eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleAktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych, opracowanie obiektów kategorii "rzeźba terenu", opracowanie arkuszy mapy topograficznej 1:10 000



Ogłoszenie z dnia 2025-03-26

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych, opracowanie obiektów kategorii "rzeźba terenu", opracowanie arkuszy mapy topograficznej 1:10 000

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ostrówek 5

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-088

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych, opracowanie obiektów kategorii "rzeźba terenu", opracowanie arkuszy mapy topograficznej 1:10 000

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a80da09c-5323-40a6-9dbd-a72bf6e91f49

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163090

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037538/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.48 AKTUALIZACJA ZBIORÓW DANYCH BAZY DANYCH OBIEKTÓW TOPOGRAFICZNYCH, OPRACOWANIE OBIEKTÓW KATEGORII "RZEŹBA TERENU", OPRACOWANIE ARKUSZY MAPY TOPOGRAFICZNEJ 1:10 000

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a80da09c-5323-40a6-9dbd-a72bf6e91f49

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej
zamowieniapubliczne@opolskie.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący
bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): znajduje się w punkcie 3.1.) niniejszego ogłoszenia.
Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Identyfikator (ID) postępowania na
Platformie e-Zamówienia: znajduje się w punkcie 2.4.) niniejszego ogłoszenia.
- Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
- Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
- Komunikacja w postępowaniu między Zamawiającym, a Wykonawcą, w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem
formularzy do komunikacji na Platformie e-Zamówienia, dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) lub
poczty elektronicznej na adres: zamowieniapubliczne@opolskie.pl. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie
załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub
rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem
wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem
zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej
wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym
podpisem (typ wewnętrzny).
- Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
- Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
- Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca się stosowanie aktualnie
wspieranych wersji oprogramowania.
- W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w kafelku „Moje zgłoszenia w Centrum pomocy” – „Nowe
zgłoszenie" lub w kafelku "FAQ" - "Nie znalazłem rozwiązania, chcę zgłosić problem".
Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zawarte w dokumentach
zamówienia, w szczególności w Rozdziale XXXIX SWZ pt. "OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH I KLAUZULA
INFORMACYJNA Z ART. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej
„rozporządzeniem 2016/679”.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.9.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych, opracowanie obiektów kategorii "rzeźba terenu" - Część 1 - powiat kluczborski:

a) zweryfikować poprawność konwersji danych BDOT10k oraz dokonać niezbędnych modyfikacji i uzupełnienia atrybutów;
b) zweryfikować i zaktualizować BDOT10k w oparciu o materiały źródłowe, w tym uzupełnić obiekty, które dotychczas nie występowały;
c) opracować kategorię obiektów „rzeźba terenu” w zakresie klas obiektów „linia wysokościowa” i „punkt wysokościowy” oraz dokonać niezbędnych uzgodnień z obiektami BDOT10k będącymi z nimi w relacji przestrzennej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

72330000-2 - Usługi w zakresie standaryzacji i klasyfikacji zawartości lub danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona w sposób i na zasadach określonych w Rozdziale XVII SWZ "Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres świadczenia gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

“Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych, opracowanie obiektów kategorii "rzeźba terenu" - Część 2 – miasto Opole

a) zweryfikować poprawność konwersji danych BDOT10k oraz dokonać niezbędnych modyfikacji i uzupełnienia atrybutów;
b) zweryfikować i zaktualizować BDOT10k w oparciu o materiały źródłowe, w tym uzupełnić obiekty, które dotychczas nie występowały;
c) opracować kategorię obiektów „rzeźba terenu” w zakresie klas obiektów „linia wysokościowa” i „punkt wysokościowy” oraz dokonać niezbędnych uzgodnień z obiektami BDOT10k będącymi z nimi w relacji przestrzennej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

72330000-2 - Usługi w zakresie standaryzacji i klasyfikacji zawartości lub danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona w sposób i na zasadach określonych w Rozdziale XVII SWZ "Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres świadczenia gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych, opracowanie obiektów kategorii "rzeźba terenu" Część 3 – powiat kędzierzyńsko-kozielski:

a) zweryfikować poprawność konwersji danych BDOT10k oraz dokonać niezbędnych modyfikacji i uzupełnienia atrybutów;
b) zweryfikować i zaktualizować BDOT10k w oparciu o materiały źródłowe, w tym uzupełnić obiekty, które dotychczas nie występowały;
c) opracować kategorię obiektów „rzeźba terenu” w zakresie klas obiektów „linia wysokościowa” i „punkt wysokościowy” oraz dokonać niezbędnych uzgodnień z obiektami BDOT10k będącymi z nimi w relacji przestrzennej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

72330000-2 - Usługi w zakresie standaryzacji i klasyfikacji zawartości lub danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona w sposób i na zasadach określonych w Rozdziale XVII SWZ "Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres świadczenia gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych, opracowanie obiektów kategorii "rzeźba terenu", opracowanie cyfrowych arkuszy mapy topograficznej 1:10 000" - Część 4 – powiat oleski:

Zakres zamówienia gwarantowanego:

a) zweryfikować poprawność konwersji danych BDOT10k oraz dokonać niezbędnych modyfikacji i uzupełnienia atrybutów;
b) zweryfikować i zaktualizować BDOT10k w oparciu o materiały źródłowe, w tym uzupełnić obiekty, które dotychczas nie występowały;
c) opracować kategorię obiektów „rzeźba terenu” w zakresie klas obiektów „linia wysokościowa” i „punkt wysokościowy” oraz dokonać niezbędnych uzgodnień z obiektami BDOT10k będącymi z nimi w relacji przestrzennej;

Zakres zamówienia objęty prawem opcji – opracowanie do 10 szt. cyfrowych arkuszy mapy topograficznej z obszaru powiatu oleskiego:

d) opracować kategorię obiektów „obiekty kartograficzne” w zakresie klas obiektów „obiekt kartograficzny” i „opis kartograficzny”;
e) wykonać redakcję treści mapy topograficznej w skali 1:10 000 oraz redakcję arkuszy mapy topograficznej wraz z ramką, legendą i opisami pozaramkowymi;
f) wykonać zapis cyfrowy i wydruk ploterowy arkuszy mapy topograficznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

72330000-2 - Usługi w zakresie standaryzacji i klasyfikacji zawartości lub danych

22114300-5 - Mapy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zakres zamówienia objęty prawem opcji – opracowanie do 10 szt. cyfrowych arkuszy mapy topograficznej z obszaru powiatu oleskiego:

1. opracować kategorię obiektów „obiekty kartograficzne” w zakresie klas obiektów „obiekt kartograficzny” i „opis kartograficzny”;
2. wykonać redakcję treści mapy topograficznej w skali 1:10 000 oraz redakcję arkuszy mapy topograficznej wraz z ramką, legendą i opisami pozaramkowymi;
3. wykonać zapis cyfrowy i wydruk ploterowy arkuszy mapy topograficznej.

Zakres zamówienia objęty prawem opcji – opracowanie do 10 szt. cyfrowych arkuszy mapy topograficznej z obszaru powiatu oleskiego:

a) opracowanie 1 cyfrowego arkusza mapy topograficznej w skali 1:10000 na podstawie Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k) w ramach opcji 1,
b) opracowanie 2 cyfrowych arkuszy mapy topograficznej w skali 1:10000 na podstawie Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k) w ramach opcji 2,
c) opracowanie 3 cyfrowych arkuszy mapy topograficznej w skali 1:10000 na podstawie Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k) w ramach opcji 3,
d) opracowanie 4 cyfrowych arkuszy mapy topograficznej w skali 1:10000 na podstawie Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k) w ramach opcji 4.

Okoliczności skorzystania z opcji.

§ 2.PPU:
ust. 7. "Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest przekazanie Wykonawcy oświadczenia woli Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji, tj. o żądaniu wykonania zamówienia kwalifikowanego przez Zamawiającego jako prawo opcji."
ust. 8. "Oświadczenie woli o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający przekazuje Wykonawcy, do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy. W przypadku przekazania Wykonawcy oświadczenia woli w terminie późniejszym, w ramach terminu umownego, skorzystanie z prawa opcji jest możliwe po uprzedniej, pisemnej zgodzie Wykonawcy. W przypadku przekazania Wykonawcy oświadczenia woli w terminie wcześniejszym niż data podpisania umowy (podpis ostatniej ze stron), za datę powiadomienia o skorzystaniu z prawa opcji przez zamawiającego uznaje się datę podpisania umowy przez ostatnią ze stron".

§ 3. PPU. TERMIN WYKONANIA:
ust. 3 "Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji, o którym mowa w § 2 ust. 5 umowy, to termin określony w ust.1 jest także terminem wykonania i dostarczenia przedmiotu umowy w zakresie zamówienia objętego prawem opcji";
to jest:
ust. 1"Wykonawca wykona i dostarczy do odbioru przedmiot umowy – do 100 dni kalendarzowych od dnia podpisania przez Strony umowy."

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona w sposób i na zasadach określonych w Rozdziale XVII SWZ "Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres świadczenia gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej:

1. Część 1-3:

Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia 2 (dwoma) osobami:

1) 1 osobą, która będzie wykonywała czynności techniczne wynikające z OPZ :

a) posiada doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert w wykonaniu co najmniej 2 (dwóch) zakończonych i odebranych usług polegających na opracowaniu lub aktualizacji Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k);

2) 1 osobą, która będzie kierowała pracą geodezyjną tj. nadzorowała, czy przedmiot zamówienia wykonano zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa i posiada uprawnienia zawodowe z zakresu „redakcja map”, o których mowa w art. 43 pkt 6) ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2024r. poz. 1151 z późn. zm.)
- zobowiązany jest wykazać, że:

a) posiada doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert w wykonaniu co najmniej 2 (dwóch) zakończonych i odebranych usług polegających na opracowaniu lub aktualizacji Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k).

Wykonawca wypełnia Załącznik do oferty pt.: „WYKAZ OSÓB, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego” - składany na wezwanie Zamawiającego.

2. Część 4:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia 2 (dwoma) osobami:
1) 1 osobą, która będzie wykonywała czynności techniczne wynikające z OPZ:

a) posiada doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert w wykonaniu co najmniej 2 (dwóch) zakończonych i odebranych usług polegających na opracowaniu lub aktualizacji Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k);
i
b) posiada doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert w wykonaniu co najmniej 2 (dwóch) zakończonych i odebranych usług polegających na opracowaniu co najmniej 2 arkuszy cyfrowej mapy topograficznej w skali 1 : 10 000 na podstawie Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k) -w każdej z usług.

2) 1 osobą, która będzie kierowała pracą geodezyjną tj. nadzorowała, czy przedmiot zamówienia wykonano zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa i posiada uprawnienia zawodowe z zakresu „redakcja map”, o których mowa w art. 43 pkt 6) ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2024r. poz. 1151 z późn. zm.) - zobowiązany jest wykazać, że:

a) posiada doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert w wykonaniu co najmniej 2 (dwóch) zakończonych i odebranych usług polegających na opracowaniu lub aktualizacji Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k);
i
b) posiada doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert w wykonaniu co najmniej 2 (dwóch) zakończonych i odebranych usług polegających na opracowaniu co najmniej 2 arkuszy cyfrowej mapy topograficznej w skali 1 : 10 000 na podstawie Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k) - w każdej z usług.

Wykonawca wypełnia Załącznik do oferty pt.: „WYKAZ OSÓB, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego” - składany na wezwanie Zamawiającego.

Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - OŚWIADCZENIE wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ (składany na wezwanie Zamawiającego).

- Na podstawie § 2 ust. 1 pkt 7 oraz § 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający może żądać oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.

Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu
potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej
zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:

- Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

Tabele do wypełnienia dotycząca wykazu osób – znajdują się w załączniku nr 6 do SWZ - WYKAZ OSÓB.

Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wszelkie wymagane do złożenia dokumenty opisano w SWZ.

a) formularza ofertowego udostępnionego przez Zamawiającego stanowiącego – Załącznik nr 3 do SWZ;
b) oświadczeń, o których mowa w Rozdziale XXII SWZ;
c) zobowiązania innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XXII SWZ (jeżeli dotyczy);
d) wykazania zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z Rozdziałem XIII pkt II (jeżeli dotyczy);
e) dokumentu/-ów, z których wynika prawo do podpisania Oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do Oferty. W
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XXII pkt 10 SWZ, składa każdy z wykonawców.

Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Opisane zostały w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego - stanowią załącznik nr 2 a (cz. 1-3) oraz 2 b (cz. 4) do SWZ.

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz w zakresie wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy.

Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty. Dodatkowo Zamawiający, przed podpisaniem umowy, na etapie jej przygotowania, usunie ze wzoru umowy ewentualne literówki, błędne odniesienia, skoryguje pominięcia części wyrazów i niewłaściwą odmianę wyrazów oraz dokona innych, koniecznych zmian redakcyjnych, nie mających znaczenia dla brzmienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-03 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-03 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dotyczy punktu 4.2.10.) ogłoszenia o zamówieniu / dot. pkt VI SWZ TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Okres, w którym będzie realizowane zamówienie:

Część 1-3:

"§ 3.
TERMIN WYKONANIA
1. Wykonawca wykona i dostarczy do odbioru przedmiot umowy – do 70 dni kalendarzowych od dnia podpisania przez Strony umowy.
2. Termin wykonania przedmiotu umowy, podany w ust. 1 jest terminem dostarczenia do odbioru Zamawiającemu przedmiotu umowy."

Część 4:

§ 3.
TERMIN WYKONANIA
1. Wykonawca wykona i dostarczy do odbioru przedmiot umowy – do 100 dni kalendarzowych od dnia podpisania przez Strony umowy.
2. Termin wykonania przedmiotu umowy, podany w ust. 1 jest terminem dostarczenia do odbioru Zamawiającemu przedmiotu umowy i uwzględnia zakres, objęty treścią § 2 ust. 5 i treść § 2 ust. 8.
3. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji, o którym mowa w § 2 ust. 5 umowy, to termin określony w ust.1 jest także terminem wykonania i dostarczenia przedmiotu umowy w zakresie zamówienia objętego prawem opcji.

Kompletne informacje dotyczące zamówienia znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.


Pkt. XXIV. SWZ pt. "LICZBA CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, NA KTÓRĄ WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ OFERTĘ LUB MAKSYMALNĄ LICZBĘ CZĘŚCI, NA KTÓRE ZAMÓWIENIE MOŻE ZOSTAĆ UDZIELONE TEMU SAMEMU WYKONAWCY, ORAZ KRYTERIA LUB ZASADY, MAJĄCE ZASTOSOWANIE DO USTALENIA, KTÓRE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA ZOSTANĄ UDZIELONE JEDNEMU WYKONAWCY, W PRZYPADKU WYBORU JEGO OFERTY W WIĘKSZEJ NIŻ MAKSYMALNA LICZBA CZĘŚCI":

- Zgodnie z art. 91 ust. 1 Pzp Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, na które można składać oferty do dwóch (2) części. W przypadku złożenia oferty w odniesieniu do większej liczby części niż przewidziany przez zamawiającego limit, wszystkie oferty częściowe podlegają odrzuceniu ze względu na niezgodność treści oferty z warunkami zamówienia (art. 226 ust. 1 pkt. 5 Pzp).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.