - Kamieniarskie roboty wykoñczeniowe

45262670-8 - Obróbka metali

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie poni¿szych kryteriów oceny ofert:
1. Cena waga 60/100 pkt.
2. Gwarancja 40/100 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u
w postepowaniu okre¶lone w art. 112 ustawy Pzp, w szczególno¶ci dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

Weryfikacja spe³niania tego warunku dokonywana jest w oparciu o dotychczas realizowane zamówienia oraz osoby wskazane do realizacji zamówienia.


1. Czê¶æ zamówienia nr 1:
Wykonawca w celu potwierdzenia, ¿e:
Spe³nia warunek, dotycz±cy zdolno¶ci technicznej, zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - wykona³ co najmniej
- jedno zadanie o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. jedn± robotê budowlan±, polegaj±c± na wykonaniu remontu lub przebudowy w budynku wpisanym do rejestru lub do ewidencji zabytków, o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 120.000,00 z³ brutto.
Wykonawca winien z³o¿yæ dowody potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie i prawid³owo zakoñczone.

2. Czê¶æ zamówienia nr 2:
Wykonawca w celu potwierdzenia, ¿e:
Spe³nia warunek, dotycz±cy zdolno¶ci technicznej, zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - wykona³ co najmniej
- jedno zadanie o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. jedn± robotê budowlan±, polegaj±c± na wykonaniu remontu lub przebudowy w budynku wpisanym do rejestru lub do ewidencji zabytków, o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 120.000,00 z³ brutto.
Wykonawca winien z³o¿yæ dowody potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie i prawid³owo zakoñczone.


Ocena spe³niania warunku nast±pi na podstawie z³o¿onego w ofercie o¶wiadczenia
o spe³nianiu warunków udzia³u w postepowaniu.
Nastêpnie na podstawie dokumentów potwierdzaj±cych wykonanie ww. robót, tj. na podstawie wykazu robót, stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ oraz dokumentów potwierdzaj±cych nale¿yte wykonanie robót.

W przypadku sk³adania oferty na obie czê¶ci zamówienia Zamawiaj±cy dopuszcza wykazanie jako do¶wiadczenia tej samej roboty budowanej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty – wzór wykazu zrealizowanych robót stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ,

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Kosztorys inwestorski. 2. O¶wiadczenie dot. art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego. 3. Pe³nomocnictwo do podpisania umowy(je¿eli dotyczy). 4. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego
(je¿eli dotyczy). 5. O¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni
wykonawcy (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z umowy spó³ki, b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê).
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne
pe³nomocnictwo - nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê. Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4). Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie
(przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika)
5) W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy mo¿e okre¶liæ
wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w inny sposób ni¿ w odniesieniu do pojedynczych wykonawców, je¿eli jest to
uzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu.
6) Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia.
7). Ka¿dy z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenia (stanowi±ce
za³±cznik nr 2 oraz 3 do SWZ) potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia.
8) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy okre¶lony zosta³ w SWZ w Rozdziale 17 oraz we wzorach umów - odpowiedni dla czê¶ci zamówienia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-30 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-30 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-29

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.