eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaWYKONANIE PODWÓJNEGO POWIERZCHNIOWEGO UTRWALENIA NAWIERZCHNI DRÓG POWIATOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-18

Piła: WYKONANIE PODWÓJNEGO POWIERZCHNIOWEGO UTRWALENIA NAWIERZCHNI DRÓG POWIATOWYCH
Numer ogłoszenia: 12965 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pile, ul. Walki Młodych 78, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 349-08-84, fax 0-67 349-08-81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PODWÓJNEGO POWIERZCHNIOWEGO UTRWALENIA NAWIERZCHNI DRÓG POWIATOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Gmina Wysoka: a) dr. nr 29349 Rudna - Grabówko 6.000 m2 b) dr. nr 29361 Łobżenica - Kunowo - Kijaszkowo 6.000 m2 c) dr. nr 29362 Wiktorówko - Wysoka 5.500 m2 d) dr. nr 29363 Młotkowo - Jeziorki Kosztowskie 3.000 m2 Razem Gmina Wysoka: 20.500 m2 2) Gmina Białośliwie: a) dr. nr 29363 na odcinku Nieżychowo - Białośliwie 10.000 m2 Razem Gmina Białośliwie: 10.000 m2 3) Gmina Miasteczko Krajeńskie: a) dr. nr 29376 Brzostowo Nowe - M. Krajeńskie 3.300 m2 b) dr. nr 29350 Wysoka - Grabówno 2.450 m2 Razem Gmina Miasteczko Krajeńskie: 5.750 m2 4) Gmina Łobżenica: a) dr. nr 29332 Osowo - Łobżenica 5.000 m2 b) dr. nr 29359 Luchowo - Dźwierszno Małe 8.250 m2 c) dr. nr 29361 Łobżenica - Kunowo - Kijaszkowo 8.000 m2 d) dr. nr 29367 Łobżenica - Witosław 10.000 m2 Razem Gmina Łobżenica: 31.250 m2 5) Gmina Wyrzysk: a) dr. nr 29364 Falmierowo - Gromadno 2.000 m2 Razem Gmina Wyrzysk: 2.000 m2 6) Gmina Ujście: a) dr. nr nr 29222 Stobno - Ługi Ujskie 5.500 m2 b) dr. nr 29233 Nowa Wieś Ujska-Nietuszkowo 4.000 m2 Razem Gmina Ujście: 9.500 m2 7) Gmina Szydłowo: a) dr. nr 29138 Płytnica - Krępsko 3.500 m2 b) dr. nr 29142 Dobino - Szydłowo 2.500 m2 c) dr. nr 29145 Stara Łubianka - Szydłowo 1.800 m2 d) dr. nr 29150 Róża Wlk. - Szydłowo 5.000 m2 e) dr. nr 29152 Róża Wlk. - St. Stobno 2.500 m2 f) dr. nr 29153 dr. nr 179 - Kotuń - Stobno 2.500 m2 Razem Gmina Szydłowo: 17.800 m2 8) Gmina Kaczory: a) dr. nr 29348 Zelgniewo - Piła 3.000 m2 b) dr. nr 29402 Zelgniewo - Kaczory 4.000 m2 c) dr. nr 29405 Kaczory - Chodzież 3.180 m2 Razem Gmina Kaczory: 10.180 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 15 000 złotych. (słownie: piętnaście tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winien spełnić każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. Firma Wykonawcy nie może być w stanie upadłości. Warunki szczegółowe Wymagane doświadczenie Wykonawcy a) Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót obejmujących powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg; b) wymagana ilość zrealizowanych usług Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich dwóch lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg na powierzchni co najmniej 50.000 m2. Potencjał kadrowy a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby zdolne wykonać zamówienie. Potencjał techniczny Wymaga się, aby Wykonawca dysponował w pełni sprawnym sprzętem wymienionym w opisie Zamówienia - w części -Sprzęt Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca jest zobowiązany udokumentować: a)Posiadanie zasobów finansowych, lub zdolności kredytowej w minimalnej wysokości 200.000 złotych. b) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Warunki płatności Wykonawca może wystawić 8 faktur VAT - po jednej za wykonanie robót objętych zamówieniem na terenie każdej gminy. Zapłata należności uwarunkowana jest bezusterkowym odbiorem robót. Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury, w formie przelewu z rachunku Zamawiającego z uwzględnieniem rozdziału ogólnej wartości wynagrodzenia, na kwartały: II kwartał 2008 r - 75%, III kwartał 2008 r - 25%. Harmonogram robót i płatności Wykonawca jest zobowiązany sporządzić harmonogram robót i płatności, uwzględniający etapy robót, oraz terminy płatności. Gwarancja za wykonane roboty Wykonawca nie może zaoferować terminu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż sześć miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie Wykonawcy, że reprezentowana przez Niego firma nie jest w stanie upadłości. Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: Informację o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich dwóch lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 - doświadczenie Wykonawcy, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców. Do informacji Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny być wystawione przez inwestora (Zamawiającego)lub Generalnego Wykonawcę (jeżeli Wykonawca był podwykonawcą). Informacje na temat potencjału kadrowego, jakim dysponuje Wykonawca: Informacja o osobie, która pełnić będzie funkcję kierownika robót. Informację o posiadanym sprzęcie wymaganym do wykonania zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 - Wykaz sprzętu. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie weśniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja winna potwierdzać spełnienie warunku. Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Harmonogram robót i płatności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Pile, ul. Walki Młodych 78, 64-920 Piła.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Walki Młodych78 64-920 Piła w pokoju nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.