eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Roboty rozbiórkowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-02

Wrocław: Roboty rozbiórkowe
Numer ogłoszenia: 129745 - 2015; data zamieszczenia: 02.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty rozbiórkowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielono na 6 odrębnych przedmiotów zamówienia Przedmiot 1 Rozbiórka budynku chlewów pracowniczych nr inw. 1255/030/1/44, które znajdują się na działce nr 62/13 AM-1 obręb Brochocin, gmina Zagrodno, powiat Złotoryjski z pozostawieniem muru okalającego nieruchomość, który stanowi tylną ścianę obiektu. Zakres robót opisano w dokumentacji obejmującej: - Przedmiar robót, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl Przedmiot 2 Rozbiórce budynku kotłowni wraz ze stalowym kominem oraz budynku magazynu zbożowego (nr inw. 20/182) i stajni (nr inw. 16/182) do poziomu 0,5 m poniżej poziomu gruntu i zerwanie posadzek, posadowionych na działce nr 461/12 obręb Naroczyce, gmina Rudna, powiat lubiński. Po wyburzeniu obiektów teren poddać rekultywacji. Po zakończeniu robót należy wykonać mapę geodezyjną powykonawczą. Zakres robót opisano w dokumentacji obejmującej: - Przedmiar robót, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl Przedmiot 3 Rozbiórka czterech budynków gospodarczych - szopa (nr inw. 043/180), magazyn zbożowy (nr inw. 002/136), garaże (nr inw. 044/181) i budynek naprzeciw garaży bez numeru, do poziomu gruntu wraz z posadzkami, posadowionych na działce nr 1/14 obręb Turów, gmina Pęcław, powiat głogowski. Występującą na budynkach papę i azbest należy poddać utylizacji. Po wyburzeniu obiektów teren należy poddać rekultywacji (nawieźć ziemi i wyrównać). Po zakończeniu robót należy wykonać mapę geodezyjną powykonaw0czą. Zakres robót opisano w dokumentacji obejmującej: - Przedmiar robót, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl Przedmiot 4 Dokończenie rozbiórki (likwidacja zwałowiska gruzu) budynku mieszkalnego (nr inw. 266/08/165) i budynku gospodarczego (nr inw. 267/08/180), do poziomu gruntu wraz z posadzką, posadowionych na działce nr 277/2 obręb Żelazny Most, gmina Polkowice, powiat polkowicki. Po wyburzeniu obiektu teren nawieźć ziemią i wyrównać. Po zakończeniu robót należy wykonać mapę geodezyjną powykonawczą. Zakres robót opisano w dokumentacji obejmującej: - Projekt budowlany - Przedmiar robót, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl Przedmiot 5 Dokończeniu rozbiórki budynku gospodarczego (nr inw. 076/182) - likwidacja zwałowiska gruzu do poziomu gruntu wraz z zerwaniem posadzki oraz z naprawą muru-ogrodzenia (30 metrów długości i 1,2 m wysokości), posadowionego na działce nr 20/15 w obrębie Raszówka, gmina Lubin, powiat lubiński. Po wyburzeniu obiektu teren nawieźć ziemią i wyrównać. Występujący azbest należy poddać utylizacji. Po zakończeniu robót należy wykonać mapę geodezyjną powykonawczą. Zakres robót opisano w dokumentacji obejmującej: - Projekt budowlany - Przedmiar robót, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl Przedmiot 6 Rozbiórce budynku magazynu na nawozy (nr inw. 021/180) wraz z fundamentami i posadzkami, posadowionego na działce nr 537/11 w miejscowości Modła, gmina Gromadka, powiat bolesławiecki. Zakres robót opisano w dokumentacji obejmującej: - Projekt budowlany - Przedmiar robót, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.11.12.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usług objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - to jest wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane w zakresie rozbiórek obiektów budowlanych o łącznej kubaturze tych obiektów nie mniejszej niż 5.000,00 m3 - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: - Wykaz wykonanych robót budowlanych, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - Dowody potwierdzające, że roboty budowlane z wykazu określonego wg wzoru formularza ofertowego zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: - Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w branży: konstrukcyjno - budowlanej, oraz oświadczenia o posiadaniu ważnego zaświadczenia o przynależności do izby zawodowej - wg wzoru formularza ofertowego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy. 1.2 Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: a) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego, b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, c) opóźnienia w przekazaniu placu budowy przez Zamawiającego. 1.3 Zmiany będące następstwem działania osób trzecich. 1.4 Zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. 1.5 Zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego. 2. Zmiany Osobowe: a) zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych uprawnieniach, b) zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego. 3. Pozostałe Zmiany: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, itp.). 4. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 5. Nie stanowią zmian umowy w rozumieniu art.144 ustawy prawo zamówień publicznych udzielanie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2015 godzina 11:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbiórka budynku chlewów pracowniczych obręb Brochocin, gmina Zagrodno, powiat Złotoryjski..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórka budynku chlewów pracowniczych nr inw. 1255/030/1/44, które znajdują się na działce nr 62/13 AM-1 obręb Brochocin, gmina Zagrodno, powiat Złotoryjski z pozostawieniem muru okalającego nieruchomość, który stanowi tylną ścianę obiektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.11.12.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbiórka budynku kotłowni wraz ze stalowym kominem oraz budynku magazynu zbożowego i stajni obręb Naroczyce, gmina Rudna, powiat lubiński.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórce budynku kotłowni wraz ze stalowym kominem oraz budynku magazynu zbożowego (nr inw. 20/182) i stajni (nr inw. 16/182) do poziomu 0,5 m poniżej poziomu gruntu i zerwanie posadzek, posadowionych na działce nr 461/12 obręb Naroczyce, gmina Rudna, powiat lubiński. Po wyburzeniu obiektów teren poddać rekultywacji. Po zakończeniu robót należy wykonać mapę geodezyjną powykonawczą..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.11.12.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozbiórka czterech budynków gospodarczych obręb Turów, gmina Pęcław, powiat głogowski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórka czterech budynków gospodarczych - szopa (nr inw. 043/180), magazyn zbożowy (nr inw. 002/136), garaże (nr inw. 044/181) i budynek naprzeciw garaży bez numeru, do poziomu gruntu wraz z posadzkami, posadowionych na działce nr 1/14 obręb Turów, gmina Pęcław, powiat głogowski. Występującą na budynkach papę i azbest należy poddać utylizacji. Po wyburzeniu obiektów teren należy poddać rekultywacji (nawieźć ziemi i wyrównać). Po zakończeniu robót należy wykonać mapę geodezyjną powykonawczą..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.11.12.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dokończenie rozbiórki (likwidacja zwałowiska gruzu) budynku mieszkalnego obręb Żelazny Most, gmina Polkowice, powiat polkowicki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokończenie rozbiórki (likwidacja zwałowiska gruzu) budynku mieszkalnego (nr inw. 266/08/165) i budynku gospodarczego (nr inw. 267/08/180), do poziomu gruntu wraz z posadzką, posadowionych na działce nr 277/2 obręb Żelazny Most, gmina Polkowice, powiat polkowicki. Po wyburzeniu obiektu teren nawieźć ziemią i wyrównać. Po zakończeniu robót należy wykonać mapę geodezyjną powykonawczą..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.11.12.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dokończenie rozbiórki budynku gospodarczego w obrębie Raszówka, gmina Lubin, powiat lubiński.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokończeniu rozbiórki budynku gospodarczego (nr inw. 076/182) - likwidacja zwałowiska gruzu do poziomu gruntu wraz z zerwaniem posadzki oraz z naprawą muru-ogrodzenia (30 metrów długości i 1,2 m wysokości), posadowionego na działce nr 20/15 w obrębie Raszówka, gmina Lubin, powiat lubiński. Po wyburzeniu obiektu teren nawieźć ziemią i wyrównać. Występujący azbest należy poddać utylizacji. Po zakończeniu robót należy wykonać mapę geodezyjną powykonawczą..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.11.12.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rozbiórka budynku magazynu na nawozy wraz z fundamentami i posadzkami w miejscowości Modła, gmina Gromadka, powiat bolesławiecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórka budynku magazynu na nawozy (nr inw. 021/180) wraz z fundamentami i posadzkami, posadowionego na działce nr 537/11 w miejscowości Modła, gmina Gromadka, powiat bolesławiecki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.11.12.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.