eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Adaptacja poddaszy a także wykoanie niezbędnych zadań modernizacyjnych ulepszających obecnie wykorzystywane pomieszczenia Budynku Głównego Akademii Morskiej w Szczecinie -Etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Szczecin: Adaptacja poddaszy a także wykoanie niezbędnych zadań modernizacyjnych ulepszających obecnie wykorzystywane pomieszczenia Budynku Głównego Akademii Morskiej w Szczecinie -Etap II
Numer ogłoszenia: 129425 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 1/2, 70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4809400, fax 091 4809575.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja poddaszy a także wykoanie niezbędnych zadań modernizacyjnych ulepszających obecnie wykorzystywane pomieszczenia Budynku Głównego Akademii Morskiej w Szczecinie -Etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na modernizacji części dachu Budynku Głównego Akademii Morskiej w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 1-2- Etap II. 2.Zakres zamówienia obejmuje między innymi : 2.1 roboty budowlane -wyniesienie gruzu z poddaszy ~ 75 m3 -wymiana niektórych elementów więźby dachowej -wymiana pokrycia z dachówki ceramicznej, łat ułożenie paraizolacji ~ 1300 m2, -izolacja z wełny mineralnej ~ 400 m2, -odgrzybianie i impregnacja więźby -wymiana obróbek blacharskich ~ 148 mb, -wywóz oraz utylizacja gruzu, łomu drewna. 2.2 roboty elektryczne -demontaż zwodów pionowych i poziomych oraz przewodów odprowadzających łącznie z elementami mocującymi do budynku ~200m, -wykonanie nowej instalacji odgromowej (zwody pionowe, zwody poziome, odprowadzenia, elementy kompensujące zmiany termiczne, złącza krzyżowe, uchwyty stałe uniemożliwiające przesuw i umożliwiające odkształcenia termiczne, wsporniki do przewodów), -wykonaniu pomiarów instalacji odgromowej. Szczegółowy opis robót zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 6 do SIWZ) oraz przedmiar robót( zał. nr 7 do SIWZ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie przed otwarciem ofert wadium w wysokości 6 000 zł. (sześć tysięcy) 2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1)pieniądzu, który należy wpłacić przelewem na konto nr 16124018641111000022055615 (liczy się data zaksięgowania kwoty na rachunku Zamawiającego), 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ. U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w ust. 2 oraz którzy złożą wymagane oświadczenia i dokumenty. 2.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1, a w szczególności: 1)wykonali min. 2 prace w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia ( min 50% wartości oferty brutto dla każdej z 2)dysponują min jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia :do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej i spełniającą inne wymagania wynikające z ustawy Prawo budowlane, 3)posiadają ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00zł.; Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił na podst. Art. 26 ust. 3 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust. 1 ustawy - zał. nr 2 do SIWZ, 2)pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale III ust. 1 SIWZ (tylko w przypadku składania oferty wspólnej), 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźba kary, nie dotyczy przedsiębiorców będącymi osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne, 6)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, ze Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, ze uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 7)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 8)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczy w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub części zamówienia na zał. nr 4 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje minimum jedną osobą posiadającą wymagane uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, załączając do oferty kserokopie wymaganych uprawnień wraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 9)wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że prace zostały wykonane należycie np. referencje lub inne dokumenty, (zał. nr 5 do SIWZ), Zamawiający uzna warunek za spełniony po wykazaniu minimum dwóch robót spełniających powyższe warunki tz. remont dachu z dachówki ceramicznej min. 50 % wartości oferty brutto dla każdej z tych robót. 10) kserokopię ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Morska w Szczecinie Dział Techniczny pok. nr 72 ul. Wały Chrobrego 1-2 70-500 Szczecin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Akademia Morska w Szczecinie Dział Techniczny pok. nr 72 ul. Wały Chrobrego 1-2 70-500 Szczecin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Jawne otwarcie ofert odbędzie sie 08.07.2008 o godz. 13:00 w siedzibie Zamawiającego -Sala Tradycji pok. nr 58 ul. wały Chrobrego 1-2 w Szczecinie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.