Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-16
Wrocław: Dostawa kserokopiarek oraz zasilacza awaryjnego UPS
Numer ogłoszenia: 129435 - 2014; data zamieszczenia: 16.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kserokopiarek oraz zasilacza awaryjnego UPS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kserokopiarek oraz zasilacza awaryjnego UPS. Zamówienie podzielono na 2 odrębne przedmioty zamówienia. Przedmiot zamówienia nr 1: 1. Kserokopiarka czarno - biała - ilość 1 szt. 2. Kserokopiarka kolorowa - ilość 1 szt. Kserokopiarki mają być dostarczone i zainstalowane z pełnymi tonerami (wykluczone tonery startowe), wraz z jednym dodatkowym pełnym tonerem dla kopiarki czarno-białej i dodatkowym kompletem pełnych tonerów dla kopiarki kolorowej. Szczegółowy opis sprzętu zawierający parametry techniczne - wg załącznika nr 6 do SIWZ Przedmiot zamówienia nr 2: 1. Zasilacz awaryjny UPS - ilość 1 szt. Szczegółowy opis sprzętu zawierający parametry techniczne - wg załącznika nr 7 do SIWZ Szczegółowy opis (parametry techniczne) zamawianego sprzętu opisano w załącznikach nr 6, 7 do SIWZ. Dostarczany sprzęt winien posiadać parametry nie gorsze niż podane w wymienionych załącznikach nr 6, 7 do SIWZ dla danego przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00-5, 30.20.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru Formularza Ofertowego
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru Formularza Ofertowego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru Formularza Ofertowego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru Formularza Ofertowego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru Formularza Ofertowego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dla przedmiotu 1 - Wykonawca dołączy do oferty: a) deklarację zgodności z UE, b) certyfikat w zakresie zarządzania jakością ISO 9001:2008, c) oświadczenie Wykonawcy, że na zaoferowane urządzenia udziela 36 miesięcznej gwarancji - wg załącznika nr 5, d) oświadczenie Wykonawcy, że wraz z dostawą urządzeń zostaną dostarczone instrukcje obsługi oraz inne dokumenty wystawione przez Wykonawcę - wg załącznika nr 5, e) oświadczenie Wykonawcy, że serwis dla kserokopiarek oraz zasilacza awaryjnego UPS będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta - wg załącznika nr 5, f) oświadczenie, że oferowany sprzęt posiada stosowne atesty dopuszczające użytkowanie w pomieszczeniach biurowych - wg załącznika nr 5. Dla przedmiotu 1 - Wykonawca dołączy do oferty: a) oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane kserokopiarki będą współpracować z systemem Page Scope Enterprise Suite firmy Konica Minolta (w szczególności z modułami Authentication Manager i My Print Manager) - wg załącznika nr 5, b) oświadczenie Wykonawcy, że kserokopiarki będą dostarczone i zainstalowane z pełnym tonerem (wykluczone tonery startowe) wraz z jednym dodatkowym pełnym tonerem dla kserokopiarki czarno-białej i dodatkowym kompletem pełnych tonerów dla kserokopiarki kolorowej - wg załącznika nr 5, c) adres strony internetowej, na której możliwy będzie po zakupie, stały dostęp do sterowników kserokopiarek oraz opis procedury dostępu do tych sterowników - wg załącznika nr 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wyjątkiem od tej reguły mogą być wyniki testów wydajnościowych i certyfikat.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kserokopiarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kserokopiarka czarno - biała - ilość 1 szt. 2. Kserokopiarka kolorowa - ilość 1 szt. Kserokopiarki mają być dostarczone i zainstalowane z pełnymi tonerami (wykluczone tonery startowe), wraz z jednym dodatkowym pełnym tonerem dla kopiarki czarno-białej i dodatkowym kompletem pełnych tonerów dla kopiarki kolorowej. Szczegółowy opis sprzętu zawierający parametry techniczne - wg załącznika nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zasilacza awaryjnego UPS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasilacz awaryjny UPS - ilość 1 szt. Szczegółowy opis sprzętu zawierający parametry techniczne - wg załącznika nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzędu Miasta w Redzie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.