Ogłoszenie z dnia 2016-05-20
Warszawa: Świadczenie usługi utrzymania i wsparcia dla Systemu Administracji, zwanego dalej Systemem SA
Numer ogłoszenia: 129710 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, ul. St. Dubois 5A, 00-184 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5970927, faks 022 5970937.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi utrzymania i wsparcia dla Systemu Administracji, zwanego dalej Systemem SA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usługi utrzymania i wsparcia Systemu SA.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.23.00.00 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania 72.24.00.00 - Usługi analizy systemu i programowania 72.24.40.00 - Usługi prototypowania 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PENTACOMP SYSTEMY INFORMATYCZNE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PENTACOMP SYSTEMY INFORMATYCZNE S.A.
- Pentacomp Systemy Informatyczne S.A., Aleje Jerozolimskie 179, 02-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73520,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90397,62
Oferta z najniższą ceną: 90397,62 / Oferta z najwyższą ceną: 90397,62
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia przeprowadziło postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego pn. Świadczenie usługi utrzymania systemu informatycznego System Administracji, zwanego dalej System SA, znak sprawy: WZP.221.58.2014. Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej w dniu 2014-06-11 i opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod numerem 2014/S 112-197621 w dniu 2014-06-13, a umowa nr CSIOZ/101/2014 została zawarta w dniu 2014-09-15 z Wykonawcą Pentacomp Systemy Informatyczne S.A., ul. Lektykarska 29, 01-687 Warszawa (adres obecny: Aleje Jerozolimskie 179, 02-222 Warszawa). Wobec czego zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego temu samemu Wykonawcy. W ramach udzielanego zamówienia uzupełniającego, Wykonawca zamówienia podstawowego, firma Pentacomp Systemy Informatyczne S.A., będzie realizowała zamówienie polegające na powtórzeniu przedmiotu zamówienia podstawowego, to jest m.in. będzie zapewniać usługi wsparcia i konsultacji w zakresie utrzymania Systemu SA. Wobec powyższego należy podkreślić, iż zostały spełnione wszystkie przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki w przedmiotowym postępowaniu. Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki: (...) 6) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie narzędzia informatycznego do rozpoznawania w nieprzetworzonych danych tekstowych, czyli treściach internetowych ofert pracy, ściśle określonych jednostek nazwanych.
- Pełnienie roli wspierającej integrację działań dziedzinowych i informatycznych w ramach projektu: Wdrożenie słownika LOINC w obszarze diagnostyki laboratoryjnej oraz opracowanie prototypu Systemu(...)
- Usługa serwisu pogwarancyjnego, wsparcia technicznego i bieżącej konserwacji posiadanego i wdrożonego systemu informatycznego mMedica wraz z e-Rejestracją na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Wykonanie usługi polegającej na rozbudowie systemu wspomagającego zarządzanie kryzysowe w Powiecie Zgorzeleckim w ramach współpracy polsko-czeskiej wraz z dostawą komputerów przenośnych oraz tabletów
- Dostawa i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego wraz ze świadczeniem usług serwisu oraz integracja z istniejącym systemem finansowo-księgowym Enova365.
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych, opracowanie obiektów kategorii "rzeźba terenu", opracowanie arkuszy mapy topograficznej 1:10 000
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.