eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Wykonanie monitoringu i sterowania instalacjami zraszaczowymi.



Ogłoszenie z dnia 2007-07-30

Bydgoszcz: Wykonanie monitoringu i sterowania instalacjami zraszaczowymi.
Numer ogłoszenia: 129719 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: OPERA NOVA w Bydgoszczy, ul. Marszałka Focha 5, 85-070 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3251532, fax 052 3251547.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie monitoringu i sterowania instalacjami zraszaczowymi..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie monitoringu i sterowania instalacjami zraszaczowymi. Ponadto w skład zakresu zamówienia wchodzi: diokumentacja powykonawcza.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiająca nie przewiduje wnoszenia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych c) złożyli wszystkie wymagane dokumenty. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana: a)według formuły: spełnia - nie spełnia, tj. na podstawie analizy załączonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa w postępowaniu, jako minimum kwalifikujące do udziału w postępowaniu, b) Zamawiająca wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającą, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającą jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. c)dopuszcza się składanie kserokopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu ujawnione w KRS lub w zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Aktualnej informacji (data wystawienia nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert) z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560) zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07.04.2004 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich mogą żądać zamawiający od wykonawców, 3. Zaświadczenia od właściwego: - naczelnika Urzędu Skarbowego - oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających, ze oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 4. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizacje zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń, aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z posiadanym aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej tych osób w branży instalacji elektrycznych, wykaz sprzętu będącego w dyspozycji lub w posiadaniu Wykonawcy, będącego koniecznym do wykonania zamówienia, 5.Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, zbliżonych co do zakresu i wartości objętych zamówieniem, poparty referencjami, oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy. 6.Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony w programie funkcjonalno użytkowym 7. Polisę OC od prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Wykaz podwykonawców 9. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres co najmniej 3 lat od dnia odbioru końcowego wykonanych robót. UWAGA: Przedłożone dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej ze stron. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poi.com.pl; www.bip.operanova.lo.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycyjnej Sp. z o.o. ul. Fordońska 353 85-766 Bydgoszcz.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 08:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycyjnej Sp. z o.o. ul. Fordońska 353 85-766 Bydgoszcz Pokój Nr 12.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.