Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-13
Szprotawa: Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Szprotawa w latach 2009 - 2010
Numer ogłoszenia: 12977 - 2009; data zamieszczenia: 13.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Szprotowa , Rynek 45, 67-300 Szprotawa, woj. lubuskie, tel. 068 3760772.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Szprotawa w latach 2009 - 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2.1. Krótki opis zakresu rzeczowego: Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie dróg gminnych w gminie Szprotawa w roku 2009-2010 Zamówienie obejmuje: -uzupełnienie ubytków w jezdni mieszanką mineralno - bitumiczną -cząstkowe przebruki nawierzchni z kostki brukowej, -naprawa dróg gruntowych z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego, -powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych, -cząstkowa naprawa chodników, -likwidacja zapadnięć nawierzchni drogowych, -wymiana i odnowa oznakowania pionowego, -oznakowanie poziome - malowanie przejść dla pieszych, linii, kopert, itp., -naprawa i utrzymanie barier wraz z malowaniem, -cząstkowe naprawy na mostach wiaduktach, kładkach dla pieszych i przepu-stach -naprawy kanalizacji deszczowej - uzupełnienie i wymiana podbudowy, - remont studzienek dla urządzeń podziemnych, - remont elementów odwodnień - remont krawężników jezdni i obrzeży trawnikowych, - roboty ziemne, - wykonanie innych niezbędnych robót towarzyszących wynikających z zakresu robót, -niezwłoczne (w trybie natychmiastowym) usuwanie uszkodzeń na drogach i chodnikach powodujących zagrożenie dla ludzi, ruchu drogowego i mienia Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: Ogólne Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót 2.2. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. b) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. c) Organizację ruchu i oznakowanie miejsca wykonywania robót. d) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użyt-kownika. e) Wywóz materiałów rozbiórkowych nie nadających się do odzysku na Miejskie Skła-dowisko Odpadów lub za zgodą Zamawiającego na inne miejsce składowania zgod-nie z obowiązującymi przepisami. f) Składowanie przez Wykonawcę zdemontowanych materiałów nadających się do od-zysku (ponownego wbudowania) lub sprzedaży po uprzedniej akceptacji inwestora. g) Przerzut sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac. h) Przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego. i) Zajęcie pasa drogowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANE OD WYKONAWCÓW ORAZ SPOSÓB UDOKUMENTOWANIA ICH SPEŁNIENIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANE DOKUMENTY 7.1. Posiadanie uprawnień do wykonywa-nia określonej działalności lub czyn-ności oraz nie podleganie wyklucze-niu na podstawie art. 24 ust. Ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.1.1. Aktualny odpis z rejestru lub zaświad-czenie o wpisie do ewidencji potwier-dzające, że wykonawca posiada upraw-nienie do wykonywania określonej dzia-łalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogło-szono upadłości ani nie wszczęto po-stępowania likwidacyjnego, wystawio-nego (zaktualizowanego) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 7.1.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwier-dzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odro-czenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wy-konania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 mie-siące przed upływem terminu składania ofert . 7.1.3. Zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnie-nie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.1.4. Dokumenty potwierdzające, że osoby wymienione w punkcie 7.2. niniejszej tabeli posiadają wymagane uprawnie-nia w wyszczególnionych specjalno-ściach w postaci uprawnień budowla-nych bez ograniczeń oraz ważnymi na czas złożenia oferty zaświadczeniami właściwej Izby Samorządu Zawodowe-go o wpisie na listę członków. 7.1.5. Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 ustawy Pzp o spełnieniu wa-runków udziału w postępowaniu. 7.2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i do-świadczenia oraz dysponowanie po-tencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówie-nia. Wykonawca musi spełniać łącznie na-stępujące warunki: Dysponować: - kierownikiem budowy i robót po-siadającym uprawnienia budow-lane bez ograniczeń w specjal-ności drogowej będącym człon-kiem Izby Samorządu Zawodo-wego. Wykonać w okresie ostatnich pięciu lat tj. od 28.01.2004r do 28.01.2009r, a jeżeli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót budowlanych o charakterze: remonty lub budowa nowych nawierzchni chodników oraz jezdni z elementów drobno-wymiarowych lub mieszanek bi-tumicznych wykonanych w pa-sach drogowych dróg publicz-nych na kwotę łączną, co najmniej 600 000,00 zł Posiadać (dysponować) niezbęd-nymi do wykonania zamówienia na-rzędziami i urządzeniami jak niżej: - Samoch. samowyładowczy o ład. min. 10-15t (wyposażone w świetlne sygnały ostrzegawcze) - 1,0 szt, - Koparko-ładowarka na podwoziu ciągnika kołowego - przejazd z napędem własnym o poj. min. 0,15m3 (wyposażone w świetlne sygnały ostrzegawcze) - 1,0 szt., - Zagęszczarka wibracyjna spali-nowa o wydajności min.50 m3/h - 1,0 szt., - Ubijak spalinowy (60 kg) - 1,0 szt., -Równiarka drogowa samobieżna - 1 szt. 7.2.1. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifi-kacji niezbędnych do wykonywania za-mówienia, a także zakresu wykonywa-nych przez nich czynności (druk nr 4) do-łączyć wymagane uprawnienia oraz ak-tualną przynależność do Izby Samorządu Zawodowego 7.2.2. Wykaz (sporządzony wg wzoru druk nr 7 robót budowlanych wykonanych okre-się ostatnich 5 lat, z podaniem ich warto-ści, przedmiotu, dat wykonania i odbior-ców wraz z potwierdzeniem przez za-mawiających (na wykazie lub odrębnymi referencjami), że roboty te zostały wyko-nane należycie. Referencje obowiąz-kowo muszą zawierać dane, jakie wy-stępują w kolumnach wykazu . 7.2.3. Wykaz niezbędnych do wykonania za-mówienia narzędzi i urządzeń, (sporzą-dzony wg wzoru druk nr 8), jakimi dys-ponuje Wykonawca, z podziałem na sprzęt własny oraz sprzęt, którym na podstawie innych tytułów prawnych wy-konawca dysponuje lub będzie mógł dysponować w okresie realizacji zamó-wienia. 7.3. Znajdowanie się w sytuacji ekono-micznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Posiadać środki finansowe w wyso-kości, co najmniej 100 000,00- zł lub posiadać zdolność kredytową do zaciągnięcia kredytu w tej wysoko-ści. Posiadać ubezpieczenie od odpo-wiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień zło-żenia oferty) nie mniejszą niż 50 000,00 zł i ważną co najmniej przez cały okres związania ofertą, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie, ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. 7.3.1. Informacja banku o posiadanych przez Wykonawcę na koncie środkach finan-sowych (zapis w informacji ma być jednoznaczny tzn. ma podawać kwotę posiadanych środków) lub potwierdza-jąca możliwość zaciągnięcia kredytu w wysokości nie mniejszej od podanej w pkt. 7.3. Powyższa informacja nie może być wystawiona wcześniej niż 6 miesię-cy przed upływem terminu składania ofert . 7.3.2. Polisa lub inny dokument ubezpie-czenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działal-ności gospodarczej. W polisie lub doku-mencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubez-pieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia. 8. WARUNKI OFERTY I UDZIELENIA ZAMÓWENIA ORAZ SPOSÓB UDOKUMENTOWA-NIA ICH SPEŁNIENIA WARUNKI OFERTY I ZAMÓWIENIA WYMAGANE DOKUMENTY 8.1. Wniesienie wymaganego wadium 8.A. Dowód wniesienia wadium - w przypadku formy pieniężnej (gotówkowej) - w posta-ci kopi przelewu. W przypadku pozosta-łych form - oryginał dokumentu dołączo-ny do oferty 8.2. Wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2010r 8.B. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ druku. 8.3. Udzielenie na wykonanie roboty mini-mum 36 miesięcy gwarancji 8.4. Wykonawca nie może powierzyć pod-wykonawcom więcej robót niż 50% war-tości zamówienia. 8.5. Przystępowanie przez Wykonawcę do usuwania wad /usterek/ awarii, w termi-nie nie dłuższym niż 24 godzin od mo-mentu zgłoszenia przez Zamawiającego. 8.6. Przeprowadzenie wizji lokalnej terenu i obiektu, na którym będą realizowane roboty objęte zamówieniem. 8.7. Akceptowanie warunków płatności okre-ślonych w projekcie umowy. 8.8. Akceptowanie częstotliwości fakturowa-nia (w przypadku fakturowania częścia-mi), w cyklu nie częstszym niż jedna fak-tura co 30 dni 8.9. Akceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonego do SIWZ projektu umowy w tym zawartych w niej warunków płat-ności. 8.C. Projekt umowy zaakceptowany (podpi-sany pod słowem akceptuję) przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie w projekcie umowy miejsc wykropkowa-nych, oznaczonych znakiem ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak wyżej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szprotawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szprotawie
Rynek 45
67-300 Szprotawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Szprotawie Rynek 45 67-300 Szprotawa Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chalin w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych przy skrzyżowaniu ulic: Modrzewiowej i Kasztanowej w Krakowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie dróg na terenie miasta i gminy Gniewkowo
- "Modernizacja schodów zewnętrznych do budynku Domu Pogrzebowego w Kętach wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.