Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-13
Katowice: Dostawa zestawu do histeroskopu
Numer ogłoszenia: 129606 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach, ul. Medyków 14, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7894131, fax 032 2526727, 7894001-02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu do histeroskopu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 1. Pompa perystaltyczna do Histeroskopii, regulowany przepływ 0-500 ml, nastawne ciśnienie robocze 10-200mmHg. Stały pomiar ciśnienia, alarm przekroczenia parametrów ciśnienia, dwa autoklawowalne dreny, pojemnik 3-5l. Szt. 1 2. Płaszcz histeroskopu do optyk 4 mm, z dwoma obrotowymi kranikami, kanałem roboczym 5fr, wyposażonym w jeden zawór typu LUER-LOCK. Dopasowany do optyki typu Storz, której Zamawiający jest w posiadaniu. Szt.1 3. Kabel HF, monopolarny, urologiczny, autoklawowalny do diatermii typu ERBE, której Zamawiający jest w posiadaniu. Szt. 1 4. Łyżeczka biopsyjna, do histeroskopii, 5Fr, dł. 450 mm, narzędzie półsztywne Szt. 1 5. Nożyczki histeroskopowe, 5fr, dł. 450 mm, narzędzie półsztywne. Szt. 1 6. Resektoskop 26-27 Fr, element roboczy, wersja aktywna. 7. Płaszcz resektoskopu 26-27Fr, z obturatorem. Obrotowe kraniki, przystosowany do ciągłej irygacji i ssania. 8. Elektroda do resektoskopu typu pętla, 26-27fr. Szt. 2 9. Elektroda do resektoskopu, waporyzacyjna, rolkowa, karbowana, 26-27fr. Szt. 2 10. Pojemnik z tworzywa sztucznego, dwupoziomowy, z trawką silikonową, przeźroczysta pokrywa, silikonowe pozycjonery, wymiary 147 x 330 x 101 mm. Szt. 1 11. Kamera Medyczna 3 - przetwornikowa wraz z konsolą sterującą -1 4CCD HAD, system PAL, rozdzielczość powyżej 1100 linii, czułość poniżej 0,3 luxa, zoom optyczny, wodoodporna głowica, przysłona elektroniczna o szybkości 1/100 000, archiwizacja obrazu uruchamiana z głowicy kamery, pamięć ostatnich nastawów, pamięć balansu bieli, menu wyświetlane na monitorze. Wyjścia sygnału: 1 x Y C, 1 x BNC, 1 x BNC. Szt. 1 12. Monitor medyczny 19, rozdzielczość 1280x1024 (SXGA), jasność 450cd m2, kontrast 650:1, format 5:4, kąt widzenia 178 stopni, czas reakcji 10-16ms, wejścia: DVI, HD-SDI, HD-RGBS, HD-YP, VGA, SOG, S-video, Composite, wyjścia: DVI, HD-SDI, SDI, HD-RGBS, RGBS, HD-YP, VGA, SOG, S-video. Szt. 1 13. Światłowód o średnicy 3,5mm, długość min 230cm, do źródeł światła typu XENON, Halid, odporny na wysoką temperaturę, wzmacniany oplotem metalowym, dopasowany do źródłą światła typu Storz, którego Zamawiający jest w posiadaniu. Szt. 1 Pakiet nr 2 1. Myjka ultradźwiękowa o wymiarach wewnętrznych minimum 60 x 30 x 15cm z wyjmowanym koszem na narzędzia skopowe Szt. 1
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1.Warunkiem ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia publicznego jest: a) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. 4.1.1. Opis oceny spełnienia warunków: - wykazanie wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (co najmniej jedno zamówienie lub więcej o łącznej wartości odpowiadającej minimum wartości brutto składanej oferty) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, - przedstawienie wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, zgodnie z pkt. 5.1.1 i 5.1.2 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniem ofert. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia oferowanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Katalog lub inny dokument potwierdzający zgodność oferowanego asortymentu z przedmiotem zamówienia. Ponadto: - Oświadczenie art. 22 ust 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 4 SIWZ, - Oświadczenie art. 24 ust 1 pkt.1-10 oraz ust.2 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 5 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. prof. Kornela Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach 40-752 Katowice, ul. Medyków 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. prof. Kornela Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach 40-752 Katowice, ul. Medyków 14, Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pompa perystaltyczna do Histeroskopii, Płaszcz histeroskopu, Kabel HF, Łyżeczka biopsyjna, Nożyczki histeroskopowe, Resektoskop, Elektroda do resektoskopu, Pojemnik z tworzywa sztucznego, Kamera Medyczna 3 - przetwornikowa, Monitor medyczny, Światłowód.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa perystaltyczna do Histeroskopii, regulowany przepływ 0-500 ml, nastawne ciśnienie robocze 10-200mmHg. Stały pomiar ciśnienia, alarm przekroczenia parametrów ciśnienia, dwa autoklawowalne dreny, pojemnik 3-5l. Szt. 1 Płaszcz histeroskopu do optyk 4 mm, z dwoma obrotowymi kranikami, kanałem roboczym 5fr., wyposażonym w jeden zawór typu LUER-LOCK. Dopasowany do optyki typu Storz, której Zamawiający jest w posiadaniu. Szt. 1 Kabel HF, monopolarny, urologiczny, autoklawowalny do diatermii typu ERBE, której Zamawiający jest w posiadaniu. Szt. 1 Łyżeczka biopsyjna, do histeroskopii, 5Fr, dł. 450 mm, narzędzie półsztywne. Szt. 1 Nożyczki histeroskopowe, 5fr, dł. 450 mm, narzędzie półsztywne. Szt. 1 Resektoskop 26-27 Fr, element roboczy, wersja aktywna. Dopasowany do optyki typu Storz, której Zamawiający jest w posiadaniu Szt. 1 Płaszcz resektoskopu 26-27Fr, z obturatorem. Obrotowe kraniki, przystosowany do ciągłej irygacji i ssania. Dopasowany do optyki typu Storz, której Zamawiający jest w posiadaniu. Szt. 1 Elektroda do resektoskopu typu pętla, 26-27fr. Szt. 2 Elektroda do resektoskopu, waporyzacyjna, rolkowa, karbowana, 26-27fr. Szt. 2 Pojemnik z tworzywa sztucznego, dwupoziomowy, z trawką silikonową, przeźroczysta pokrywa, silikonowe pozycjonery, wymiary 147x330x101mm. Szt. 1 Kamera Medyczna 3 - przetwornikowa wraz z konsolą sterującą -1 4CCD HAD, system PAL, rozdzielczość powyżej 1100 linii, czułość poniżej 0,3 lux a, zoom optyczny, wodoodporna głowica, przysłona elektroniczna o szybkości 1/100 000, archiwizacja obrazu uruchamiana z głowicy kamery, pamięć ostatnich nastawów, pamięć balansu bieli, menu wyświetlane na monitorze. Wyjścia sygnału: 1 x Y C, 1 x BNC, 1 x BNC. Szt. 1 Monitor medyczny 19, rozdzielczość 1280x1024 (SXGA), jasność 450cd m2, kontrast 650:1, format 5:4, kąt widzenia 178 stopni, czas reakcji 10-16ms, wejścia: DVI, HD-SDI, HD-RGBS, HD-YP, VGA, SOG, S-video, Composite, wyjścia: DVI, HD-SDI, SDI, HD-RGBS, RGBS, HD-YP, VGA, SOG, S-video. Szt. 1 Światłowód o średnicy 3,5mm, długość min 230cm, do źródeł światła typu XENON, Halid, odporny na wysoką temperaturę, wzmacniany oplotem metalowym, dopasowany do źródłą światła typu Storz, którego Zamawiający jest w posiadaniu. Szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Myjka ultradźwiękowa o wymiarach wewnętrznych minimum 60 x 30 x 15cm z wyjmowanym koszem na narzędzia skopowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjka ultradźwiękowa o wymiarach wewnętrznych minimum 60 x 30 x 15cm z wyjmowanym koszem na narzędzia skopowe Szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Wykonywanie prac malarskich oraz robót ogólnobudowlanych w siedzibie RCKiK w Katowicach oraz w podległych Terenowych Oddziałach w zależności od potrzeb Zamawiającego"
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Dostawy różnych artykułów spożywczych sypkich na potrzeby trzech jednostek organizacyjnych OISW w Katowicach
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzeniu mieszanin do żywienia pozajelitowego dla noworodków i wcześniaków wraz z dostawą gotowej mieszaniny w postaci worków
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
- Przebudowa pomieszczeń przyziemia w budynku A na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Dostawy drobnego sprzętu medycznego i środków ochrony indywidualnej - ZP-3/25
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.