eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinGospodarstwo Rolne - Pobłocie Wielkie, gm. Karlino, pow. Białogard

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-20

Szczecin: Gospodarstwo Rolne - Pobłocie Wielkie, gm. Karlino, pow. Białogard
Numer ogłoszenia: 129351 - 2010; data zamieszczenia: 20.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52407 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, Al. Jana Pawła II 42, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4318102, faks 091 4318097, 4405101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Gospodarstwo Rolne - Pobłocie Wielkie, gm. Karlino, pow. Białogard.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Miejsce realizacji: Grunty rolne należące do AGRO ALMARI Spółka z o.o. w Pobłociu Wielkim, gm. Karlino - działki nr 37, 38, 16/6, 16/8, 25, 27, 34/11 obręb Pobłocie Wielkie, woj. zachodniopomorskie Roboty będące przedmiotem zamówienia zlokalizowane są we wsi Pobłocie Wielkie w gm. Karlino na gruntach rolnych w całości należących do AGRO ALMARI Spółka z o.o. w Pobłociu Wielkim. Objęty projektem modernizacji urządzeń melioracji wodnych szczegółowych obszar położony jest w zlewni kanału Krzywy Róg, który stanowi lewobrzeżny dopływ rzeki Parsęty. Powierzchnia zlewni kanału w znacznej jego części stanowi grunty rolne, w części lasy, a częściowo jest zabudowana. Występujące na tym terenie grunty rolne na początku lat 60-tych ubiegłego wieku zostały zmeliorowane. Obecnie grunty te charakteryzują się niekorzystnym nadmiernym uwilgotnieniem gleby wynikającym z dekapitalizacji istniejących na min urządzeń melioracji wodnych szczegółowych. Stan techniczny tych urządzeń jest zły. W wielu miejscach urządzenia uległy dekapitalizacji, co powoduje wtórne zabagnienie gruntów użytkowanych rolniczo, co przyczynia się w okresie wiosennym z późniejszym przystąpieniem do upraw polowych a w okresie zbiorów po opadach uniemożliwia wręcz prowadzenie zbiorów. W wielu miejscach występują wymokliska - brak wschodów. W skutek zużycia materiału dochodzi cyklicznie w wielu miejscach do załamywania się istniejących rurociągów drenarskich (sączków i zbieraczy), w efekcie czego w zagłębieniach terenowych powstają rozlewiska wody i podtopienia gruntów rolnych uniemożliwiających niejednokrotnie wjazd na nie maszynom rolniczym oraz powodujących znaczne straty w plonowaniu upraw. Grunty te, ze względu na panujące na nich wadliwe stosunki wodno-gruntowe, wymagają odwodnienia poprzez remont istniejących na tym obszarze urządzeń melioracji wodnych. Stan techniczny kanału Krzywy Róg również jest niezadowalający w wielu miejscach są wypłacenia podpiętrzające wodę w kanale, co przekłada się na utrudnienie odpływu z istniejącej sieci drenarskiej. Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu na gruntach rolnych we wsi Pobłocie Wielkie należących do AGRO ALMARI Spółka z o.o. w Pobłociu Wielkim remontu (modernizacji) urządzeń melioracji wodnych szczegółowych, w tym: 1. odcinkowej modernizacji (remontu) kanału Krzywy Róg w km 6+100 - 8+700 oraz rowów odpływowych KR-13, KR-14, KR-14a, KR-16, KR-16a wraz ze zlokalizowanymi na nich budowlami (przepusty, zastawki), 2. rurociągu betonowego o średnicy 30 cm na długości 692 m, 3. rurociągu betonowego o średnicy 40 cm na długości 1788 m, 4. sieci rurociągów drenarskich po trasach istniejących wraz ze studniami drenarskimi w ilości 19 szt. i wylotami drenarskimi w ilości 32 szt.: a) powierzchnia drenowania 133,01 ha, z czego: - drenowania systematycznego na gruntach ornych o pow. 103,64 ha, - drenowania systematycznego na użytkach zielonych o pow. 29,37 ha, b) sączki o średnicy 5 cm, c) zbieracze o średnicy 7,5 - 15 cm, d) min. głębokość ułożenia sączków 0,8 m e) min. głębokość ułożenia zbieraczy 0,95 m. Zamówienie obejmuje ponadto: geodezyjne wytyczanie i inwentaryzację powykonawczą, opłaty związane z zajęciem pasa drogowego, wykonanie robót tymczasowych, wybudowanie, utrzymanie i likwidację objazdów/przejazdów i organizacji ruchu na czas trwania budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, naprawienie ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonym osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia publicznego. W rejonie urządzeń podziemnych roboty należy wykonywać w uzgodnieniu z właścicielami urządzeń i pod ich nadzorem. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest ze środków strukturalnych Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 (PROW 2007-2013). Działanie 125: Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa. Schemat II: Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kornas PBI Kornas Sp. z o.o. ul. Św. Wojciecha 10, 78-100 Kołobrzeg, ul. Św. Wojciecha 10, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3147716,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1823600,29

  • Oferta z najniższą ceną: 1487865,25 / Oferta z najwyższą ceną: 3104669,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.