eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczytnoObsługa cateringowa młodzieży szkolnej w ramach projektu POKL pt. Patrzymy w Przyszłość 2 w Zespole Szkół Nr 1 w Szczytnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-24

Szczytno: Obsługa cateringowa młodzieży szkolnej w ramach projektu POKL pt. Patrzymy w Przyszłość 2 w Zespole Szkół Nr 1 w Szczytnie
Numer ogłoszenia: 129818 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89606 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. St. Staszica, ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 624 2838, faks 0-89 624 2838 wew. 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa cateringowa młodzieży szkolnej w ramach projektu POKL pt. Patrzymy w Przyszłość 2 w Zespole Szkół Nr 1 w Szczytnie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje: usługę cateringu w ramach projektu POKL pt.Patrzymy w Przyszłość 2. 2. Przez usługę cateringu należy rozumieć przygotowanie i dostarczenie posiłków obejmujących drugie danie obiadowe owoce, ciasto, soki dla uczestników projektu Patrzymy w Przyszłość 2. Miejsce dostawy - Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie, ul. Mickiewicza 10 od poniedziałku do soboty. 3. Kursy i zajęcia edukacyjne w ramach projektu odbywać się będą do 30 czerwca 2013r. 4. W zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego usługi cateringu wchodzić będzie przygotowanie i dostarczenie w czasie trwania projektu maksymalnie 11710 posiłków składających się z obiadu w postaci drugiego dania z deserem i napojem. Dostarczanie posiłków nie obejmuje okresów ferii świątecznych, wakacji i innych dni w których szkoła jest nieczynna z zastrzeżeniem, że w miesiącu sierpniu 2012r Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania i dostarczenia posiłków dla 20 uczestników kursu na prawo jazdy. 5. Przedmiot zamówienia ma być realizowany dla młodzieży szkolnej w wieku 15-20 lat. 6. Posiłki winny być dostarczone w naczyniach jednorazowych razem z workami do pakowania zużytych naczyń jednorazowych. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zabierania zużytych naczyń jednorazowych oraz sztućców i odpadów pokonsumpcyjnych oraz utylizację odpadów i śmieci. 8. Załącznikiem nr 6 do SIWZ jest lista zestawów obiadowych i deserów .Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru zestawów z listy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zawartości posiłku mięsnego na wegetariański dla części młodzieży uczestniczącej w projekcie i będącej wegetarianami. 9. Posiłki będą dostarczane do Zespołu Szkół Nr 1 w Szczytnie w ilości i w godzinach uzgadnianych na bieżąco z Zamawiającym oraz w asortymencie wybranym przez Zamawiającego z listy zestawów obiadowych -załącznik nr 6 do SIWZ. 10. Informacja o ilości i wyborze posiłków w danym dniu będzie przekazywana Wykonawcy telefonicznie w dniu poprzedzającym do godz. 14:00. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości posiłków niż maksymalna ilość określona w punkcie 4, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalnym zakresem umowy, a ilością zleconą przez Zamawiającego i rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, z programu Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Handlowa Karol Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 1, 11-300 Biskupiec, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 195166,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 161879,04

  • Oferta z najniższą ceną: 161879,04 / Oferta z najwyższą ceną: 216635,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.